Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi 10kk eroahdistukseen?

Vierailija
07.04.2008 |

Poika itkee siis lähes koko ajan jos ei ole sylissä. Varsinkin jos menen esim. vessaan on huuto karmea. En voi koko aikaa sylissäkään kannella, mutta huuto rassaa jo hermoja.

Viihtyy myös isän sylissä, mutta minut kun näkee, niin alkaa huuto. Kauankohan tätä kestää? Hoitoon on menossa syksyllä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on raskasta. Lapsi oli liian pieni eroamaan vanhemmistaan. Toivon, että tajuaisivat jäädä kotiin tuon pienen kanssa. Hän itkee aina kun lasken sylistäni lattialle ja koko lapsiryhmä kärsii, kaikkien korviin sattuu :(

Vierailija
2/2 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuplille tule tuollaista, kun tuntuvat olevan toisiinsa kiintyneempiä kuin minuun :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi