Millainen ehkäisy teillä, joilla lapsiluku täynnä?
Kommentit (31)
Oletteko olleet tyytyväisiä ehkäisyynne? Mikähän olisi paras? Vaikka meillä lapsiluku täysi, sterilointi tuntuu niin lopulliselta ja hormonikierukka arveluttaa, onko sitä edes tutkittu riittävästi, mitä hormonit aiheuttavat naisen elimistössä?
Eipä ole pahemmin tarvinut ehkäisyä enää miettiä.
on nimittäin jo MONTA lasta ja niistäkin viimeisin ihan täys vahinko eli tuli ehkäisystä huolimatta!!
Tyytyväinen olen ollut. Eihän se toki sovi, jos ei halua mitään hormoneja käyttää. Mutta tuo on kuitenkin matalahormoninen esim. e-pillereihin verrattuna eikä sisällä kuin keltarauhashormonia.
niin ei enää tosiaankaan haluta lisää lapsia? Ja silloin, jos sterilisaatio tuntuu liian lopulliselta ratkaisulta, niin lapsiluku ei ehkä ole vielä täynnä...
No, meillä lapsiluku on täynnä. Olen jonossa sterilisaatioon, ja sillä aikaa ehkäisynä on kondomi.
ehkäisyrengas? Kuinka luotettava ja mihin teho perustuu? Miten sitä käytetään? Meillä kondomi.
koska vain siihen voi luottaa, jollei ole steriloitu.
sitten on lapsiluku täysi kun kolmonen on syntynyt.
Menemme miehen kanssa molemmat sterilisaatioon.
kondomi tai ehkäisypuikko kierron vaiheesta riippuen. Lapsiluku on täynnä, mutta vauva ei olisi katastrofi.
Ja hyvin toimii. Tasasi PMS-oireita.
Mies ei suostunut menemään sterilisaatioon
erittäin tyytyväinen. 40v ja 4 lasta.
Vahinkovauva ei olisi millään tapaa ilouutinen.
samalla poistuivat myös runsaat vuodot ja kuukautiskivut. Ihan hymyilyttää välillä katsoa terveyssidemainoksia: en tarvitse niitä enää!
Ja olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.
Kuinka kauan olet käyttänyt? Otatko esim. yhdyntöjen ajaksi pois? Onko helppo laittaa takaisin?
imetyksen jälkeen luultavasti e-pillerit