Lue keskustelun säännöt.
Mikä avuksi 10kk eroahdistukseen?
07.04.2008 |
Poika itkee siis lähes koko ajan jos ei ole sylissä. Varsinkin jos menen esim. vessaan on huuto karmea. En voi koko aikaa sylissäkään kannella, mutta huuto rassaa jo hermoja.
Viihtyy myös isän sylissä, mutta minut kun näkee, niin alkaa huuto. Kauankohan tätä kestää? Hoitoon on menossa syksyllä.
Kommentit (2)
ettei tuplille tule tuollaista, kun tuntuvat olevan toisiinsa kiintyneempiä kuin minuun :/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja on raskasta. Lapsi oli liian pieni eroamaan vanhemmistaan. Toivon, että tajuaisivat jäädä kotiin tuon pienen kanssa. Hän itkee aina kun lasken sylistäni lattialle ja koko lapsiryhmä kärsii, kaikkien korviin sattuu :(