Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämääräinen viesti mieheltä, tulkatkaa!!! (pettämis asiaa)

Vierailija
07.04.2008 |

Viestailtiin pettämisestä ja siiä onko se ok vai ei. Aiemminkin on ollut puhetta siitä että olisi kiinnostavaa kokeilla vapaata suhdetta, mies ei kuitenkaan ole uskaltanut lähteä siihen vielä.

Nyt kysyin onko se paha asia jos käyn vieraissa, mies vastasi:

" Mun mielestä on. Mut jos käyt ni ainoastaan kumin kanssa ja minä en taho kuulla asiasta mitään kautta. Oon kenties liian vanhoillinen tai jotain."

Tarkoittaako tuo nyt teistä että voin pettää kunhan en jää kiinni, vai mitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet sen niin itse kannat myös vastuun. Niin moni on sanonut että suhteen alamäki (joka päättyi eroon) alkoi nimenomaan vieraissa käymisestä. Siis nekin jotka sanoivat että pitivät asian salassa. Sen kanssa kun on aika tuskallista ja vaikea elää. Luottamus kun on murentunut. Kannattaa todella miettiä minkä painoarvon antaa millekin asialle, hyppiäkö hetkellisten halujen perässä vai mitä.

Vierailija
22/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän järjen päähän takomista tarvitsinkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain ja petä miestäsi. Minä toivon, että sen jälkeen miehesi löytää hyvän naisen sinunlaisesi huoran sijaan.

Vierailija
24/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisillä tuhoaa koko parisuhteen, piti sen salassa tai ei.

Vierailija
25/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän ei edes halua tehdä, ja vain siksi, että saisit itse pettämiseen luvan? Ihan sama kun rattijuoppo antaisi paheksujille luvan myös ajaa kännissä koska eihän se hänen moraaliaan vastaan ole.

Vierailija
26/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut asiaa sen enempää, vaan suhteen alusta asti on ollut ihan ok minulle jos mies vaikka baarireissulla harhautuu toiseen sänkyyn.

Nyt vasta olen alkanut miettiä että olisi ihan kiva jos minuakaan ei sitten tuomittaisi siitä.

Meillä rakkaus on parisuhteen perusta, ei uskollisuus.

ap

Vierailija
27/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies, jolle uskollisuus on tärkeää parisuhteessa ja sä vaan vingut siltä lupaa pettämiseen!! Sun arvomaailmas on ihan sekaisin, etkä tajua ollenkaan millainen helmi sulla on puolisona!

En voi muuta sanoa, kuin että tasan ei käy maailmassa onnen lahjat. Sinunlaisesi tarvitsisi rinnalleen pelimiehen eikä normaalia perheenisää.

Vierailija
28/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä, mutta jos sellainen moka puolisolla joskus jostain syystä tapahtuu niin en missään nimessä halua kuulla siitä enkä saada mitään jälkiseuraamuksia (tauteja).

En tiedä loppuisiko suhde yhteen pettämiseen mutta todella iso kriisi se olisi ja varmasti menettäisin luottamuksen mieheeni.

Ihmettelen vaan millainen ihminen edes kyselee pettämisestä =o

Vierailija
29/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomaa mikä kiihko sulla on vieraaseen sänkyyn. Kaikkein parhaiten tekisit miehellesi jos nyt laittaisit viestin, että kulta en millään lailla tahdo sua loukata enkä siis tule sinua pettämään, ei tarvitse huolehtia siitä. Jos nyt vastaat että joo, peitän kyllä jälkeni tai vain ok, niin miehesi tulee lopun elämäänne miettimään (siipeensä saaneena) että oletko pettänyt, koska, missä ja kenen kanssa.

Vierailija
30/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti apn mies löytää jonkun hyvän vaimon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi