Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää!

Vierailija
26.02.2008 |

Meillä on lauantaina kutsut ja olen nyt perjantaista lähtien järjestellyt paikkoja todella tarkkaan, yksin.

Olen pessyt koko keittiön jääkaappia myöten, olen siivonnut olohuoneen kirjahyllyä ja laatikoita myöden. Olen järjestellyt eteisen kaapin, lastenhuoneen lelut ja kaapit, aikuisten makuuhuoneen ja vaatehuoneen ja pessyt verhoja ja ja ja...vielä aion tehdä kylppärin ja vessan yleiskatsauksen ja sitä rataa mutta mitä tekee mies? Pyörittelee kotona peukaloita eikä edes kysy tarvitsenko apua. Ei kysy ei, mutta sotkee kyllä mielellään esimerkiksi keittiötä, ei korjaa jälkiään mistään. Eli kun saan yhden paikan siistiksi, joudun siivoamaan sen yhden paikan taas hetken päästä uudelleen. Loputon savotta.

Kohta luovutan...ja perun kutsut. En tykkää kutsua vieraita sotkuiseen, järjestämättömään kotiin. Haluan että tavarat on edes kerran vuodessa siellä missä pitääkin. Nyt oli sitä paitsi oiva tilaisuus tehdä inventaario kotona ja heittää kaikki tarpeeton pois. Mutta...miten saa pahkasikamiehen siistiksi? En jaksa tota aikuista kakaraa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu samat asiat suoraan miehellesi. Ei kai voi olla kovin vaikeaa ja jos on printtaa tuo tekstisi ja anna lukea.

Vierailija
2/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printteriä ei ole, lojuu rikkinäisenä kaapin perällä. Tosiaan sillekin voisi tehdä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemässä kaiken laista. Olenkin monesti sanonut, et tämähän on kuin kaupungin töissö; 1 tekee ja muut kattoo.... (vanha vitsi, mutta kuitenkin)