¤¤¤^^^^¤¤¤ Haahujen joulukuu ¤¤¤^^^^¤¤¤
Avaan teille nyt vielä uuden pinon :)
Eli nyt kaikki vain pinoutumaan sekä vanhat että uudet :)
Kommentit (73)
Ei toiminut, kävin tuolla lilypie sivulla. Siellä tein sellasen kuukautiskierto kalenterin. Mutta en osannu sitä tähän laittaa...
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/i19Ip2/.png[/img][/url]
Tunnelmat: tärinää ja itkua.Viimeks reilu vuosi sitten kun sain haamuviivan raskaustestiin, olin loppujen lopuks raskaana reilu 9kk ja viimesenä päiänä tyttö kuoli.
Nyt näkyy haamu, 3kk synnytyksestä. Kyllä mua itkettää... Kaikkihan on tietysti vielä mahdollista... ihan kaikki. Viime kierto kun oli sen 43 päivää ja nyt on kierron 31 päivä.
Täytyy mennä apteekkiin ostaa uus testi!
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=3addfe3a-d708-11dd-854d-…!
Et uskokaan miten paljon toivon sen vahvistuvan Angelmom! Olisipa hienoa, että pääsisitte hautomaan tytöllenne pikkusisarusta. :) Tule kertomaan miten on.
Minäkin tunnistin sinut, mutten heti kehdannut sanoa. :) Kirjoittelin sinulle pari kertaa kommenttejakin, toivottavasti en mitään ylettömän typerää. :D
virva
Voi kyllä nyt toivon sydämmestäni että kaikki menisi nyt hyvin ja saatte oman rakkaan lapsen elävänä syliin! Halauksia!!
Hermione
Kirjoittelin tuolla Helmissä heinä/elokuussa. Olin silloin raskaana ja vauvalla todettiin loppujen lopuksi kromosomihäiriö ja muita kehityshäiriöitä ja päädyimme keskekytykseen viikoilla 15+4. Laskettu aika olisi ollut 10.2.2009, eli kohta puoliin olisi ollut! Aikaa on jo muutama kuukausi mennyt erilaisissa fiiliksissä. Tuolloin ajattelin, ettei meille enää vauvaa, on kuitenkin 3 ihanaa lasta entuudestaan. Vaikka tuntuukin aika fraasilta välillä, niin aika parantaa haavat ja auttaa sopeutumaan, suru ja muistot ei kylläkään häviä mihinkään, eikä tarvitsekaan, kertoo vaan sen, että on normaali ja tunteva ihminen! Itsellä auttoi aloitetut opinnot ja keskusteleminen ja yksinkertaisesti itkeminen! Jouluna sytytimme meidän pienelle Antti-pojallemme kynttilän mummolan pihalle pilkkopimeässä kauniin kuusen juurelle, jotenkin tuli todella rauhallinen tunne silloin!
Olen todella pahoillani kaikille menetyksistään, kyynel silmäkulmassa aina väkisinkin, kun näitä luen! Toivotan voimia kaikille selvityä eteenpäin ja tärppiä raskautumisyrityksissä :)
Meidän perheessä miehen kanssa tuon ikävän kokemuksen jälkeen vahvistuttuamme päätimme antaa vauvalle vielä tilaisuuden, tulee, jos on tullakseen, nyt odottelen menkkojen alkua loppuviikolle, on olo, että olisi tärpännyt, rinnat kipeänä ja vatsaa juilii, tänä aamuna meinasin oksentaa herättyäni, mutta... Ettei vain olisi liian kovat toiveet, että olisi tärpännyt näinkin pian sen jälkeen, kun pillerit lopetin! Kuitenkaan, en jaksa stressata enää, vaikka olisikin omaa kuvitelmaa!
Haluan toivottaa teille kaikille hyvää ja parempaa uuttavuotta :)
Mayya
Teloittakaa vaan. Mutta tunnustan nyt yhden asian.
Oon kateellinen teille, jotka raskaudutte helposti. Vaikka on teilläkin kurjia asioita tapahtunut, todella vaikeita, joita en toivoisi tapahtuvan kenellekään. Olen silti kateellinen, kun en millään tule raskaaksi, enkä taida ikinä ovuloida ja pelkään pahoin etten koskaan saa lasta.
Noniin, antaa tulla vain. Tämä kuumeinen, päänsärkyinen ja surkea tunnustus tuli sairaspedin pohjalta. Että ottaa päähän, neljättä päivää peräkkäin kuumetta 38 tienoilla.
virva, kylmäkalle otsallaan.
kun on vaikeata, en siis lähde sinua ampumaan. Arvaa vaan kuinka kateellinen minä olen niille jotka aina saavat vauvat kainaloon plussa napsahtaa testiin. Tämä on niin tätä.. Ollaan miehen kanssa mietitty sitä monet kerrat että olisiko lapsettomuus muuten helpompi hyväksyä kuin se että aina joutuu menettämään pienen rakkaan. Mutta eihän me sitä voida oikeasti tietää, tai minä voin tavallaan koska me ex-miehen kanssa yritettiin lasta kaksi vuotta enkä kertaakaan tullut raskaaksi :( Ja sitten meillä tuli ero, niin tämä posautti heti ekan ämmän paksuksi!!! Voit hyvin kuvitella minun tunteet siinä vaiheessa. En tiennyt olisinko itkenyt vai karjunut! Taisin tehdä kumpaakin. Kyllä niin sattu!
Mutta ei tämä elämä ole tosiaan kaikille niin helppoa. Mun mies aina sanoo että niillä muilla onnekkailla jotka niitä lapsia ongelmitta muuten saavat, niin heillä on varmasti sitten muita ongelmia. Ja että me saadaa olla kiitollisia siitä että meillä niin älyttömän onnellinen avioliitto ja edes yksi rakas lapsi. Ja niihän se on. Silloin vain tarvitsee etsiä ne muut onnen aiheet kun muu ei onnistu :) Se ainakin minua auttaa pahalla hetkellä ja niitä on PALJON!! Varsinkin nykyään..
Haleja sinulle Virvaliekki, ja kyllä niin sydämmestä toivon että ensi vuosi tuo sinulle ja meille muillekin omat rakkaat nyytit kainaloon!
Mayyalle tervetuloa ja bd bd että sinullekin se uusi plussa pärähtäisi nyt testiin ja paremmalla onnella!
Myylle kanssa haleja ja ihanaa että meitä muistat!
Hermione
Virvaliekki, ei ole paha asia jos on kateellinen siitä, että toiset raskautuu helposti. Ihmisiähän me ollaan, tunteineen kaikkineen. Itelläni kun taas menee pasmat sekasin kun nään tuoreita vanhempia pikkuisten kanssa. Eli samassa veneessä keikutaan :) tai ennemminkin :(
Uskallankohan ees sanoa, että mulla on ollu viikon alamahakipua.. oviksesta 13 päivää. Haamu viiva tuli aamulla. Minulle se ei valitettavasti merkkaa vielä yhtään mitään. Juhlin sitten, kun vauva parkasee ekan kerran. Jos sieltä mitään on tulossa. Se on kyllä rankkaa odottaa 9kk ja menettää vauva. Nyt en elä pilvilinnoissa... Ja jos tästä jotakin tulee, näyttäs la osuvan esikoisen syntymä ja kuolin päivälle, lähelle ainakin... Kurjuus. Päivä kerrallaan!
Angelom: Ihanaa, voi kumpa kaikki menis nyt hyvin!!!
Virvaliekki: Kyllä noita tunteita on varmaan kaikilla. Mutta kuten hermione kirjoittikin, kaikilla on ne omat ongelmansa ja surunsa, vaikka välistä tuntuu että joillain menee kaikki niin hyvin. Mutta eihän sitä kaikkea tiedä.
Kaikille Hyvää Uuttavuotta! Olkoon se meillä kaikilla onnekkaampi näiden vauvahaaveiden suhteen vailla surua.
nau kp 36/30
(pitäisköhän se rtesti kuitenkin huomenna tehdä, vai onko se kysta sekoittanut mun kierron tyystin)
Kyllä näillä päivillä ois pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.
Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.
nau kp37/30(40)
Kaikille Haahuille!
Käyn lukemassa näitä sivuja tasaisesti. Itkemässä kaikkien puolesta ja uskovainen kun olen lukemassa rukouksen, että vuosi 2009 olisi parempi, että haahupinoon tulisi paljon vahvoja plussia ja vauvauutisiakin!
Paljon jaksamista ja voimia kaikille!
Mieheni jaksaa aina toistaa, että vain vahvoja koetellaan. Mutta minusta se on aina yhtä epäreilua ja väärin. Toivon todella kaikille kaikkea hyvää.
-Myy