Hienoa että on subjektiivinen oikeus päivähoitoon.
Toivottavasti tulee vielä subjektiivinen oikeus elämään myös vammaisille! Ajatelkaapas sitä.
Kommentit (28)
Mitä enemmän, ja vaikeammin vammaisia, sen parempi.
Nyt tiedän, abortoidaan kaikki terveet, niin sitten olet onnellinen.
Taas tullaan tuohon: Tiedät mitä se on. Kyllä minä tiedän mitä se on, kun olen lapsesta asti sen asian kanssa tekemisissä ollut. Mutta edelleenkin: Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä! Jos perhe ei jaksa, ja ymmärrän hyvinkin jos ei jaksa, täytyy tehdä kaikki mitä voidaan. Onnellista jos silloin vammainen pääsee muualle asumaan. Usein vaan perheet odottavat liian kauan ennekuin laittavat omaisensa asuntojonoon.
En väitä että kaikilla pitäisi olla vammainen lapsi. Ja taas kääntyy asiaan muihin kuin itse vammaisiin. Väitän, että vammainen on ihmisenä yhtä arvokas kuin muutkin ja oikeutettu edes pitämään oman elämänsä.
Jos ylipäänsä olisit huolissasi ihmisalkion oikeudesta elämäänsä, kampanjoisit kaikkia abortteja vastaan, mutta nämä sinun avauksesi käsittelevät poikkeuksetta aina sitä, että mitä vaikeimmin vammaisten abortit on kiellettävä, ja se kertoo siitä, että terveet eivät ole sinulle yhtä arvokkaita kuin vammaiset.
siiveton:
Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä.
Niin vammaisilla kuin vammattomilla.
Lievä vammaisuus, kuten down ei sellainen ole. Minulle jokainen ihminen on yhtä arvokas.
Sen tekee joku muu tässä ketjussa. Tuon hedelmöitysasian voit tarkistaa jostain. Mekanismia en osaa selittää, mutta noin se kuitenkin on.