Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki naiset haluavat tytön

Vierailija
08.04.2008 |

Turha väittää muuta. Mutta minkä sille mahtaa, jos poikia vaan tulee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt vaihtaisin pojiksi jos voisin.

Vierailija
22/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kummatko on prempia. huoh. ette jaksais..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi " tehnyt" toista lasta jos esikoinen olisi ollut poika. Meillä on siis kaksi lasta tyttö ja poika ja onneksi kuopus on poika. olen aina halunnut pojan! mutta kumpaakaan en vaihtaisi, molempia rakastan.

Vierailija
24/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut poikalapsen ja onnekseni sain sen. seuraava lapsi vois ehkä olla tyttö.

Vierailija
25/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tytöt vaihtaisin pojiksi jos voisin.

Toivottavasti tyttönne eivät saa koskaan tietää mitä äidin päässä liikkuu... Itse synnyin perheeseeni kolmantena tyttönä, eikä sitä koskaan peitelty, että poikaa oli toivottu. Tulos: huono itsetunto ja vanhempien mielistely, varsinkin isälle halusin koko ajan näyttää, että osaan ja pystyn, vaikka olenkin se " pettymys" .

Mulle ensisijaisesti lapsi on tärkein, sukupuoli on aina toisarvoinen asia. Sain kaksi hartaasti odotettua ja toivottua lasta, molemmat sattuivat olemaan poikia. Tein jo mielessäni " surutyön" siitä, että en milloinkaan saa omaa tyttöä. No, iloinen yllätys sattui, ja nyt sylissäni on pieni prinsessa. En voi allekirjoittaa, että kaikki haluavat tytön, mutta itse ainakin alitajuisesti olen kaivannut tyttöä vaikka tiedänkin että tämän kasvattaminen tulee olemaan paljon haasteellisempaa kuin poikien! Temperamenttiero on huima jo alle 2kk iässä...

Vierailija
26/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3poikaa ja 1 tyttö, ja tytön kanssa menee hermot=). Pois en antaisi, mutta 4s poika olisi ollut myös tervetullut.

Vierailija
27/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti haukkui minua rumaksi joka käänteessä ja suosi kahta veljeäni.

Minulla on niin negatiiviset mielikuvat pikkutyttönä olosta ja siitä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta mikä tyttöihin kohdistuu suvun ja muukalaisenkin taholta. Pojat saavat olla minkänäköisiä tahansa, pojat ovat aina vaan poikia.

En missään nimessä halua tyttöä tähän maailmaan arvosteltavaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi