Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntematon mies tulee haukkumaan hänelle tuntemattoman naisen ulkonäköä ravintolassa?

Vierailija
11.04.2008 |

Mulle kävi näin viime lauantaina. Täysin tuntematon mies tuli kertomaan kuinka olen hänen mielestään " aivan karmean näköinen" . En tunne häntä, eikä hän minua. Olen monien mielestä kaunis, ulospäinsuuntautunut, hymyilevä ja iloinen. Kaikkeen sitä törmää ;-)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on jatkunut jollain annaks huora pillua -jutulla. Ei niitä kannata miettiä...

Vierailija
22/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin pukeutunut tiukkaan (ei mini) hameeseen, tavalliseen paitaan ja saappaisiin todella usein. Vanhat ukot tulivat puristelemaan perseestä tai ehdottelemaan vaikka mitä, joku vielä siunaili että hänen tyttärensä oli yhtä nuori!!!!!!!!!! >:O Kiitos vaikean isäsuhteen ja näiden miesten, minulla on todella pahoja ongelmia suhtautumisessa miehiin tänäkin päivänä. Oma ukkoni on kiltti ja todella feminiininen, mutta silti sätin häntä ja olen epäluuloinen kaikesta mitä hän tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nousisi todella miesviha ellei tietäisi että fiksuja miehiäkin on olemassa. Mitenkähän tuollaiset oksettavat äijät on kasvatettu??

Vierailija
24/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkoilmakonsertissa. Oli hyvä fiilis. Sitten siihen tuli yks kännikala tuopin kanssa heilumaan ja sanoi mulle (kaikki ympärillä olevat ihmisetkin kuulivat): " Tiedät kai mitä tarkoittaa jos on tuollainen hammasrako?"

Sillä ukolla oli itsellään paljon suurempi rako kuin minulla. Mulla on kynnen mentävä rako etuhampaiden välissä. Tuli vähän nolo olo ja ei sen jälkeen huvittanut leveästi hymyillä hampaat näkyvissä.

Osui siis arkaan kohtaan. Lapsena kiusattiin tupakkaraolla. Miksi mulle ei tehty silloin oikaisuhoitoa!!

Vierailija
25/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se velvollisuus?

Vierailija
26/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä mies mulkoili vielä useaan otteeseen, tapahtuneen jälkeen, esim. baaritiskin toiselta puolelta, näin ystäväni kertoivat. Sitten noin tunnin kuluttua mies tuli pyytämään anteeksi!!!!!!! Heitti jotain typerää, että olin kuulemma ollut liikkeellä asenteella " saan kenet miehen vaan haluan" , et oli pitänyt sit vissiin tulla kommentoimaan. Olen siis naimisissa ja perheellinen, en tosiaankaan ketään etsimässä. Mut jännä kyllä, että kehtaa avoimesti tulla näin sanomaan. Jotain pahoja traumoja täytyy tosiaan olla. No hei " life goes on" .

Viikonloppuja,

ap

Vierailija
27/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

as miehiä samalla voluumilla? Varmaan tulis turpiin kuin Laitelan Ismolta.

Vierailija
28/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, että nuo tilanteet tulevat niin puun takaa, ettei niihin ehdi reagoimaan. On vaan niin tyrmistynyt jonkun moukkamaisuudesta.

Vierailija
29/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijäporukasta, että " ei taida tuo perse mahtua satulaan" . Olen kyllä ylipainoinen, mutta sen kommentoiminen ei mitenkään ole kohteliasta. Pysähdyin ja totesin ukolle, että " onneksi olet itse niin täydellinen, että on varaa arvostella muita" Meni vähän vaikean näköiseksi.

Vierailija
30/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sillä jotain kaunaa sitä yhtä kohtaan? Tai sitten se on niin v***umainen ettei halua huomioida sitä?

Mun mies jättää mieluusti yhden kaverini huomiotta, koska tää mun kamu on kuvitellut iskevänsä mun miehen, ja puhunut ja käyttäytynyt tosi tyrkyttävästi sen jälkeen. Mies ei arvosta sitä ihmistä yhtään.

Vierailija
31/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

" Voi v***u mikä ihraperse" (Mittani silloin 170/52)

" Sulla on tommonen hevosennaama" Olen kyllä kapeakasvoinen :(

Ja mitat oli silloin 170/54.

Saisiko 165cm/67kg naista sanoa ihraperseeksi? Entä 179cm/98kg? Joojoo, ette varmaan (toivottavasti) tuota tarkoittaneet, mutta onko pakko niin kauheasti korostaa sitä, että " no minä en siis ainakaan oo yhtään paksu" ? Eikö vain voisi todeta, että joku haukkui ihraperseeksi, ja se on törkeää käytöstä. Olivat kommentoidun naisen mitat sitten ihan mitä tahansa.

Vierailija
32/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kauneimmillani yövuoron jälkeen ja kävin huoltoasemalla. Siellä oli kassalla jokin hässäkkä, eräällä humalaisella herramiehellä oli jotain maksuongelmia. Myyjä luuli minun olevan hänen kuskina toimiva tyttöystävänsä, johon kyseinen mies tuhahti todella töykeästi ettei koskisi minuun millään tikulla ikinä. Huoltamon myyjäkin häkeltyi ja olin todella nolona. Vieläkin juttu kaihertaa. Olen kiltti ja pieni nainen, ehkä minulle on helppo laukoa.

Kyseinen äijä meni sitten jonkun tosi hienon urheiluauton kyytiin, mutta en nähnyt tyttöystävää. Itse äijällä ei olisi ollut mitään varaa sanoa kenenkään ulkonäöstä, oli aika epäsiisti.

Vierailija
33/51 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku mies siinä tokaisi, että " Luuletko olevas hyvännäköinen?"

Tuli tuosta vähän paha mieli.

Minullakin on tapana pahoittaa mieleni turhaan muiden sanomisista. Mieheni sanoo, etta ala pida pahaa mielta vaan jaa takaisin samalla mitalla.

Yllaolevan kaltaiselle idiootille voisi sanoa esim

" Kiitos, olen toki"

" Onneksi olen paremman nakoinen kuin sina"

Monella miehella on komplekseja a) alkavasta kaljusta tai b) ei-niin-timmista vatsanseudusta. Nopealla silmayksella voi paatella, kumpi on kyseessa ja suunnitella vastahyokkayksen sen mukaan. Jos kyseessa on loysahko kaveri, voi myos viitata hanen rintavarustuksensa kuppikokoon tai leveaan perseeseen.

Ja muuten, harva suomalainen nainen nayttaa hevoselta, mutta moni mies nayttaa kylla sialta...

Vierailija
34/51 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole miehiltä vastaavaa kommenttia saanut mutta entinen työkaverini (nainen) sanoi minulle baarissa: olet oikeastaan aika ruma. Hetkeen en saanut sanaa suustani. Ja en ole ruma, saan paljon kehuja ulkonäöstäni. Ihmetyttää vain ylipäätään miten kukaan, vieras tai tuttu, nainen tai mies on niin röyhkeä, että voi tulla ja haukkua toisen ulkoista olemusta.

Vierailija
35/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut kaupungilla ihan tavallisen näköisenä ja arkena. Joku mies oli kävellyt hänen ohitseen ja vilkaissut ja palasi sitten takaisin kertomaan työkamulle, että " olet rumin nainen, jonka olen koskaan nähnyt" ja jatkanut sitten matkaansa!

Työkaveri (joka ei ole ruma, jos nyt ei mikään missikään) oli ollut niin hölmistynyt koko jutusta ettei ollut saanut sanaa suustaan.

Että kaikenlaista..

Vierailija
36/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran bussissa eräs mies huutanut, että onpas tuossa niin ruma nainen ettei tuon kanssa kehtaisi liikkua. Naispelkoa ja -vihaa se on, halua polkea alas, joku jota kohtaan tuntee alemmuutta.

Vierailija
37/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät saada valtaa ylitsesi mollaamalla. Mullekin kerran sanottiin, että en ole mikään nainen koska mulla on liian pienet tissit (c-kuppi!) ja se johtuu siitä, että olen hankkinut lapseni niin vanhana (24-v!). Eli tässähän tämä mies valitsi aiheet sillä perusteella minkä uskoi loukkaavan naista eniten: rintojen koko, ikä ja äitiys.

Vierailija
38/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan häntä noin yleisesti inhottaa kaikki naiset, joita hän itse pitää hyvännäköisenä, koska tietää että ei voi niitä koskaan saada.

Vierailija
39/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain huonoa piti miehen keksiä.

Vierailija
40/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehillä on aina oikeus kommentoida kaikkien naisten ulkonäköä ihan tuosta vain. Ja yleensä miehet, jotka näin tekevät, ovat itse rumempia kuin arvostelemansa kohteet, vaikka miesten ulkonäkö ei tässä ole se pointti, vaan huonot tavat tai siis superhuonot!.

Mieheni isä on tyypillinen tällainen sovinisti mies (vaikka muuten tosi mukava vaari ja ihminen muuten), joka aina arvostelee kaikkia naisia (kuka on lihonnut tai rupsahtanut jne.). Kuitenkin yleensä aina jotain negatiivista kuin positiivista. Kyllähän se kertoo aika paljon ihmisen huonosta itsetunnosta ja todella huonoista käytöstavoista.

Kyllä niitä esimerkkejä löytyy tällaisista tapauksista ja mm. juuri ravintolassa tapahtuneista. Yhtä kaunista ystävätärtäni tultiin kerran arvostelemaan liiasta meikkauksesta, niin kuin se kenellekään urpolle kuuluu miten joku meikkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän