Mä en usko noihin ehkäisy petti juttuihin
sitä joko alitajusesti haluaa lapsen tai salaa mieheltä tekee sen
Ehkäsyt niin luotettavia, et ei mahdollista
Kommentit (47)
voiko oikeesti olla mahdollista että jos syö vaikka 5 vuotta pillereitä eikä ole sinä aikana raskautunut niin tuntuu uskomattomalta että enää sama ehkäisy pettäisikään.
kohti tulee 10 000 raskaaksi. Jos ehkäisy on 99-prosenttisesti luotettavaa.
koska ei antanut luonne periksi tehdä aborttia. Vaikeaa oli mutta elossa selvisivät kaikki :) Kyllähän hänkin jälkeenpäin viisasteli että miksi ylipäätänsä piti seksiä harrastaa mutta turha katua jälkeenpäin ;)
olen omin pikku kätösin onkinut ihan reilun irtopalasen emättimestäni. En tullut raskaaksi, mutta ihan yhtä hyvin olisin voinut tulla, jos oikea aika kierrosta.
Mutta sikäli olen samaa mieltä, että todellinen ehkäisyn pettäminen on huomattavasti harvinaisempaa, kuin annetaan ymmärtää.. Ja käsittämätöntä on nämä aikuisten naisten " tulin vahingossa raskaaksi" - jutut, siis mitä vahinkoa siinä on, jos hedelmällisessä iässä oleva nainen on yhdynnässä miehen kanssa joko ilman ehkäisyä tai jolloin muka-ehkäisyllä.
ehkäisyä käyttänyt. Mulla oli käytössä kuparikierukka, kun hormonihoidot ei onnistunut (tiedän, että hormonikierukka olisi ollut varmempi), no kuitenkin ekan kierukan kanssa ei ongelmia, sitten vaihdettiin uuteen, meni 8kk ja olin raskaana, kun kierukka sitten otettiin pois, gyne sanoi, että jostain syystä ei ollut hyvin paikoillaan, enkä minä itse ollut huomannu mitään. No nyt tuossa juoksentelee sisariinsa 8vuoden ikäerolla syntynyt kaiken järkytyksen jälkeen jokaisen sydämen sulattanut pikkumies
Onhan se jo sanottu moneen kertaan ;)
kun sai pelkällä tahdon voimalla sterilisaatioklipsin painumaan munajohtimesta läpi ja munanjohtimen kasvamaan yhteen uudelleen 3 vuotta sterilisaation jälkeen.
Kova on ollut tahdon voima!
Tämä vahinko oli perheen neljäs lapsi ja tämän synnytyksen yhteydessä munajohtimet sitten katkaistiin ja ommeltiin kiinni.
Vierailija:
Mä en usko noihin ehkäisy petti juttuihin
sitä joko alitajusesti haluaa lapsen tai salaa mieheltä tekee senEhkäsyt niin luotettavia, et ei mahdollista
Jos nainen todella sai 4 ei toivottua lasta, niin miksi ei vaihtanut ehkäisymenetelmää välissä? Jos itsellä olisi käytössä tällainen lähes satavarma ehkäisy ja se pettäisi edes kerran, niin keskustelisin asiasta lääkärissä. En varmasti haluaisi ottaa riskiä, että näin käy uudestaan.
Tällä naisella oli ennestään kaksi lasta. On aivan eri asia olla äiti kahdelle kuin kuudelle lapselle. Luulisi, että kun on vahinko käynyt esim. kaksi kertaa, eikä lasta OIKEASTI halua, niin menisi sterilisaatioon. Tuntemasi nainen ei ilmeisesti mennyt ja käytti muutenkin ehkäisyä, josta tiesi ettei se hänellä ole varma ehkäisykeino. Eivät ole silmissäni siis edelleenkään oikeasti ei toivottuja lapsia, koska äiti olisi halutessaan voinut näiden lasten saannin estää ilman aborttiakin.
41=4. En jaksa kirjoittaa uudestaan :)
asiassa on näitä huijareita, niin allergioissa kuin muissakin asioissa ja silti joillekin se tapahtuu oikeastikin. Eli edelleen en usko, että ap on tosissaan, ei niin hölmö voi ollakaan.
kun saat vähän lisää elämänkokemusta, niin tulet huomaamaan että esim. omien tuttujesi lapsista melko monetkin ovat saaneet alkunsa vahingossa. Se on todella yleistä, siitä ei vaan kauheasti laulella. Eikä se maailma kaadu siihen jos lapsi onkin saanut alkunsa sen suuremmin suunnittelematta. Se on vain elämää.
jokainen ehkäisymenetelmä voi pettää.
Itse tunnen äidin, jolla on pettänyt kortsu (no ei mitenkään harvinaista), pillerit, kierukka ja lopulta sterilisaatiokin (klipseillä). Uskomatonta, ja tuo nainen ei ole edes niin dille että ei osaisi ehkäisyä käyttää tai unohtelisi tms.
Yhtään pilleriä en unohtanut, ja arkisin siis otin ennen töihin lähtöä puoli kahdeksan maissa, viikonloppuna noin yhdeksältä.
Nalli napsahti, poika on nyt 1 v 4 kk <3
Vierailija:
tai otetaan tietoinen riski ja sitten abortoidaan. Vastuutonta ja super itsekästä
Luultavasti itse olen aika hyvä esimerkki sellaisesta ihmisestä, jolla pilkuntarkka suunnittelu ei vain luonnu. Se ei tunnu persoonaan sopivalta. Tarkoitan, että vahinkoja sattuu ja sitten niistä otetaan vastuu.
Minulla on kolme lasta ja raskauksia takana neljä. Näistä neljästä raskaudesta ensimmäinen oli vahinko, kaksi keskimmäistä harkittuja ja viimeinen jälleen vahinko. Yksi näistä suunnitelluista raskauksista päättyi keskenmenoon.
Kaikki lapset ovat yhtä rakkaita ja osa perhettämme, meitä on sen verran kuin on tarkoitettukin.
ehkäisystä huolimatta)?
Sinähän nero olet;seksi kuuluu ihmisen elämään ja varsinkin parisuhteeseen. Täytyy olla jotenkin kieroutunut tai tunnevammainen jos ajattelee noin..
Vierailija:
ehkäisystä huolimatta)?Sinähän nero olet;seksi kuuluu ihmisen elämään ja varsinkin parisuhteeseen. Täytyy olla jotenkin kieroutunut tai tunnevammainen jos ajattelee noin..
Mutta täällä näkynyt mammoja, joilla ehkäisy muka 3 kertaa pettänyt ja juuri sopivasti silleen, että lapsille tulleet sopivat ikäerot. :) Ihmettelen, että jos jollain on kerran vuodessa ehkäisy pettänyt, niin ei vaihda ehkäisykeinoa, jos ei lapsia halua?
Ap:n kaltaiset mielleyhtymät ja mustavalkoisuudet syntyvät sitten siitä, että tätä em. tosiseikkaa käyttävät hyväkseen sellaiset ei-ihan-suoraselkäiset -manipuloijatyypit, jotka haluavat lapsensaantitahtonsa läpi ja yrittävät löytää tekosilleen jonkinlaisen oikeutuksen. Siis sanovat, että syövät pillereitä ja syövät niitä sitten vain joka toinen päivä... Pillerit siis pettivät.