Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ehkäisy teillä, joilla lapsiluku täynnä?

Vierailija
07.04.2008 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehkäisypuikko.

Vierailija
22/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päivittäistä muistamista ja pääsin eroon pahoista menkkakivuista ja samantien koko menkoista. Kyllä on elämä nyt helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen lapsen sektion yhteydessä. Halusimme ehdottoman 100% ratkaisun, sillä minun kohtu ei olisi kestänyt enää yhtään raskautta.

Vierailija
24/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama tutkimus on toistettu useissa eri maissa. Kyllä se on ihan turvallinen.

Vierailija
25/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kohtu enää olisi kestänyt uutta raskautta? Sektioiden takia itsekin pohdin, missä raja menee?

Vierailija:

kolmannen lapsen sektion yhteydessä. Halusimme ehdottoman 100% ratkaisun, sillä minun kohtu ei olisi kestänyt enää yhtään raskautta.

Vierailija
26/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kolme sektiotakaan varmaan tilannetta ainakaan helpottanut.

Vierailija:

ettei kohtu enää olisi kestänyt uutta raskautta? Sektioiden takia itsekin pohdin, missä raja menee?

Vierailija:

Vierailija
27/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt vasta ensimmäistäni, mutta koska senkin alulle pano kesti 4 vuotta, en varmaan ala käyttää raskauden jälkeen mitään. Toinen saa tulla jos on tullakseen.

Jos ei muutamaan vuoteen kuulu (ikä kuitenkin jo 32) niin piuhat poikki ja tyydymme yhteen.

Molemmilla isovanhemmillani on rintasyöpä, ja toisella ollut vielä lisäksi 3 jalkaveritulppaa ja 6 keuhkoveritulppaa, joten hormonit jätän ihan suosiolla väliin.

Vierailija
28/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset lapset, niin meilläkin yrittäneet, mutta eivät siinä ole onnistuneet...

Nyt hormonikierukka, jonka poistaminen tosin harkinnassa, koska tuntuu aiheuttavan ahdistusta.... Sitten onkin iso tenkapå, mitäs sitten!!!??? Hormonaalinen ei sovi, kortsut ei , ehkäisyvaahto ei.... Sterilisaatio ei... Kun joskus vielä ehkä haluan vauvan...

Vierailija
29/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisia pois ja ihan luvalla. Minäkin jätän joka toinen kerta kk pois joten ei tarvitse niistäkään joka kuukausi kärsiä : ) On toiminut tosi hyvin minulla

Vierailija
30/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sulla koskaan se epämukavalta? Eikö niin, ettei sitä voi imetysaikana käyttää? Muistatko, mitä hormoneja siinä olikaan ja kuinka paljon?

Vierailija:

kuukautisia pois ja ihan luvalla. Minäkin jätän joka toinen kerta kk pois joten ei tarvitse niistäkään joka kuukausi kärsiä : ) On toiminut tosi hyvin minulla

Vierailija
31/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tismalleen samoin!