Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies oli sitten tilannut naisten käytetyt alushousut

Vierailija
10.12.2014 |

Hyi hemmetti että nyt oksettaa. Olen nyt töissä enkä halua mennä kotiin, kun etoo niin paljon! :(

Kävin eilen tonkimassa häkkivarastosta muutamaa työkalua ja siellähän ne pikkarit olivat miehen tavaroiden joukossa minigrip-pussissa. Mukana oli myös kuva missä tunnistamaton nainen/tyttö on pikkarit yllään. Oksettaa ja heikottaa enkä tiedä mitä teen. Mies ei tiedä että tiedän, kun oli yövuorossa.

Kommentit (231)

Vierailija
141/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
142/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää ja kuka haluaa olla miehen kanssa joka nuuskii naisten pikkareita, hyi ihan sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:23"]

Kyllä minä rinnastan pettämiseen tämän, jollain lailla... Miksi on tarve tilata _toisen_ naisen käytettyjä pikkareita kuvalla varustettuna? Mitähän mies tuumaisi jos nainen tilaisi toisen miehen paidan ja piilottelisi sitä vaatekaapissa

[/quote]

Minä kyllä rinnastan tämän jutun vilkkaaseen mielikuvitukseen. Näitä pikkareiden myyjiä on ihan varmasti olemassa, mutta epäilen vahvasti että sinne laitetaan mitään valokuvia mukaan.

[/quote]

http://www.pikkarit.net/

No kyllä tuolla ainakin useimmat myyjät tyrkyttävät valokuvia asiakkailleen.

Vierailija
144/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on exän pikkarit, mut erosta on senverran aikaa et alkaa haju jo laimentua. Pitäsköhän palauttaa ja pyytää uudet vaihdossa?

Vierailija
145/231 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta: pyydä joltain hyvännäköiseltä mieheltä kalsareita ja kuvaa deittipalstalla ennen ensimmäisiä treffejä ja jätä niitä miehen löydettäväksi.

Vierailija
146/231 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin käyn kylässä vieraitten pyykkikorilla ja olen netistäkin ostanut muutamat pikkuhousut. Olen jopa varastanut muutamat tuttujen pöksyt... Mutta vaimon siskolla on maukkaimmat pöksyt kun tulee aina vähän nuolastuakin mutta hengissä vielä ollaan.

Vierailija
147/231 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen ketjua lukematta että sano sille miehelle että tuskin se kuvan misu on niitä alkkareita käyttänyt vaan ehkä joku 60v. mummo Viron peräkylästä :) NUUH!

Vierailija
148/231 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä paskoisin ja kusisin niihin housuihin ja vetäsin ne äijän päähän ja sanosin, että haistelepa nyt.

t.mummeli

Vierailija
149/231 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä pikkuhousujahan löytyy näköjään jo omilta pikkari-sivuilta eli käytetyille pikkareille luotu ihan oma sivu! :D ei helvetti!

Pikkarit.net

Mutta joo. Kyllähän itekki ajttelin luoda tunnukset ja alkaa myymään omi vanhoja pikkareitani, jos siitö rahaa saa ;D

Vierailija
150/231 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että miehesi tutustuu omaan seksuaalisuuteensa ja on löytänyt keinot tyydyttää omat tarpeensa. Aivan kuin aikuisen itsenäinen ihmisen kuuluukin osata.

On aina upeaa kun ihminen löytää itsestään uusia puolia ja ennakkoluulottomasti heittäytyy virran vietäväksi eikä anna kumppanin kapeakatseisuuden tyrehdyttää elämän nälkäänsä.

Miehellä on oikeus omaan seksuaalisuuteensa aivan siinä kuin naisellakin! Onneksi nykymaailmassa jo aletaan tunnustaa tasa-arvoa tässäkin asiassa.

Tämä oli niin hyvä viesti, etten koe tarpeelliseksi enää selittää, että miehen(kin) seksuaalisuus on täysin normaalia.

Pahinta mitä voit tehdä on suuttua tai vaatia selitystä. Se vain antaisi viestin, että miehen seksuaalisuudessa on jotain väärää. Mielestäni kenelläkään ei ole tarvetta selitellä omaa seksuaalisuuttaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan.

Vierailija
151/231 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että pesisin pikkarit miehen vaatteiden seassa, siinä olisi sitten miehellä selittäminen, että mitä vieraat pikkuhousut tekee teidän kotona, epäilisin pettämisestä ja tekisin harvinaisen selväksi, että vieraat pikkuhousut eivät voi päätyä meidän kotiimme millään muulla tavalla kuin että mies on pettänyt.

Mies tietysti alkuun yrittäisi selitellä, että ne on varmaan jonkun kaverin mukana kulkeutuneet, jos näin sanoisi, piilottaisin kuvan jonnekkin löydettäväkseni ja sitten alkaisin syyttelemään miestä, että tässä on varmaan kuva siitä samaisesta akasta.

Meillä tuo johtaisi eroon joka tapauksessa, joten aivan sama mitä tekisin tai sanoisin, kunhan mies vain kärsisi mahdollisimman paljon. Paras olisi jos hän jäisi siihen uskoon, että minä luulen hänen pettäneen, voisimpa jopa sitä tarinaa kertoa ympäri kyliä :D

Vierailija
152/231 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne pussiin käytetyt miesten alkkarit sekaan....

jonkun muun kuin oman miehesi

Vierailija
153/231 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin niin, että pesisin pikkarit miehen vaatteiden seassa, siinä olisi sitten miehellä selittäminen, että mitä vieraat pikkuhousut tekee teidän kotona, epäilisin pettämisestä ja tekisin harvinaisen selväksi, että vieraat pikkuhousut eivät voi päätyä meidän kotiimme millään muulla tavalla kuin että mies on pettänyt.

Mies tietysti alkuun yrittäisi selitellä, että ne on varmaan jonkun kaverin mukana kulkeutuneet, jos näin sanoisi, piilottaisin kuvan jonnekkin löydettäväkseni ja sitten alkaisin syyttelemään miestä, että tässä on varmaan kuva siitä samaisesta akasta.

Meillä tuo johtaisi eroon joka tapauksessa, joten aivan sama mitä tekisin tai sanoisin, kunhan mies vain kärsisi mahdollisimman paljon. Paras olisi jos hän jäisi siihen uskoon, että minä luulen hänen pettäneen, voisimpa jopa sitä tarinaa kertoa ympäri kyliä :D

Kuulostat harvinaisen hirveältä ihmiseltä.

Vierailija
154/231 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaivihkaa ne housut samanvärisiin miesten kalsareihin. Vielä kun pyyhkäiset sitä itseään niihin, niin parempi.

Olisin minäkin loukkaantunut. No, joku on keksinyt helpon tienestin.

Vierailija
155/231 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaivihkaa ne housut samanvärisiin miesten kalsareihin. Vielä kun pyyhkäiset sitä itseään niihin, niin parempi.

Olisin minäkin loukkaantunut. No, joku on keksinyt helpon tienestin.

Samaan viestiin jatkoa: Itse varmaan vohkisin kunnon käytetyt Noro-raappahousut palvelutalon pyykistä (olen hoitaja), ja panisin pussiin.

Vierailija
156/231 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,itse myös nuuhkin kylässä vaimon siskon kiimaisia stringejä ja runkkaan, mahtavat kiimaiset tuoksut odottamassa kun kyläillään.

Vierailija
157/231 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä tässä on ongelma. Mies ei ole pettänyt kuitenkaan. Mä en yhtään ihmettele miksi miehet hakee hieman vaihtelua seksielämäänsä, kun lukee minkälaisia matameja täällä on. Naiset ei omista miehiään. Niillä on täysi oikeus runkata ja sniffailla vaikka pikkuhousuja.

Vierailija
158/231 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sana "sitten" = provo. Miksi, en tiedä

Vierailija
159/231 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa yhden aiemman mimmin T-paita ja pikkarit. Ei ole erityisen nätit, enkä niitä haistele. Lojuvat kaapin perällä tekemättä mitään. Mutta jotenkin en ole saanut niitä aikaiseksi heittää roskiinkaan hyviä vaatteita. Kerran mun piti ne antaa sille, kun kävi kahvilla - mutta unohdin.

Nyt on vaan ongelma, että jossain vaiheessahan kumppanini löytää ne tuolta. Ja tulee riita. Silti en osaa laittaa niitä roskiinkaan. Onkohan mun ongelmalleni joku nimi tai diagnoosi?

Vierailija
160/231 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppi tuoksuu pimpille, pimpeissä on eroa, parhaat pimpit tuoksuu kanelilta, huonommat pimpit tuoksuu kaalilta.

eihän tässä nyt vain ole känyt niin että sinulla on kaalipimppi, ja sitten miehesi joutuu tilaamaan paremman tuoksuisia kaneli-pimppi-pikkareita?

voisit vähän miettiä elintapojasi ja sitä, miksei pimppisi tuoksu kanelilta niin kuin muut herkkupimpit. voisit vähän panostaa parisuhteeseen, eikä kannata aina näyttää niin happamalta, ja käyttää niitä seksintappo gollega housuja.

ei ihme että et riitä miehellesi.  nythän vähän tsemppiä tuohon hommaan ennen kuin miehesi jättää sinut, ja miten sitten suu pannaan?