¿~♥~¿ Joulukuun tähtöset - viikko 15 ¿~♥~¿
Huomenta! Minä täällä jälleen aamupäivittelen meidän pinkkoja :) Nyt on menossa jännät ajat noiden kiertopäivien kanssa, keskiviikkona tai torstaina pitäis alkaa ne menkat - tai sit ei ;) Mutta totta puhuen MITÄÄN oireita ei ole ollut. Turvotusjuttuja ei voi laskea, kun oon lihonu lähiaikona vähän ja herkutellukin koko viikonlopun :) Mutta, että hassua tää on silleen, että kyllä mulla yleensä joitain oireita on ennen menkkojakin, ni nyt ei tosiaan oo mitään mihinkään suuntaan :O Äh, tutkimattomat on tähtien tiet. Huomenna jokatapauksessa testaan jo, mikäli kotitesti.fi:stä tilatut kepit tippuu postiluukusta tänään :D Toivokaamme parasta! Myös kaikille muille piinailijoille!!!! Nyt meijän on PAKKO ottaa kunnon plussapuhuri haltuun, koska TAAS poistin kolme tädin yllättämää \" Suurimmat pahoitteluni siitä heille! Ja vielä tervetuiaistoivotukset uusille tulokkaille!! :)
Täällä on ollu käynnissä kovat limakeskustelut, ni otan niihin osaa. Eli joskus oviksen tienoolla (~kp10) oli mulla hurjat limat, niinkun kuuluukin olla. Sitten alkoi kuivuus, ja siitä asti on ollut aivan saharaa. E pienintäkään pisaraa kosteutta... Mut en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata raskauden suhteen, koska aiemmin en oo aktiivisesti seuraillu limojen käyttäytymistä muutaku just oviksen aikaan. Jos nyt kovasti muistelen, ni kuivaa se vissiin aina on ollu oviksen jälkeen menkkoihin asti... Pöh. Noh, huomenna testi 10IU-testillä... :)
AnniHelen@: Toivotaan, että tää uusi nippailu olis oire alkaneesta raskaudesta!! :) Ainakin kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä piinailuun!
haave-enkeli: Vaan on sullakin hurjan jännätä paikat!! :D Toivotaan nyt, että täti pysyis poissa! Samoin Tanni! Pidän teille hurjasti peukkuja täällä bd bd bd bd bd bd bd
Nyt on pää ihan tyhjä, taidan lopettaa tältä aamulta! :) PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :) Nyt otetaan kunnon loppukiri, tyttöset!!! :D
.:Naranja:. kp23/26-27 kp1
Kommentit (110)
Samaa mieltä olen, että plussa se on haaleakin plussa, ehdottomasti! Eli kyllä sinne on sinulle pikkuinen tarrannut matkaan.
Oli pakko heti tulla aamulla kurkkaamaan sun testitulos kun jotenkin niin kuulosti lupaavalta tuo sun oireettomuus. Kuinka monta päivää sulla on ovulaatiosta? Ainakaan menkat ei sulla ollut ihan vielä myöhässä, joten ei mikään ihme, että on haalea viiva. Mulla ei esikoisesta vahvistunut haalea viiva samanvahvuisella testillä neljänkään päivän päästä ekasta testaamisesta. Sitten päätin lopettaa testailun.
Oikein paljon onnea vielä ja turvallista matkaa pikkuiselle! Iloisena, mutta kylläkin haikeana päästän sut odotuspuolelle, sun juttuja on ollut niin mukava lukea.
Oikein paljon plussaonnea muillekin jännääjille!
ON: Tänään lämmöt olikin laskenut tosi alas ja mahassa nippailee, joten toivoa on että ovis oliskin vielä tulossa. Jee, toivoa ei siis ole vielä menetetty jouluvauvasta.
anna061 kp21/28-33 yk4
Minä tipuin tänä aamuna tammikuisiin joten sinne matkani vie, mutta toivon kaikille lopuille paljon plussaa!
Käyn lukemassa siltikin teidän viestit ja jännitän teidän puolesta.=)
Kiva päivä muutenkin kun on perheen kaikki miehet kipeenä, miestä myöten.
Haave-enkeli kp1/30 yk3
Naranja! Kyllä se sitä vahvistuu! Tarrasukkia sinne!
:)
ON:itse heräsin siihen kun näin UNTA, että täti tuli. Ei ollut lähellä että oikeesti pillitin sitä.
Aloin heti keskittymään siihen että tuntuuko vatsassa tädiltä vai miltä vai onko mitään tuntemuksia...
No, nyt on taas tuntemuksia. Jos nää tuntemukset alkoi lauantaina ja nyt on tiistai; ei kai tää ovis -kipuilua voi olla?? Särkee koko alaosasto, joskin VASEMMANPUOLEISESTI, mutta säteilee lonkkiin ja kylkiin ja nivusiin ja selkään tietty. TAI sit TÄTI-kipuilua? ku mistä mä nyt tietdän jos ne oireet oikeesti alkaakin viikkoa tätiä aiemmin? tai jos täti tulee aiemmin? ku justhan mä vasta sen renkaan otin pois 15.3. ja vuoto tuli 17.3. - vitsi et mua ahdistaa.
En malttais odottaa lauantaita; sit olis kp27.
En löytänyt keskustelua että montako päivää oviksesta tai kiinnittymisestä sitä raskaus-hormoonia on sen verran että herkimmät testit näyttää raskauden?
No, mitä mä sitä pähkäilen?!!??! ei pitänyt!! kyllä sitä nyt voi odotella ihan rauhassa, ja ihan hölmöhän oon ku tällai vouhkaan. On ne muutkin olleet muka raskaana oireista päätellen. Ja itsekin aikoinani olin MONTA KERTAA varma raskaudesta, vaikka aina tuli vain yhtä viivaa. :(
Nyt en tiä mitä ajatella. muuta ku et nää oireet sais jatkua ja pahentua! sit tiedän että se ei ainakaan ovis ole. Ja jos täti tulee vkl:na niin päästään sit aiemmin taas seuraavaller kierrokselle!
*yyäää* jotain positiivista tarvis keksiä!
-A78- kp23
Näin oon oppinnu, että viiva on viiva, vaikka haaleakin!!! Nuo sun kiertopäivät on sitä luokkaa, että haalea se varmaan vielä onkin. Esikoiselta muistan kuinka miehen kanssa katottiin tikkua epäuskosena että onko siinä mitään kun viiva oli niin hailakka. Mut parin päivän päästä testasin uudestaan ja selvä viiva tuli. Nyt taas toisen kerran tuli sitten heti ekalla jo se selvä viiva. Eli onnea vielä kerran!!!! Nauti tästä päivästä, sillä tätä et koskaan unohda!!!!
Täällä etomisien kanssa taistelen edelleen. Oksentaa ei oo tarvinnu, mutta pahaa tekee ja kovasti. Aateltiin jo että menee kesken kun aloin pari viikkoa sitten tuhrutteleen. Mutta...tuhrut loppu ja tää kauheen ihana ällötys alkoi, joten eiköhän siellä mahassa kaikki hyvin ole. Eka neuvola on parin viikon päästä. Jännittää.
Oon käyny lukemassa melkein joka päivä teidän kuulumisia, vaikka kirjottaa en oo jaksanukkaan. Kauhee väsymys vaivaa, mutta onneks kuuluu asiaan=) Onnea muillekkin plussanneille ja muille sitä odotteleville.
T:hhansen+sissi rv7+4
No tuli taas sitten hätäiltyä tuon ovisplussan kanssa... Niinpä niin. Tänä aamuna kp 15/27-30 tuli lähes yhtä vahvat viivat eli luulisin, että tänään tai huomenna ovis tapahtuu. Eilen sain miehen vielä yöllä kellistettyä petiin (vaikkei huvittanut) ja nyt on sitten kp 14:kin siemenet kylvetty. Tärppääköhän kun puuhailua oli kp 12, 13 ja 14? Kääks! Siittiöiden määrä ei varmaan eilen ollut enää kovin suuri. Tänään olisi varmaan pitänyt vielä varmistaa, mutta ei jaksa! Nillä mennään nyt eteenpäin.
AnniHelen@: kiitos vastauksesta. Minäkin ajattelin, että jotenkin kohdun limakalvon paksuuteen se liittyy. Mutta en ole Clomeja käyttänyt. No, saas nähdä miten käy. Ja tsemppiä sinulle seuraavaan kiertoon! =)
Olipas täällä paljon tullut kirjoituksia... :) En muista enää kaikkien nimimerkkejä. Mutta kaikille tsemppiä ja plussatuulia!! bd bd bd!! =)
Meilläkin haaveillaan joulukuun tähtösestä. Kova vauvakuume vallitsee. Sain keskenmenon 03/08 rv 8+. Meitä on kuitenkin siunattu yhdellä terveellä lapsella. Näillä päivillä pitäisi kuukautisten alkaa- tai sitten ei,toivottavasti. =)
Uskaltaudun jo onnea toivottomaan myöskin!!!
Mä testasin tammikuuussa rv4+4 hailakkaakin hailakkaamman plussan laimeasta pissasta keskellä päivää, mutta jo seuraavana aamuna, aamupissasta tuli varsin vahva viiva. Hyvä jos maltat mielesi sinne pari päivää eteenpäin, niin eiköhän se siitä vahvistu!! (Itse varmaan ostaisin arsenaalin eri testejä ja linnottautuisin vessaan kera niiden, pariksi päiväksi, tehden " tieteellisiä" kokeita eri kulmista, eri rakkoaikaisista virtsoista jne. :O)!!)
Tarrasukkia vielä pakettiin mukaan!!!
Hyttynen kp 27/30-60
Ja kaikille muillekin plussanneille! IHanaa lukea plussauutisia ja ne myöskin nostaa tätä omaa kuumetta kivasti! Lähes kaikki liikenevä vapaa-aika tulee vietettyä täällä ;o) Toivottavasti näinä päivinä (kp 14) tärppää täälläkin ja saan vaihtaa pinoa, toivottavasti myös vielä te kaikki jäljellä olevat myös saatte vaihtaa kyseiseen pinoon ;o)
Just tuli esikon pph:lta soitto että saikku jatkuu. Varahoidossa päiväkodissa jatketaan vielä 2 vkoa ainakin (jo 2 vkoa takana). Hyvä sielläkin olla, kunhan vaan terveenä pysyisi.
Onnen puhureita kaikille!
Mua niin jännitti tulla koneelle, kattomaan kuka tänään on plussannut :):):):):)
Itse aion siis testata illemmalla, tuli mitä tuli!
Ja nyt sohvalle pötkölle....zzzzzzzzzzz........
- tanni - kp30/26-29
Mäki mielessäni mietein, että Naranja varmaan plussaa :))
Tanni84: odotellaan sultakin Plussa uutisia!
t.hope-a
Piti tulla kurkkimaan, löytyykö uusia plussanneita. Onnea kovasti!!! :)
Naranjalle!! Kyllä se viiva siitä vahvistuu.
Ihanat uutiset piristää sateista päivää! =)
Lila82 kp25/29-38 yk8
[color=crimson][b]Aivan HURJASTI kiitoksia kaikille mahtaville kanssakuumeilijoille ihanista kommenteista ja onnitteluista! :D[/color][/b] Oon ihan hämilläni moisesta onnittelutulvasta.. :) Niin moni oli miettiny ja jännänny mun puolesta! :) Tuntuu kyllä hyvältä, kun kaikki uskovat plussaan, musta kun se vieläkin tuntuu niin epärealistiselta... Ajattelin aikaistaa uutta testaamista hiukan, ja testata toisen kerran torstaina aamulla.. Heh. Ei malta ootella! Mutta ennen sitä en ees halua, haluan nimittäin, että jos jotain muutosta on tapahtuakseen, niin on sitten kahessa päivässä varmaan enemmän tapahtuu ku yhessä... Onpa taas selkeää.. Hehe!
haave-enkeli: Suurimmat pahoitteluni kurjista menkoista!! :( Onneksi tammimammoissa on kivaa porukkaa, hurjasti onnea seuraavaan kiertoon :)
Tanni!!! Hui kun jännittää! Testaa jo pian, ja tule sitten heti kertomaan kuinka kävi :D Jospa nyt olis alkanut se joulukuusta puuttunut kunnon plussapuhuri! :D
admini: Juuri tollasta kummaa kipuilua on ollu mulla alamahassa, joka säteilee sinne sun tänne! Kuulostaa siis lupaavalta, mikäli se mun aamunen oli plussa, niin sitten sullekin on varmaan sellanen tiedossa!!! Jee! Paljon plussia vaan!
petite-te: Hehe! Mä olen kurkkinu sinne teijän odotuspuolelle mielenkiinnostuneena, ja huomannut, että olettehan te esittelypinon jo saaneet aikaankin :) Hienoa! Mutta jos pääsen toden teolla mukaan sinne, niin vaikka ensi viikon alusta (tai aiemminkin) voin alkaa päivittää sellasta " värikästä" pinoa :) Mun mielestä niitä on hauskaa tehdä, heh! Bongasin tuolta vauvan betasivuston keskusteluista jotain ihmeen 2006-vuoden keskusteluja, joissa oli aika hauska sellanen " alotusspiikki" , mikä näissä kuukausipinoissa tapaa olla :) Mutta katsotaan nyt kuinka akan käy!! :)
anna061: Kiitos sullekin kovasti onnitteluista :) Ja oli hurjan kiva kuulla, että mun höpötyksiä on ollut kiva lukea! :D Jee jee! Kyllä täällä hauska on pyöriä, kun ihmiset juttelee niin mukavasti kaikesta mielenkiintoisesta! Mulla on ovulaatiosta varmaankin joku... öö.. ehkä noin 12-14 päivää. En oo ihan varma, kun en oo ihan varma ovulaatiopäivästäkään. Mentiin niin, että viis kertaa sain vauvan siemeniä " jaettuna" oletetun oviksen " molemmin puolin" :D Tsemppiä sulle oviksen bongaamiseen ja pikkuisen joulunyytin yritykseen :)
hhansen: Ihanaa kuulla sustakin!! Oon sua miettinytkin moensti ja ihmetellyt mihin oot kadonnu :D Mutta siellä sä olitkin, " piilossa" vain :) Oon käyny oikeen odotuspuolella siellä marrasmuruissa tiiraamassa, josko jotain kuulumisia löytyis, mutten oo sua bongannu.. Kiva kuulla, että kaikki on kuitenkin hyvin, ja sissi on pysynyt hienosti matkassa! ♥
J4nni: Entä mitä sulle kuuluu?? :) Sua oon myös kovasti miettinyt! (jos tätä nyt vielä lueskelet)
Olenko muuten laskenut oikein, että jos nyt olisin raskaana, niin menossa olisi vasta rv 3+3, kun viimeks menkat alko 15.3.? :) On tässäkin tosi hyvä tuleva kätilö, kun ei varmaks osaa ees ärveitään laskee! Hyi hyi :D Voi miten toivon, ettei ne menkat todellakaan ala kahtena seuraavana päivänä eikä sen jälkeenkään!!! Luotan nyt sokeasti Jaffaan, ja uskon, ettei ne ala ;) hihi!
Onnea ja jaksamista kaikille ovilslaisille yritykseen, ja kauheasti peukutuksia piinailijoille!! :)
Varovaisen onnellinen, epäuskoinen
.:Naranja:. kp25/26-27 (V80, oot tainnu lukee espanjaa, hihi?? ;)
ps. Ihanaa kuulla, että muillakin (ainakin tais olla iiiik, hhansen ja hyttynen!) on ollut tällasia lähes näkymättömiä haamuja :D En siis ole ainoa laatuani! Je je!
kiitoksia, paremmalla onnella ensi kuussa.
toivon sinulle paljon viivan vahvistumista ja liimaa ja tarrasukkia mukaan!
Onneksi olkoon!!! Ihan mahtavaa saada plussauutisia!! Tarrasukkia iso kasa mukaan! =)
Tanni; jännittää sun puolesta! =) Tsemppiä! Jos saisit Naranjalta vetoapua.
Plussatuulia!
...piti kirjottaa vielä muutakin... :/
Eli negatiivinen tuli, herkällä.. hohhoijakkaa, nyt en enää usko et se muuksi muuttuis.. Odotellaan nyt sitä tätiä sitten..
Pillereitten lopetuksen jälkeen kierrot mennyt näin: 28, 26, 29 ja nyt siis menossa kp30..että katotaan jos ne menkat huomenna alkais.
Mutta, ei masennuta täysin, vaan toivotellaan muille kanssakuumeilijoille paljon plussia!!!!!!
Haave-enkelille pahoittelut tädistä, kurjaa!!! Nähdään varmaan tammimammoissa :)
- tanni -
pahoittelut tädin yllättämille. :(
on: MEIKÄ TESTAA HUOMENNA AAMULLA!!!! koska jos naranjakin sai haamun tänään ni MÄ SAAN huomenna. ;) en oo mitenkään itsevarma?
mutta siis TÄÄ OLOTILA _EI_ VOI OLLA _NORMAALI!!
mihin muuhun nää oireet voi liittyä? LUULOTAUTIIN? no, viekää mut harjavaltaan(pöpilä) sitten. (no, ei saa leikkiä vakavaalla asialla, mutta mun sisko on siä hoidos ja serkun avovaimo pääsi just pois; kylläkin satks:aan...) niin että sinne sit mennään...
TOISAALTA oli uskomatonta jos mulle käy näin siis NIIN, että heti tärppäis??!!!
no, ehkä huomenna on liian aikaista. oletettu kiinnittyminen tapahtui perjantain jälkeen; ehkä la illalla... siitä asti tää juiliminen on pahentunut ja NYT sattuu kyl niin pirusti et IRVISTÄN! ja reidet, kyljet, lonkat ja nivuset on TULESSA! ja toinen tissikin/nänni oli tänään tulessa.
-A78- kp23
Sua odottaa sitten pieni tonttulakkinen vauveli =). Hieno uutinen!
Pahoittelut negoista, toivottavasti muuttuvat plussiksi!
Rizza: Mikäs sun tilanne on?
Mulle sitten tuli täti tänään. Kp27 vaihtui ykköseen. Harmittaa kovasti, mutta suunnittelen jo tulevan kierron strategiaa. Se vähän piristää.
AnniHelen@ kp1 yk16
Mullakin piti tulla kurkkaamaan Naranjan tilanne - eli hengessä mukana, vaikka vasta olen kirjautunut palstalle enkä ole vielä ehtinyt paljoa kirjoitella. Aivan ihanaa! Nyt vaan vedät vielä mukaan täältä ison liudan väkeä, jookosta joo!
lasketaanko ovulaation jälkeisiä päiviä kirjaimilla dp?? Jos lasketaan niin dp 5 vissiin menossa, vitsit nää on jänniä päiviä. ).( Joka aamu pelottaa jos lämpö onkin matalalla = keltarauhanen ei jaksa siellä ponnistella työssään. Vaikkei vielä pitäisi mitään laskua edes olla tulossa, mutta silti... Mies kuitenkin kannustaa jatkamaan mittailua, jos vaikka bongasin ovulaation väärin ja se tuleekin tosi tosi myöhässä tai jotan, kun en ole oikein selvillä kierrostani. Täytyy nyt vaan jatkaa, että tulisi selkoa. Ja käytän nyt varmuuden vuoksi kahta mittaria - toinen toisessa kainalossa.
Canttarelli kp 20/30 yk1
Onnea Naranja!!!!!!Ihanaa saada joku tekemään kunnon pinot meille odotuspuolelle;)
Itsekin sain kp 28/28 vain hädintuskin näkyvän viivan,sitten kp 33/28 sen vahvan.Ja testasinpa viellä kerran,ihan varmistaakseni eilen(rv 5+1)ja kirkuvat viivat tuli=)
iik:n sanoihin yhdyn,nää uutiset ohittaa aamun lehden uutiset ja kaikki muut uutiset!Kovasti odottelen tuonne odotuspuolen teitä kaikkia!!!