Hienoa lasten valvontaa Hoplopissa. Yksi mustalaisnainen chattaa netissä ja toinen nukkuu sohvalla
Kommentit (13)
viimeksi ärsytti kun joku nicopetteri juoksi vantaan HopLopissa liukumäen ylös sisäpelikengissä ja samalla töni pienempiä mennessään ja iskä ja äiti seisovat alhaalla onnellisen näköisenä kuin heidän pieni piltti leikkii nätisti. Säännöissä jo sanotaan ettei kenkiä vaan sukkasillaan tai tossuilla.
jotka istuvat kahvikupposen ääressä eikä välitä yhtään mitä omat pennut siellä puuhaavat... miten näitä aina löytyy...
Vierailija:
jotka istuvat kahvikupposen ääressä eikä välitä yhtään mitä omat pennut siellä puuhaavat... miten näitä aina löytyy...
Muut ryystää kahvia lehden kans tai istuvat siel laidalla tylsistyneen näköisenä ja juoruavat puhelimeen. Ja muksut saa riehua siel ja viilettää näkymättömissä ja niitä saa siellä sit auttaa muut vanhemmat kun eivät pärjää tai tönivät toisia lapsia tms.
Kyllä minä olen mennyt alle kaksi vuotiaani perässä mennyt. eihän se Hoplopin reissu mikään lepoloma ole vanhemmille, hiki pinnassa minä siellä ainakin menen.
Muta kyllä sinun pitää valvoa heitä vaikka ikää olisi sen 6v. Toki ei tarvitse perässä könytä mutta kyllä sinun mielestäni pitää tietää missä he ovat menossa. Hoplopissa on paljon eri-ikäisiä lapsia ja yhteen törmäyksi sattuu.
joka tapauksessa vaikka tekisi mitä, niin ei ihan kaiken aikaa lapsi pysy näköpiirissä, ellei siellä perässä ryömi
mä en sen takia edes uskaltaisi pitää synttäreitä tuolla, pelkäisin koko ajan että jollekin sattuu jotain, ja sitten se olisi mun syy, kun en ollut vahtimassa. Mutta eihän sitä pysty kaikkia vahtimaan!
Kiipeiltiin sekä pienten että isompien puolet läpi ja lisäkseni näin vain yhden isän kiipeilemässä isompien puolella. Kaikki muut vanhemmat istuivat kahvilla.
Ja itse olin silloin rv 37.
mutta ihmettelen vain, miten voisin pysyä nelivuotiaan elosalamani perässä niissä tunneleissa... Paremmin pysyisi homma hanskassa, jos alhaalta seurailisin menoa kuin jos olisin jumissa jossain putkessa ja yrittäisin kontata itseäni ketterämmän lapsen perässä...
paitsi tietenkin jos on vantaalainen läskiperse.
Mua ärsyttää myös Hoplopissa sen paikan siivottomuus. Isojenpuolen kiipeilytelineissä yhden muivikuplan päällä oli 2 vuoden pölyt, purkkia on ympäriinsä ym.
joka huitelee näkymättömissä leikkialueen uumenissa.
JALKAUTUKAA, hemmetti soikoon!
No joo. Jos siellä on useamman lapsen kanssa, ei voi tietenkään jokaisen perässä konttailla. Mutta jos nyt edes sen pienimmän/villeimmän touhuja yritettäisiin valvoa.
Kun siellä tosiaan ei ole mitään valvontaa paikan puolesta.