Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¿~♥~¿ Joulukuun tähtöset - viikko 15 ¿~♥~¿

07.04.2008 |

Huomenta! Minä täällä jälleen aamupäivittelen meidän pinkkoja :) Nyt on menossa jännät ajat noiden kiertopäivien kanssa, keskiviikkona tai torstaina pitäis alkaa ne menkat - tai sit ei ;) Mutta totta puhuen MITÄÄN oireita ei ole ollut. Turvotusjuttuja ei voi laskea, kun oon lihonu lähiaikona vähän ja herkutellukin koko viikonlopun :) Mutta, että hassua tää on silleen, että kyllä mulla yleensä joitain oireita on ennen menkkojakin, ni nyt ei tosiaan oo mitään mihinkään suuntaan :O Äh, tutkimattomat on tähtien tiet. Huomenna jokatapauksessa testaan jo, mikäli kotitesti.fi:stä tilatut kepit tippuu postiluukusta tänään :D Toivokaamme parasta! Myös kaikille muille piinailijoille!!!! Nyt meijän on PAKKO ottaa kunnon plussapuhuri haltuun, koska TAAS poistin kolme tädin yllättämää \" Suurimmat pahoitteluni siitä heille! Ja vielä tervetuiaistoivotukset uusille tulokkaille!! :)

Täällä on ollu käynnissä kovat limakeskustelut, ni otan niihin osaa. Eli joskus oviksen tienoolla (~kp10) oli mulla hurjat limat, niinkun kuuluukin olla. Sitten alkoi kuivuus, ja siitä asti on ollut aivan saharaa. E pienintäkään pisaraa kosteutta... Mut en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata raskauden suhteen, koska aiemmin en oo aktiivisesti seuraillu limojen käyttäytymistä muutaku just oviksen aikaan. Jos nyt kovasti muistelen, ni kuivaa se vissiin aina on ollu oviksen jälkeen menkkoihin asti... Pöh. Noh, huomenna testi 10IU-testillä... :)

AnniHelen@: Toivotaan, että tää uusi nippailu olis oire alkaneesta raskaudesta!! :) Ainakin kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä piinailuun!

haave-enkeli: Vaan on sullakin hurjan jännätä paikat!! :D Toivotaan nyt, että täti pysyis poissa! Samoin Tanni! Pidän teille hurjasti peukkuja täällä bd bd bd bd bd bd bd

Nyt on pää ihan tyhjä, taidan lopettaa tältä aamulta! :) PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :) Nyt otetaan kunnon loppukiri, tyttöset!!! :D

.:Naranja:. kp23/26-27 kp1

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin kurkkaamaan.

harmittelut tädin yllättämille! taas... höh.

ON: itse täällä ilmeisesti vasta OVULOIN!! hhmmm... eli tuossa pohdin ja päätin että en voi laskea kiertoani tyhjennysvuodon mukaan koska renkaan vaikutus on ollut vielä silloin eli kokonais kp:stä pitää ottaa ainakin viikko pois; eli nyt olis kp20 tai21 ja mahdotonta juilintaa. ja lämmöt pompsahti tänään 36,9-37,1:een!!! että semmoista

palailen. :)

-A78-

Vierailija
102/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ramppasin moneen otteeseen vessassa, kun tuntui että oli pakko käydä vahtaamaassa.. mutta eihän siellä mitään ollut. Aamullakaan ei tipan tippaa edelleenkään. Päivällä sitten ikävä kyllä alkoi hämärä limansekainen vuoto todella vähän.. edelleenkään ei ole mitenkään hirmusti tullut, mutta jotenknín erilaiselta näyttää kun yleensä. Mulla kun norm. vuoto on ihan vaan punaista verta, niin nyt on tullut limaa mukana ja yleensä mulla kun alkaa niin tulee sitten jo samana päivänä paljon kerralla. Olisikohan että olisi joku alkio sitten ollut kuitenkin, mutta ei sitten kunnolla kiinnittynyt tai ei sitten jaksanut. Katsellaan. :S

Celestesebastian kp 36-> kp 1 ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shania, älä vielä luovuta. Menkat lasketaan alkaneeksi vasta siitä kun on kunnolla vuotoa. Ja kun testasit sen plussankin. Joillakin tulee alkuraskaudessa pientä vuotoa. Ootko testannu uudelleen?

Mullakin on ollu jo muutama päivä tiputtelua, nyt alkoi neljäs päivä. Mutta sitä tulee vain vessassakäydessä, muuten pärjää pikkuhousunsuojalla. Pääasiassa punaruskeaa tiputtelua. Outoa, mun menkat ei yleensä ala näin. Kunnolla niiden pitäs alkaa tänään tai huomenna. Eli odotellaan...

Groove kp 30/25-30

Vierailija
104/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan mainitsit ettet ehtinyt testailla uudestaan. Sinuna kyllä testaisin...

Vierailija
105/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celestesebastian: Ihmeellistä vuotoa sulla. Mutta mutta ei se ole ohi ennenkuin täti punainen tulee. Kuinka pitkä sulla kierto yleensä on? Enkä musita ootko testannut aikaisemmin tässä kierrossa jo.

On: Tänä aamuna sain viivat Fertility friendiin, nyt olsi sen mukaan dpo 3. Enpä tuohonkan luota ihan täydellisesti. On nimittäin ollut iltaisin 17-19 aikaan kovaa väsymystä ja oksu oloa parina päivänä. Alkaa mullakin pikkasen toive elämään tämän kierron suhteen. Huomenna testaan heti aamupisasta ja sitten jos nega niin vasta varmaan lähes kahden viikon kuluttua, jos täti pysyy poissa.

T:Vacsuli kp 26/28-40, yk6

Vierailija
106/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempityksestä! Sitä todella tarvitaan... Minä (lue: hätähousu) jo ilmoittauduin tammimammohin. Vuoto ei tosiaan vielä ole kunnolla alkanut. Samaa kun sulla, pikkuhousunsuojalla pärjää ja vuoto on limaista, outoa... Katsellaan. Jos ei vuoto kunnolla ala tänään, huomenna testaan. Kiitos, Groove! =)

Vierailija
107/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä vuotoa tai tiputtelua ainakin Shanialla, CelesteSebastianialla ja Groovella. Toivottavasti kyse olisi teillä vain alkuraskauden tuhruttelusta ja suuri salaisuus pian ilmoittaisi itsestään!

Rhannalla kuulostaa myös tosi jännältä ja lupaavalta, oikein paljon plussaonnea sinulle!

Sydämestäni toivon että Vacsuli nuo sun olotilat aiheuttaisi masuun kotiin tekevä joulukuun tähtönen!!

Ja kaikille muillekin lähettelen plussatuulia!

Itse tulin sanomaan hyvästit tälle pinolle. Mulla ovis viivästyi oikein kunnolla tässä kuussa. Edellisten menkkojen perusteella laskettu aika olis 24.12, mutta oviksen perusteella se olis kuitenkin 3.1. Jos niin onnellisesti kävis että raskautuisin, niin laskettu aika varmasti siirtyisi tammikuulle. Päätin siis jo lähteä sinne pinoon tutustumaan porukkaan kun täällä ei varmaan ole enää muita parin viikon päästä piinailemassa. Älkää tulko perässä!

anna061

Vierailija
108/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anna061 sanoistasi.

Seuraa avutumista:

Tulin just salilta satujumppaielmasta ja voimille otti, menee jo ohi menneen flunssan piikkiin toi huono kunto. Mutta mutta... Nälkä kotiin tullessa, otin ruokaa, pari haarukallsita niin karsea etova olo, pakolal söin , nyt vähän helpottaa mutta nyt on ihan väsynyt tekis vaan mieli päikkäreitä. Jos en ole raskaana niin hermo menee tällaisiin oireisiin.

Että näin

T:Vacsuli kp 26/28-49, yk6

Vierailija
109/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seurasta myös. Tämä tyttö siirtyy tammikuisiin. Menkat siis alkoi kunnolla tänään. Mieli on silti ihan rauhallinen. Jotenkin osasin tätä odottaa. Ei muuta ku katsee tulevaan! Plussaonnea kaikille, erityisesti shanialla ja Vacsulilla oli jännät paikat... :)

Groove kp 1

Vierailija
110/110 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse testailla, tiputtelu muuttui vuodoksi ja Grooven kanssa vietetään ensimmäistä kiertopäivää... Harmi, että tulet perässä tammikuisiin, mutta kerran niin kävi, tervetuloa =)

Vasculi, nyt plussaat meidän kaikkien tädin yllättämien puolesta! ;)