Vaimo sanoi aika pahasti.
On aina ollut hiukan äkkipikainen ja tietenkin jälkikäteen anteeksi pyytelee. Menneellä viikolla jokin asia ei TAAS mennyt hänen sunnitelmiensa mukaan ja sain siitä tietenkin osani. Tälläkertaa olin pieni vehkeinen paska joka ei kykene antamaan orgasmia edes apinalle. Se meni yli ymmärrysten, toki anteeksi taas kovin pyytelle eikä tarkoittanut mitä sanoi.
Nyt olen salaa hankkimassa omaa asuntoa je se jo melko varma. Haluan nähdä vaimon ilmeen kun möläytän, muutan pois ja tämä kämppä menee myyntiin.
Kommentit (21)
Varmista vain että vaimosi tietää miksi. Hän varmaan kuitenkin kieltää koko homman ja mies on kuitenkin aina se jättäjä ja paskiainen.
Se on syy miksi minä en lähde. En halua sitä leimaa vaikka vaimon valitus ja nalkuttaminen onkin syynä. Kun mikään ei riitä. No lähtekööt sitten. Minä jään mielelläni kotiin lasten kanssa.
En millään lailla hyväksy toisen fyysiseen ulkomuotoon kohdistuvaa haukkumista.
Mieheni on kerran sanonut minua mulkun näköiseksi, siitä on jo pari vuotta mutta niin on vain muistissani. Eikä tuo ole mitään sen rinnalla mitä sinä sait kuulla.
N36
Vaikka olisi väliaikainen lopulta. Joskus toisen itsestäänselvyytenäpitäminen (huh..) menee niin pitkälle, että kuvittelee kumppanin kestävän mitä tahansa.
Pari kuukautta kun asuu erillään niin tajuaa juttuja. Seuraavat 10 vuotta menee taas onnellisemmin. Ja erillään asuminen ei tarkoita että pannaan kaikkea mikä liikkuu, vaan eletään ihan itekseen.
Voimia vaan vaimon jättämiseen. Muista ettei kukaan ole oikeutettu haukkumaan tai nimittelemään sinua ikinä.
Asiasta saa sanoa, jos on aihetta. Mutta sekin on vain asia mistä sanotaan.
Kuten joku yllä mainitsi niin on ihmeellistä mitä muutaman kuukaden eron jälkeen alkaa tajuamaan.
Ennenkaikkea näkemään asioista todellisuuden.
Joillain ihmisillä on omasta mielestään lupa sanoa mitä huvittaa ja sen jälkeen kuitata se, " mulla kun on tätä tempperamenttia" etc. Mutta auta armias jos heille sanoo jotain kärkästä takaisin joka noudattelee heidän linjojaan, niin sota on talvisodan tasoa.
Itse jouduin pari vuotta henkisen väkivallan uhriksi, ja hölmönä yritin rakastaa ja ymmärtää kunnes olin itse katkeamispisteessä kun sattui henkisesti ja kunnolla.
Nukkumisesta ei tullut mitään kun päässä pyöri iskut jota sain.
Tuolllaisilla paholaisilla on loistava kyky saada toinen lisäksi kyseenalaistamaan itsensä = onko minussa vikaa, tai olenko tehnyt jotain pahaa?
Ero oli kivulias mutta nyt 4kk myöhemmin KANNATTAVA LOISTAVA MAHTAVA UPEA IHANA.........................................
Suosittelen!
..nainen saa olla " temperamenttinen" ja satuttaa miestä sanoillaan kun taas mies ei saa suuttua mistään.
vaikka ei tunne sinua tai vaimoasi. Kolikolla aina kaksi puolta... ja yksin ei voi tapella
Jos kaikki konstit asian parantamiseksi on jo käytetty, suosittelen eroa minäkin. Ei kenenkään tarvitse alistua henkiseen väkivaltaan.
Mutta jos ette ole yrittäneet hoitaa ongelmaa muutoin kuin anteeksipyytämisellä, kyseessä on mielestäni turha ero.
Sympatiani ovat kyllä täysin sun puolella. Otan osaa. Vaikka miten olisitkin epäonnistunut (sitä kolikon toista puolta tarinasi ei nyt kerro), niin silti kenelläkään ei ole oikeus haukkua toista noin loukkaavasti.
henkisesti,mutta EI OLE NAISELLAKAAN!
Kyllähän niitä ajatuksia pyörii aina päässä mutta en niitä KOSKAAN lauo ääneen. En osaa olla edes vihainen.. Silloin harvoin kun olen,se on sit suhteen loppu koska silloin on kyse jostain vakavasta. Oli kyseessä parisuhde tai ystävyyssuhde.
Kyllä mäkin nostaisin kytkintä ja lähtisin..
Just sellaset pienivehkeiset paskat ne hakeekin asuntoa salaa selän takana, että voi sitten paiskata jutun naamaan yllättäen ja laittaa koko perheen elämän kerralla pois raiteiltaan. Hienoa! Ei taida kumpikaan teistä olla vielä aikuiseksi kasvanut.
Vierailija:
Just sellaset pienivehkeiset paskat ne hakeekin asuntoa salaa selän takana, että voi sitten paiskata jutun naamaan yllättäen ja laittaa koko perheen elämän kerralla pois raiteiltaan. Hienoa! Ei taida kumpikaan teistä olla vielä aikuiseksi kasvanut.
niin voisi vaan pakata muijan kamat valmiiksi kasseihin ja laittaa nätisti riviin eteiseen. Hakekoon suurempivehkeisen sitten jostain muualta.
Hei hei!
(ei ap)
Että onko sinulla oikeasti pieni vehje ja oletko todistettavasti saanut orgasmin aikaiseksi jollekkin kädelliselle olennolle itsesi lisäksi.
Jos vaimosi latelee faktoja, niin tilanne on hankala.
Vierailija:
Että onko sinulla oikeasti pieni vehje ja oletko todistettavasti saanut orgasmin aikaiseksi jollekkin kädelliselle olennolle itsesi lisäksi.Jos vaimosi latelee faktoja, niin tilanne on hankala.
Jos faktat ilmaisee, kuin ap:n tilanteessa, niin tilanteessa ei ole mitään hankalaa.
Mitä tollasella vaimolla tekee? Löytyy sitä mukaviakin ihmisiä jotka kykenee asiallisesti kertomaan asiansa, jos jokin vaivaa mieltä. Tässä kyllä rivienvälistä on luettavissa, että ainoa tarkoitus oli loukata.
Kenkää vaan tollaselle ämmälle!
Kyllä minulle saa mainita, jos kulli tuntuu liian pieneltä. Uskon että koolla on joillekin merkitystä. Sanoin itsekin vaimolle ekan synnytyksen jälkeen, että ei tunnu yhtä tiukalta. En haukkunut lerpuksi ryhävalaaksi..
Ap:ssä kyse ei ole asiasta, vaan tarkoituksella loukkaamisesta.
vielä vaimolla pedofiilikortti käyttämättä jos näillä on lapsia. voi kostaa eron jälkeenkin kun nyt mies noin pienestä suuttuu ja lähtee.
M
Äkkipikaisen narsistin kanssa seurustelua nyt 3 vuotta. Vasta nyt osaan käsitellä tätä ihmistä oikein.
Pahimmat virheeni ovat olleet:
- Olin aina vastaanottava osapuoli, koska en halunnut loukata häntä
- Uskoin aina hänen selityksensä siitä, miksi hänellä on oikeus vaatia jotain minulta, miksi hänen tunteensa on oikea jne.
- Yritin neuvotella asioista, ja kuitenkin vain minä tulin vastaan
- Hyväksyin, että " temperamentti" kuuluu luonteeseen, ja minun pitää sellainen kestää
Lopulta tuntui, että olen vastuussa kaikesta: paitsi itsestäni, myös parisuhteesta ja hänen elämästään.
Ratkaisut:
- Ihminen etsii selitystä omalle käytökselleen vain jos on pakko
- Tällainen ihminen pitää herättää: kertoa asiallisesti vaikka kirjeellä, mitä tuntee
- Ja tärkeintä on osoittaa olevansa tosissaan. Minä lähdin kuukaudeksi pois kotoa, viikon olin lasten kanssa.
- Ei puheluita! Vain tekstiviestejä tai sähköpostia.
Jatkan juttua jos jotain kiinnostaa.
M33
Siitä orkusta vielä. Oikeesti jos nainen ei saa orkkua, niin väitän että ei se miehestä ole kiinni vaan naisesta.
vai masturboinnissa. Jos yhdyntä kestää 5 minuuttia, se ei välttämättä kaikille naisille riitä. Orgasmin antaminen naisellehan ei ole sitä, että mies jyystää ja nainen hinkkaa klitorista.
Vierailija:
Siitä orkusta vielä. Oikeesti jos nainen ei saa orkkua, niin väitän että ei se miehestä ole kiinni vaan naisesta.
mut se on sillain, että jos on tullut tavaksi suuttuessaan haukkua toista pahasti, niin se vaan pahenee koko ajan, koska sitä vaan haluaa loukata pahemmin ja pahemmin samaanaikaan kun toinen tottuu ja turtuu haukkumiseen. Huono homma. Mutta kai teillä sit menee muutenkin huonosti, et kai sä nyt tuon takia pelkästään pois muuta ?
Voimia.
ps. juuri tuon " tavaksi tulemisen" takia, me ei edes haistatella koskaan kun riidellään, eikä haukuta toisiamme millään tavalla, tai siis mitenkään rumasti, tietty sanotaan " sä oot sit tollanen nipo" tai jotain vastaavaa, mut ei koskaan haukuta toisen henkilökohtaisia " ominaisuuksia" , kyllä mun mielestäni aikuisen ihmisen täytyy osata pitää kielensä kurissa.
Että ihan aiheesta olet loukkaantunut.