G: Minkä näistä viime vuosien top6-nimistä antaisit NYT lapsellesi kutsumanimeksi?
(Jos joku näistä olisi pakko valita...) Nämä nimet ovat siis olleet top6:ssa ainakin yhtenä vuonna vv. 2003-2007 (pojilla siis enemmän hajontaa, kun useampi nimi mahtunut joukkoon).
Pojat:
1. Eetu
2. Veeti
3. Aleksi
4. Niko
5. Elias
6. Joona
7. Juho
8. Onni
9. Lauri
10. Leevi
Tytöt:
1. Emma
2. Ella
3. Aino
4. Siiri
5. Anni
6. Venla
7. Iida
8. Sara
Mä antaisin pojalle nimen Lauri ja tytölle nimen Venla.
-Belles
Kommentit (37)
pojista en tykkää mistään, mutta vähiten inhottava on Onni
tytöistä pidän kovasti Aino nimestä
mutta koska Laura löytyy niin läheltä, niin valitsen kuitenkin pojalle Juhon.
Eli varmaan Laurin vieläkin noista vaihtoehdoista ottaisin. Juho ja Onnikin ovat kauniita.
Tytölle ekä Aino tai Anni.
tosin molemmat käytössä tuttava piirissä.. tyttöjen nimistä muista en pidä omalla lapsellani.. poikien nimistä Aleksi ja Joona noista parheet jos eliasta ei lasketa
ehkä noista Juho (muut kuluneita tai lähipiirissä), tytölle Anni (sitä mietittiin lapsellemme, ei saanut mitään listan nimistä kuitenkaan)
Ihme, että tuollaiset nimet olleet suosiossa. Aika pöllöjä minusta.
Poikien nimistä Elias ja Joona ok. Tyttöjen nimistä Emma ja Venla.
Mut oikeesti, Siiri ja Sara ja Juho ja Niko.... Miten niin monet voi tykätä noista nimistä? Itse en tykkää yhtään.
Aleksi pojan nimeksi. Tyttöjen nimet kamalia. Ehkä Sara... tai Iida
ne meillä jo onkin, ovat vaan vuosimallia -80 luku:)
Elias oli vaihtoehtona esikoiselle 2003 mutta juuri tuo yleisyys häiritsi (ja nyt tunnetaan jo vaikka kuinka monta eliasta). Samasta syystä suvussa pyörivä Onni päätyi toiseksi nimeksi.
Olen itse ollut koko koulu- ja opiskeluajan "Hanna H." joten kieltämättä yritettiin lapsille ei ihan niin suosittuja nimiä löytää... En nyt mitään täysin keksittyjä kannata, mutta kuitenkin tyytyväinen kun löydettiin kivat nimet top50 ulkopuolelta.
Elias ja Lauri