Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies oli sitten tilannut naisten käytetyt alushousut

Vierailija
10.12.2014 |

Hyi hemmetti että nyt oksettaa. Olen nyt töissä enkä halua mennä kotiin, kun etoo niin paljon! :(

Kävin eilen tonkimassa häkkivarastosta muutamaa työkalua ja siellähän ne pikkarit olivat miehen tavaroiden joukossa minigrip-pussissa. Mukana oli myös kuva missä tunnistamaton nainen/tyttö on pikkarit yllään. Oksettaa ja heikottaa enkä tiedä mitä teen. Mies ei tiedä että tiedän, kun oli yövuorossa.

Kommentit (231)

Vierailija
161/231 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tajuton ryöppy naisilta ilkeitä neuvoja, miten mies saataisiin nolattua oikein perusteellisesti. :(

Veikkaisin että on miehen sinkkuajan "leluja". On vaan vienyt nyt piiloon "varmaan paikkaan" omien työkalujen sekaan.

Taitaa olla niitä harvinaisia miehiä, jotka haluaa antaa naiselle suuseksiä ja pitää pimpan tuoksuista.

Herää kysymys, heruuko nykyiseltä haisteltavaksi vain tiukkaa... pipoa? :D

Vierailija
162/231 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nainen muka työkaluista ymmärrät saati sitten tiedät mistä tonkia niitä? Kailikka suomalaisilla miehillä on vieraan naisen pöksyt kätköissä. KAIKILLA. K A I K I L L A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/231 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on tilannut vain yhdet, mä löysin ainakin 25 kpl meiltä. Suurin osa oli kirjekuoressa avaamattomana.

Mies on impotentti ja sanoo sen johtuvan lääkkeistä, mielialalääke Paroxetin, Diapam 10 mg ja panacod.

Olen kaunis nainen, mutta eipä kiinnosta, siksi yllätyin tuosta vimmasta tilata tollaisia, eivät olleet edes nättejä, yhdetkin oli sellaiset, jotka olisivat liian isot jopa urosnorsulle.

Yhdet, Virosta tilatut olivat kokoa vauva, eli sellaiset paperiset, jotka laitetaan vauvan vaipan päälle ja niissä oli paskaa.

Olen ollut 20 vuotta ilman seksiä mieheltäni, mutta ....

Mies käyttää myös nasoliinia ja nenäläaäkettä, jonka lääkäri on määrännyt.

Ihmettelen miksi tilaa sniffattavaa, vaikkei edes haista mitään.

Vierailija
164/231 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä käytöstä, ihan turha selittää . Sairastahan toi on. Eroaisin välittömästi tollasesta pervosta. Ei ole normaalin ihmisen käytöstä, eläimiin rinnastettavaa. Eläimet haistelee toisten peräpäitä.

Vierailija
165/231 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen olen tiennyt, että suomessakin on köyhyyttä ja kurjuutta, mutta että kalsaritkin pitää käytettynä ostaa 🤔

Vierailija
166/231 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaako ne muijat noihin pikkareihin jotain hajuvettä, kun ei se oikea haju oikein erotu. Jos haluisin Chanel5:sta, ostaisin sitä suoraan.

Kunnon pikkareita en ole löytänyt, pimpintuoksulla oikein keltään

Vierailija
167/231 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on pikkarifetissi, niin voisin kertoa omia näkemyksiäni tähän.

Meillä on alusta asti ollut suhteessa todella avoimesti esillä kaikki seksiin liittyvä. Mies ei ole ennen minua kertonut kenellekään tästä taipumuksestaan ja on entisten pikkareita nuuhkinut salaa. Itsekin nolostelin, kun tämä ensi kertaa tuli ilmi, että nuuhkii mun pikkareita suurin piirtein aina kun pyykkikorin ohi kävelee. Selvisi sekin muuten miksi alkusuhteessa aina pyyteli kuvia, että minkälaiset mulla on jalassa sillä hetkellä.

Mutta, se ei jää siihen vaan myös nuolee ja imeskelee niitä kiiman asteesta riippuen! Joten en todellakaan hyväksyisi jos olisi sitä tehnyt vieraan naisen housuilla. Yök!

Lisäksi itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että ne olisivat jonkun sivusuhteen/exän housut, joita voi ikävän/panetuksen koittaessa käydä fiilistelemässä. Kuva voisi olla peräisin jostain kuumista keskusteluista ja kuvien vaihdoista.

Minulta itseltä on ennen tätä suhdetta yksi hoito varastanut pikkuhousut.

Vierailija
168/231 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun sydäntäni viilsi terävä veitsi, kun yksissä netistä tilaamista kalsareissa oli mieheni pitkä hius😢😢😢😢😢😢

Vierailija
169/231 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäistyvä mies. Ostelen omat pikkarini Zalandolta. Vaimon pikkareita on pyykkikopassa, jos haluan, voin ottaa reissulle mukaan ja runkata niihin. Vaimoni tietää tämän, eikä ole moksiskaan. En kuitenkaan ota mitään uusia ja muutoinkin huolehdin siitä, että tavastani ei ole mitään konkreettista vaivaa. 

Vierailija
170/231 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin että joku haluaisi nuuhkia sinun pikkuhousuja myös.

Olisiko se epämillyttävää, vai kohottaisiko se itsetuntoa?

Jos mies löytää likaiset pikkarit, ja kukaan ei näe kaikki niitä haistelee.

Vierailija
171/231 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vielä lisäys, oletko antanut miehesi haistella omia pikkuhousujasi? Itse olen fetismiin taipuvainen, usein ovat vaimon pikkarit olleet haistelussa.. hänen katsellessa tai kun rakastelemme.

Myös hän on pitänyt sitä kiihottavana.

Vierailija
172/231 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietotekniikka-insinöörit näitä tilaa netistä.

Vierailija
173/231 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki mikä on netissä; ei ole todellista

Vierailija
174/231 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmasti yllätys jos tulee puun takaa. Mutta kyllä pieniä fantasioita saa olla. Itse myynyt jonkin verran pikkareita ja kyllä omatunto vielä on puhdas.. uskon, että pitkässä parisuhteessa tuommoinen fantasiointi on välillä sallittua. Itselle aineki mukavat extra rahat tullu opiskeluiden oheen

https://pikkarit.blogr.xxx/

Vierailija
175/231 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vm55 kirjoitti:

Laittaako ne muijat noihin pikkareihin jotain hajuvettä, kun ei se oikea haju oikein erotu. Jos haluisin Chanel5:sta, ostaisin sitä suoraan.

Kunnon pikkareita en ole löytänyt, pimpintuoksulla oikein keltään

Exän nivuset, alavatsan ja rinnat pystyin haistamaan parin metrin päästä suoraan suihkustakin tullessa. Pelkkä tuoksu sai kiiman valtaan. Tuoksu ei lähtenyt vaatteista edes pesukoneessa.

Vierailija
176/231 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olisi kyllä hyvä foorumi huijata naisilta vähän pikkareita, mutta harmi että kaikilla näillä horoilla on ilmeisesti lapsia. minä en suostuisi synnyttäneen lehmän värkkiä edes haistamaan.

t. pikkari-pro 30 vuoden kokemuksella

Vierailija
177/231 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hienoa, kun miehet löytävät seksuaalisuutensa, ja voimaantuvat.

Vierailija
178/231 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikealla asialla. Vanhat pikkarit ja kalsarit on saatava pesemättöminä kiertoon. Säästetään hävitys- ja pesuaine- sekä nåihin tarvittavaa sähkökuluja. Tarpeeksi nuuhkimisten ja maiskuttelun jälkeen voi vielä keittää kahvivedet ja käyttää siivousrätteinä.

Vierailija
179/231 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisentuoksu kirjoitti:

Ajattele niin että joku haluaisi nuuhkia sinun pikkuhousuja myös.

Olisiko se epämillyttävää, vai kohottaisiko se itsetuntoa?

Jos mies löytää likaiset pikkarit, ja kukaan ei näe kaikki niitä haistelee.

Itse nukun pää käytettyjen pikkareiden ympäröimänä. Ihania seksiunia.

Vierailija
180/231 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minäkin syyllistynyt kokysymään minkä väriset pikkuhousut on tällä hetkellä kaukana olevalla naisellani.

En sen takia että olisin kiinnostunut hirveesti mille ne tuoksuu. Pikemminkin siitä olen ollut että väri kertoo mikä naiseni ajatus mailma on.

No töihin mennään valkoisilla tai puuteri värisillä, mahdollisimman mukavalta tuntuvilla.

Mutta kun hän oli vapaalla usein oli siniset tain punaiset.

Sai silloin kysyä että olen ilmeisesti ollut hänen ajatuksissa. Sama kun hänen tukkansa kun tuoksui ompulle tai vanilijalle. Tiesin että hänellä oli ikävä. En tiedä kulkeeko muiden naisten alitajunnassa tuollainen.

Mutta hänen.. Siksi olenkin rakastunut häneen.

Jos luet tämän jostain syystä.. Niin kaipaan sinua.

Katselisin sua pikkuhoususillasi

Aina. Ja nuusnuttaisin ompun tuoksuista tukkaasi.