Minkä merkkisen auton uskaltaa ostaa käytettynä?
Neuvokaahan pojjaat. Täällä on jatkuva naisten ja miesten välinen tappelu jota ei jaksa. Olen nainen ja myönnän, etten tajua aiheesta mitään. Minkä merkkisen auton uskallan (parhaiten) ostaa käytettynä, joku romuhan se on. Budjetti 3000-5000 e, sijainti pohjoinen (ei sähköä/ ei hybridiä, täällä on lunta ja pakkaset).
Kommentit (67)
Kannattaa ostaa se 2000 kiesi ja säästää korjausrahaksi loput. Silloin saat hyvän.
BMW ja Mersu ovat oikein hyviä vielä puoli miljoonaa ajettuina.
Toyotaa ei kannata harkita.
Itsellä kokemust vaan noista.. Ford, Opel, VW , Toyota, Peugeot, Citroen, Kia, Mitsubishi, Subaru ja Nissan. Eipä noissa missään valittamista. Toyotassa merkki maksaa, muuten ok.
Keskimäärin sanoisin että Toyota on varmin valinta jos haluaaa minimoida ongelmien mahdollisuuden.
Tuossa hintaluokassa kaikki vaihtoehdot on vanhoja kotteroita piilevine vikoineen. Tämä on väistämätön tosiasia.
Ehdotukseni on Toyota Yaris. Pyri löytämään mahdollisimman uusi ja vähän ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa se 2000 kiesi ja säästää korjausrahaksi loput. Silloin saat hyvän.
Eikös silloin saa vain paskan auton jota joutuu korjaamaan kokoajan?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalla saa juuri niitä puoli miljoonaa kilometriä ajettuja bemareita joilla on ollut 20 edellistä omistajaa. Ihan hirveitä pommeja joihin ei kannata koskea edes kymmenen metrin kepillä. Kalliita korjata ja vikoja aivan varmasti riittää.
Minä ostin 10 v vanhan Opel Astran 2019 ja toiminut moitteettomasti. Kilometrejä oli 96 000.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin 10 v vanhan Opel Astran 2019 ja toiminut moitteettomasti. Kilometrejä oli 96 000.
Niin, ja maksoin peräti 2000 €
Vierailija kirjoitti:
Mekaanikkona ja kokeneena tilanne juuri päinvastainen,mutta uskokoon kuka mihinkin.Hintalaatusuhde on mikä ratkaisee.
Olen ostanut kaikki autoni käytettyinä;
BMW
MB
Honda
VW
Chevy
Dodge
Toyota
Chrysler
Nissan
Ford
Mini
Näistä Tojotasta räjähti moottori ja volkkarit vikaherkkiä ja kalliitta korjata.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän saksalaiset on ongelma-autoja jo uudesta lähtien.
Eikä viat yhtään vähene auton vanhetessa
Vierailija kirjoitti:
tojotat on ylihinnoiteltuja
Kysyntä määrää hinnan.
Vierailija kirjoitti:
tojotat on ylihinnoiteltuja
Toisaalta ne on maineensa ansaineet. Luotettavia käyttöautoja. Pienellä huollolla semmoisia tylsän harmaita ikiliikkujia. Monella tapaa erinomaisia autoja.
Osta se, millä on vähiten ajettu. Yli 300 000 km alkaa olla jo liikaa.
Toyota. Paskat ajoominaisuudet. Kova meteli. Kestävä.
Nikko