Moni nainen kaunistuisi yksinkertaisesti sillä, että
panostaisi omaan kauneudenhoitoon, eikä ostaisi koko ajan uusia vaatteita. Ei muuta kuin kuntosalille ja kauneushoitolaan, naiset! uudet vaatteet eivät tee teistä kauniita.
Kommentit (15)
siisti ja luonnollinen nainen on kauniimpi kuin muotipelle, vaikka kulkisi minkälaisissa rääsyissä. ap
Mutta miksi meidän pitäisi olla kauniimpia?
Nyt olemme jo niin pitkällä, että huolehdimme toistenkin häkeistä..
keskieurooppalainen kauneushoitolakulttuuri. Kun iho ja kroppa voi hyvin, ei tarvitse edes meikkejä tai kalliita vaatteita. ap
Miten mulla on ihan toisenlainen käsitys asiasta...
sen peruskauneudenhoidon pois tästä kuviosta. Ja jos se puuttuu, niin sitten on ihan sama mitä tekee. ap
sekä hyvään hiustyyliin. Yksinkertaisuus on myös parasta pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Tyyli pitää myös päivittää tähän hetkeen, eikä jämähtää ysärille tai 2000-luvun alkuun.
uskoisin etta aika moni kayttaiskin noita kauneushoitoloiden palveluita jos joku ne maksais....useimmilla ei ole niihin varaa.
turha koristautua vain ulkoisin keinoin jos pohjat ei oo kunnossa.
toisaalta, mä kävin tovi sitten eka kertaa kasvohoidossa kosmetologilla, ja se oli mun mielestä ihan turhaa. ihan mukavaa toki, mutta turhaa. olihan naama kiiltävä ja puleerattu iltaan asti ja ehkä seuraavaan päivään, mutta ei kummempaa. mun on hankala ymmärtää mikä hyöty säännöllisistäkään kasvohoidoista olisi.
satoja euroja vaatteisiin. Mitä jos tekisikin, niin että jättäisi vaatehankinnat vähemmälle ja käyttäisi sen kauneushoitolaan? Ja kyllähän ihmiset käyvät kampaajallakin :) ap
kotikäyttöön ja varsinkin pitkällä aikavälillä tällä on merkittäviä vaikutuksia - puhumattakaan ongelmaihoisista.
Toinen syy on ihan puhtaasti oma henkinen hyvinvointi. Ne ihanat hierontahoidot tuntuvat kalliilta, mutta moni olisi valmis sijoittamaan saman rahan vaatteisiin silmää räpäyttämättä. ap
keskueurooppalaiset kanssasisaret kaikista kauneushoitoloista huolimatta.
Kaunein maailma on kuitenkin pään sisällä. Sinne kadotaan pakoon perhehelvettiä. Sohvannurkkaan viisikymppisenä ja nautitaan vaikkapa lasi viini. Ihana rauha.
Julkisissa, kaupungilla ja töissä näkee vain suu viivana viipottavia tympiintyneen näköisiä naisia.