Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle lahjaksi pesusieni ja suihkusaippuaa...

Vierailija
08.04.2008 |

Lapseni sai 5-vuotissynttäreillään kaveriltaan pesusienen ja suihkusaippuaa, joka on kielletty alle 8-vuotiailta... Seppälässä huomasin tuotetta tarjouskorissa n. 4 ¿ hintaan...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesusieni ja suihkusaippua on kiva lahja, jos niissä on joku lapselle sopiva hahmo. Ainoa, missä meni pieleen, on se että suihkusaippuaa ei saisi käyttää alle kahdeksanvuotiaalle.

Meidän lapsille mielummin suihkusaippuaa ja pesusieniä, kuin jotain halpoja leluja joita on jo nurkat täynnä.

Vierailija
22/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie nukenkin saa halvemmillaan n. 5 ¿. Lapseni tykkää kylpeä, mutta en uskalla antaa hänen käyttää alle 8-vuotiailta kiellettyä suihkugeeliä. Uskaltaisitko sinä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan tuntuu olevan niitä, joiden mielestä MIKÄÄN ei ole liian vähän, kyllä 50 snt on ihan hyvä lahjan hinta, joopajoo..

Vierailija
24/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nipota!

Vierailija
25/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aina samoja juttuja (esim. pienelle pojalle 6 pakettia Legoja tms.)

On se kumma, kun AINA pitää valittaa.

Vierailija
26/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ihohan ei mitenkään dramaattisesti muutu neljästä kahdeksaan ikävuoteen.. Luultavasti kysymys on ennemminkin siitä, että on syötynä vaarallista tms.

Vierailija:

Barbie nukenkin saa halvemmillaan n. 5 ¿. Lapseni tykkää kylpeä, mutta en uskalla antaa hänen käyttää alle 8-vuotiailta kiellettyä suihkugeeliä. Uskaltaisitko sinä ?

Vierailija
27/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta asti...Saippua on saippuaa, jos se käy 8-vuotiaan lapsen iholle, niin miksi se ei kävisi 5-vuotiaan? Siis mitä sellaisia aineita siinä muka voisi olla. Ymmärrän, että VAUVOJEN ihoa pestään erillisillä tuotteilla, mutta eikös 5-vuotias käytä jo ihan samoja saippuoita kuin aikuisetkin? Ellei siis ole allergioita tms.

Ihmetyttää lähinnä tuos " saippua yli 8-vuotiaille" Ehkä lahjan ostaja ei tullut katsoneeksi ikäsuosituksia, kun ei varmaan - kuten en minäkään - ole koskaan kuullut 5-vuotiailta kielletystä saippuasta =D.

Muuten ihan ok lahja. Minun mielestäni itse asiassa osoitti suurempaa mielikuvitusta kuin iänikuiset pikkumuovilelut...

Vierailija
28/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän tuossa suihkusaippuassa muka on sellaista, ettei sitä normaali ihoinen lapsi voisi käyttää?? Lukeeko sitä paketissa? Tuo on tämän jutun kummallisin asia, sillä normaali marketin suihkusaippuaa voi lapsi tietenkin käyttää. Uskoisin, ettei lahjan ostaja ole moista huomannut. Itselleni ei tulisi mieleenkään, ettei suihkusaippuaa voisi alle 8-vuotias (mikä raja tuo oikein on??) käyttää, kun kaikkia normaalihygieniatuotteita voi.

Vierailija
29/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset saaneet omia saippuiota ja dödöjä lahjaksi ja tykkäävät kovasti,musta on ok lahja ei aina tarvitse olla ihan vimpan päälle :)

Vierailija
30/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikärajaa minäkin ihmettelen... Hammastahnoissa niitä on, sen tiedän : )

Mitä jos äiti käyttäisi tyynen rauhallisesti itse tuon suihkusaippuan ja ostaisi lapselleen vaikka tuoksuttoman tuotteen tilalle?

Vierailija
31/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui ja upposi !

Vierailija
32/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä voi olla mitään mystistä myrkkyä jota 5-vuotiaan iho ei kestä ja 8-vuotiaan yhtäkkiä kestääkin. Samoja saippuoita meillä käytetään kaikki.

Vierailija
33/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan että kyse on tytöistä, tuohan on esiaste sille että annetaan meikkejä ja hajuja. Varmaan söpö pullo ja iiiiihana haju.

Ja meilläkin lapset käyttää ihan samoja saippuoita kuin muu perhe :)

Vierailija
34/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin 4 e on kieltämättä aika vähän; itse en veisi ihan 4 euron lahjaa synttäreille (yleensä ostan n. 10 e lahjan kaverisynttäreille) mutta en kyllä tosiaan valittaisi tai asialle ajatusta uhraisi, jos joku sellaisen lapselleni toisi...Varsinkin, jos on sattunut löytämään Alesta. Silloinhan lahjan " oikea" hinta on vähän enemmän, ehkä 6 euron tienoilla, ja ihan ok synttärilahjan hinnaksi. Mistä edes ap tiedät, onko kyseinen kaveri sattunut ostamaan pesusienisetin sieltä alesta?

No, joka tapauksessa, minä kyllä antaisin lapsen käyttää lahjasaippuan, ellei hän ole herkkäihoinen ja allergiaan taipuvainen. Kuten sanottu, ei niissä saippuoissa pitäisi mitään erikoista olla, jota 8-vuotiaan iho kestää, mutta 5-vuotiaan ei. Kyse lienee näistä amerikkalaistyylisistä hätävarjelun liioitteluista, tyyppiä " kissaa ei saa kuivata mikroaaltouunissa" . Joku raja on täytynyt saippuaan laittaa, jotteivat herkkäihoisten taaperoiden vanhemmat haasta saippuafirmaa oikeuteen =).

Vierailija
35/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tullut mieleenkään katsoa että jossain seppälän saippuoissa ois ikäraja????

Mitähän lapsesi olisi pitänyt saada että olisit tyytyväinen. Olen samaa mieltä kuin moni muukin, että tämä on HYÖDYLLINEN lahja. Kaiken maailman pikkukrääsään / halpisbarbeihin olen kurkkua myöten täynnä!

Vierailija
36/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olin onnellinen lapsena jos joltakulta sain omia pesujuttuja. Aivan hyvä lahja.

Vierailija
37/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanko teillä allergikkoja tms.? Jos ei, voisihan lapsen antaa käyttää vähän tätä yhtä lahjaa. Tuskin hän sitä loppuun edes käyttää, kunhan pari kertaa.

Vierailija
38/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ MIELTÄ ITSE LAHJAN SAAJA ON LAHJASTAAN??

Vierailija
39/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäraja on siinä todennäköisesti varmuuden vuoksi esim. 8v siksi että lapsi osaa lukea että kysessä on shampoo eikä marjamehu (pullo ja tuoksu voi houkutella pienemmät juomaan). Mutta siis ihan ok lahja. Mikä tässä oli ongelma?

Vierailija
40/46 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan ok lahja.

Meillä ainakin lapset ovat toivoneet omia pesuaineita eskarilaisina. Äiti ei varmaan huomannut tuota että ei sovellu alle 8v.

Me saimme useinkin joululahjaksi hyväntuoksuista pesuainetta ynm. tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi