Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntematon mies tulee haukkumaan hänelle tuntemattoman naisen ulkonäköä ravintolassa?

Vierailija
11.04.2008 |

Mulle kävi näin viime lauantaina. Täysin tuntematon mies tuli kertomaan kuinka olen hänen mielestään " aivan karmean näköinen" . En tunne häntä, eikä hän minua. Olen monien mielestä kaunis, ulospäinsuuntautunut, hymyilevä ja iloinen. Kaikkeen sitä törmää ;-)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäi paha mieli, olen ihan tavallisen näköinen, kai ihan nättikin nainen. Olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut, en halua koskaan kenellekkään mitään pahaa.

Viime vuoden puolella olin ystävieni kanssa juhlimassa pikkujouluja, eräs mies yht´äkkiä tönäisi minua selästä ja kun käännyin, hän katsoi minua kiinteästi silmiin ja sanoi jäätävästi, että olet maailman rumin ämmä, hyi saatana mikä lehmä!

Olin aivan järkyttynyt! En tuntenut miestä enkä ollut tehnyt mitään mistä mies olisi voinut suuttua. Paha mieli jäi kylläkin ja yöllä päästyäni oman miehen kainaloon tulikin itku.

Vierailija
42/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen huomio pyritään kiinnittämään sanomalla hänestä jotakin negatiivista. Osoittaa vain kuinka huonosti tuntevat naisten sielunelämää poikapolot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voi v***u mikä ihraperse" (Mittani silloin 170/52)

" Sulla on tommonen hevosennaama" Olen kyllä kapeakasvoinen :(

Vierailija
44/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies mulkoili vielä useaan otteeseen, tapahtuneen jälkeen, esim. baaritiskin toiselta puolelta, näin ystäväni kertoivat. Sitten noin tunnin kuluttua mies tuli pyytämään anteeksi!!!!!!! Heitti jotain typerää, että olin kuulemma ollut liikkeellä asenteella " saan kenet miehen vaan haluan" , et oli pitänyt sit vissiin tulla kommentoimaan. Olen siis naimisissa ja perheellinen, en tosiaankaan ketään etsimässä. Mut jännä kyllä, että kehtaa avoimesti tulla näin sanomaan. Jotain pahoja traumoja täytyy tosiaan olla. No hei " life goes on" .

Viikonloppuja,

ap

Vierailija
45/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Sulla on tommonen hevosennaama" Olen kyllä kapeakasvoinen :(

Vierailija
46/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(" näytit siltä, että saat kenet haluat" )paljasti sen - miesraukka tunsi alemmutta kun näytit itsevarmalta ja halusi mollata sua siksi.....

Vierailija
47/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka helkkarin baarireissulla tulee joku siihen viereen valittamaan, että " mitä sä täällä teet noin myrtsinä, pilaat muitten illan kun on naama norsunvi*ulla" Enkä todellakaan omasta mielestäni ole ollut myrtsi, nautin olostani ja kaveritkin ovat kommentteja ihmetelleet.

Vierailija
48/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilta naisilta. Olen siis suhkoht hyvännäköinen ja joka paikkaan mihin menen niin toiset naiset mulkoilee nenänvartaan pitkin ja aina joutuu todistelemaan olevansa mukava ihminen. Kukaan mies ei ole kyllä ikinä haukkunut, ehkä käyttäytynyt ennemminkin niin kuin ei näkisikään ja kohdellut vähän kylmästi. Että niin täälläpäin.

Vierailija
49/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin silloin, kun itsellä on ihan näkyvästi hauskaa, tullaan mollaamaan, ja sit jos istuu rauhallisesti pöydässä, tulee tota, miks noin myrtsinä kommenttia...

Vierailija
50/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy niin, että kun on antanut pakit jollkekin miehelle, saa kuulla olevansa rumin/huorin/ylpein/ihan mitä vaan nainen koko baarissa/Suomessa/maailmassa.

Oletteko nähneet samaa tilannetta, mutta toisin päin? Eli nainen tokaisee miehelle jotain typerää ilman syytä? Itse en ole nähnyt.

Vierailija
51/51 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka luulevat kaikkien hyvännäköisten naisten iskevän niiden miehet ja voi sitä miehen kyttäämistä ja mustasukkaisuutta;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme