Millainen ehkäisy teillä, joilla lapsiluku täynnä?
Kommentit (31)
ei päivittäistä muistamista ja pääsin eroon pahoista menkkakivuista ja samantien koko menkoista. Kyllä on elämä nyt helppoa.
kolmannen lapsen sektion yhteydessä. Halusimme ehdottoman 100% ratkaisun, sillä minun kohtu ei olisi kestänyt enää yhtään raskautta.
Ja sama tutkimus on toistettu useissa eri maissa. Kyllä se on ihan turvallinen.
ettei kohtu enää olisi kestänyt uutta raskautta? Sektioiden takia itsekin pohdin, missä raja menee?
Vierailija:
kolmannen lapsen sektion yhteydessä. Halusimme ehdottoman 100% ratkaisun, sillä minun kohtu ei olisi kestänyt enää yhtään raskautta.
Mutta ei kolme sektiotakaan varmaan tilannetta ainakaan helpottanut.
Vierailija:
ettei kohtu enää olisi kestänyt uutta raskautta? Sektioiden takia itsekin pohdin, missä raja menee?Vierailija:
Odotan nyt vasta ensimmäistäni, mutta koska senkin alulle pano kesti 4 vuotta, en varmaan ala käyttää raskauden jälkeen mitään. Toinen saa tulla jos on tullakseen.
Jos ei muutamaan vuoteen kuulu (ikä kuitenkin jo 32) niin piuhat poikki ja tyydymme yhteen.
Molemmilla isovanhemmillani on rintasyöpä, ja toisella ollut vielä lisäksi 3 jalkaveritulppaa ja 6 keuhkoveritulppaa, joten hormonit jätän ihan suosiolla väliin.
Edelliset lapset, niin meilläkin yrittäneet, mutta eivät siinä ole onnistuneet...
Nyt hormonikierukka, jonka poistaminen tosin harkinnassa, koska tuntuu aiheuttavan ahdistusta.... Sitten onkin iso tenkapå, mitäs sitten!!!??? Hormonaalinen ei sovi, kortsut ei , ehkäisyvaahto ei.... Sterilisaatio ei... Kun joskus vielä ehkä haluan vauvan...
kuukautisia pois ja ihan luvalla. Minäkin jätän joka toinen kerta kk pois joten ei tarvitse niistäkään joka kuukausi kärsiä : ) On toiminut tosi hyvin minulla
Tuntuuko sulla koskaan se epämukavalta? Eikö niin, ettei sitä voi imetysaikana käyttää? Muistatko, mitä hormoneja siinä olikaan ja kuinka paljon?
Vierailija:
kuukautisia pois ja ihan luvalla. Minäkin jätän joka toinen kerta kk pois joten ei tarvitse niistäkään joka kuukausi kärsiä : ) On toiminut tosi hyvin minulla
Vierailija: