¿~♥~¿ Joulukuun tähtöset - viikko 15 ¿~♥~¿
Huomenta! Minä täällä jälleen aamupäivittelen meidän pinkkoja :) Nyt on menossa jännät ajat noiden kiertopäivien kanssa, keskiviikkona tai torstaina pitäis alkaa ne menkat - tai sit ei ;) Mutta totta puhuen MITÄÄN oireita ei ole ollut. Turvotusjuttuja ei voi laskea, kun oon lihonu lähiaikona vähän ja herkutellukin koko viikonlopun :) Mutta, että hassua tää on silleen, että kyllä mulla yleensä joitain oireita on ennen menkkojakin, ni nyt ei tosiaan oo mitään mihinkään suuntaan :O Äh, tutkimattomat on tähtien tiet. Huomenna jokatapauksessa testaan jo, mikäli kotitesti.fi:stä tilatut kepit tippuu postiluukusta tänään :D Toivokaamme parasta! Myös kaikille muille piinailijoille!!!! Nyt meijän on PAKKO ottaa kunnon plussapuhuri haltuun, koska TAAS poistin kolme tädin yllättämää \" Suurimmat pahoitteluni siitä heille! Ja vielä tervetuiaistoivotukset uusille tulokkaille!! :)
Täällä on ollu käynnissä kovat limakeskustelut, ni otan niihin osaa. Eli joskus oviksen tienoolla (~kp10) oli mulla hurjat limat, niinkun kuuluukin olla. Sitten alkoi kuivuus, ja siitä asti on ollut aivan saharaa. E pienintäkään pisaraa kosteutta... Mut en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata raskauden suhteen, koska aiemmin en oo aktiivisesti seuraillu limojen käyttäytymistä muutaku just oviksen aikaan. Jos nyt kovasti muistelen, ni kuivaa se vissiin aina on ollu oviksen jälkeen menkkoihin asti... Pöh. Noh, huomenna testi 10IU-testillä... :)
AnniHelen@: Toivotaan, että tää uusi nippailu olis oire alkaneesta raskaudesta!! :) Ainakin kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä piinailuun!
haave-enkeli: Vaan on sullakin hurjan jännätä paikat!! :D Toivotaan nyt, että täti pysyis poissa! Samoin Tanni! Pidän teille hurjasti peukkuja täällä bd bd bd bd bd bd bd
Nyt on pää ihan tyhjä, taidan lopettaa tältä aamulta! :) PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :) Nyt otetaan kunnon loppukiri, tyttöset!!! :D
.:Naranja:. kp23/26-27 kp1
Kommentit (110)
admini: Kunnon uho on aina poikaa :D Tule sitten heti kertomaan tänne, että kuinka kävi pissaamisien kanssa! :D Mä toivon sulle niiiiiin kovasti plussaa!!! :) + + + + + + + + + + + + + + +
Tanni, toivottavasti ei menkat ala vielä tänäänkään, ja nega vaihtuis plussaksi :)
AnniHelen@: Voi suuret pahoitteluni kurjasta tädistä!!! :( Sen kyläily ei kyllä ole koskaan oikein kovin iloinen asia... Onneksi kuitenkin olet noin reipas, että kuitenkin aattelet jo seuraavan kierron strategioita, ihanaa :) Tsemppiä siihen, ja toivottavasti strategiat toimiii ;)
Canttarelli: Kiitos onnitteluista :D Kyllä mä lupan koittaa hurjasti käyttää mun mahtipontista vetovoimaa (hahaha!) ja kiskoo jengiä mukaan o-puolelle, mikäli tää omakin homma on totta :) Oviksen jälkeinen aika merkataan dpo = day past ovulation, tai jotain :) Eli melkein oikein meni! Hauskaa, että sulla on mieskin noin hyvin mukana tossa kuumeilussa ja yrityksessä, se tuntuu varmaan ihanalta :) Vaikka ei oo mullakaan valittamista ♥
).( Toistaiseksi ei ole mitään verta näkyvissä, jeeeeeee! Ja tissit on yhä kumman turvonneet! :) Huomenna aamulla on vuorossa sitten se testi, jonka toivon näyttävän jo edes vähän vahvempaa haamua ;) Hihi! Olis se vaan niin uskomattoman ihanaa olla raskaana ja saada joulukuussa oma tonttulakkipäinen miniatyyri-ihminen, ahhhhhh... :)
Hyvää keskiviikkoa itse kullekin!
.:Naranja:. kp26/26-27 yk1
AnniHelen@: Voi harmi sentään! Ihanaa kuitenkin, että jaksat jo keskittyä uuteen kiertoon. :) Katsotaan vaan, niin minäkin tulen vielä sinne tammikuisiin perässä.
Tanni84: Pahoittelut negasta! Positiivista kuitenkin, että menkkoja ei vielä näy, joten toivoa on. :)
Naranja: Varovaiset onnittelut haamusta! Toivottasti huomenna saat hienot viiva tikkuun!
No sitten omaa napaa. Viime alkuyönä näin unta, että menkat alkoivat ja sitten heräsin siihen, että alavatsaa oikeasti särki menkkamaisesti. Pomppasin tikkana käymään vessassa, mutta menkat eivät onnkesi olleet alkaneet. Pyöriskelin sängyssä varmaan tunnin hereillä ja herätin samalla miehenkin, kunnes olin jossain vaiheessa nukahtanut. Aamulla herätessä kipu oli kuitenkin poissa, huoh. Menkkoja odottelen kuitenkin alkavaksi vasta lauantaina tai sunnuntaina. Ja aina on kivut alkaneet silloin kuin menkatkin. En kuitenkaan aamulla vielä uskaltanut testata, sillä pettyisin sitten niin kovasti. Jännittää jo kyllä kuitenkin. :)
Rizza kp 27/30-32, dpo 11 tai 12, yk 24
http://www.fertilityfriend.com/home/1e46ee
tein testin. ei mitään. hehhehheh...
kp24 eli ehkä hiukan liian aikaista.
palaan illalla. toivon ettei oireet katoa. (ja hyvinhän ne pysyy kun oikein kovin niitä ajattelee!! ;) )
Nyt odotan perjantaihin. piste. sittenkin on vasta kp26.
ÄÄÄHH.
*pää sekoaa*
-A78-
tanni ja Admini, toivottavasti ne kaksi viivaa vielä ilmestyy testeihin tässä lähipäivinä ja täti pysyttelee kaukana!! bdbdbdb
Rizzalla ja Lilalla alkaa olla tosi jännät päivät käsillä, toivottavasti niitä plussia alkaa ropista teidänkin suunnilta!! :)
AnniHelen@lle vielä pahoittelut ilkeästä tädistä ja tosi paljon tsemppiä ja tärppionnea uuteen kiertoon!!
Ja sitten Narsku.. :) miten sä pysyt housuissas, mä hyppisin seinille jo :) Toivottavasti saat huomenna kaksi komeaa viivaa testiin, eikä enää tarvi jossitella yhtään. Tuut sitten heti kertoon miten kävi! :)
ON: ens viikolla vasta saan jännäillä miten tässä kierrossa on käyny. Toivottavasti kurja täti pysyy kaukana..
Rhanna kp 17/26
Onnea ja vahvoja viivoja jo plussanneille ja sitä myötä meille kaikille :)
Mulla on jotenkin vahvasti sellainen olo, että tässä kierrossa ei tärpännyt. Puuhailut eivät osuneet ihan nappiin, luulen oviksen olleen samana päivänä kun myöhään yöllä päästiin petiin. Oireita kyllä on: huono olo, tuntemukset kohdun seudulla, väsymys... mutta samoja oireita oli viime kierron lopullakin.
Kävin ensimmäistä kertaa vyöhyketerapiassa, oli tosi mukavaa ja käsiteltiin erityisesti lantion seudun ja hormonaalisen toiminnan pisteitä. Ensi viikolla menen uudestaan! Sinänsä jänskättää kuitenkin vähäsen, kun aika on varattu kp 28/30 (tarkoituksella jotta auttaisi sitten koviin menkkakipuihin) niin pitäisikö mun kuitenkin testata ennen sitä, vaikka aika varmasti nega tuleekin - joko en ole raskaana tai sitten on liian aikaista... Vyöhyketerapiaa ei kaiketi suositella 12 ekan rv:n aikana keskenmenoriskin takia. Mutta kun olen varma, etten ole raskaana! Ja haluaisin todella päästä sinne vyöhyketerapiaan, mikäli odotettavissa on samanlaiset kivut kuin viimeksi (ambulanssireissu). Vaikka onhan se raskaus kuitenkin mahdollista, ehkä vain haluan suojautua todennäköiseltä pettymykseltä ajattelemalla näin?
Oletettava kp 3 mulla on sitten lääkäriaika omalääkärille, joka toivon mukaan edistää asioita johonkin suuntaan. Itse epäilen aika paljon endometrioosia, joka saattaisi aiheuttaa kipuja ja vaikeuttaa raskautumista. Tietysti toivon, että lääkärin voisikin peruuttaa.... Ensi viikolla sitten piinailen!
Plussaonnea kaikille!!!
syre kp 21/30, dpo 7
Naranjalle onnea kovasti myös minulta!! Sulla on rautaiset hermot kun testaat vasta huomenna uudestaan :)
Ja pahoittelut taas kaikille, ketkä on saanut tädin kylään.
ON: Aloitin kuitenkin terot maanantaina kun ei tuntunut, että sitä ovista tulisi. Eli en usko, että tässä kierrossa on ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia tulla raskaaksi, joten nyt vain odotellaan tätiä ja uutta kiertoa. (Ja tottakai tietysti salaa mielessäni toivon, että olisinkin raskaana, mutta realistisesti ajateltuna mahdollisuudet on oikeasti aika vähissä).
Annu_81 kp 17/27 yk 3
Minä kirjoitan nopeasti ennen kun täytyy lähteä hakemaan esikoinen päiväkodista. Tässä kyllä tulee vaan omaa napaa... Ihan pakko kertoa miltä vatsassa tuntui tänään. Aamupäivällä tuntui outoa " kipua" alavatsalla, sellaista ns. tylppää kipua. Tai ei se ihan kipuakaan ollut, mutta jomotti tunnin tai parin ajan vatsaa ja tuntui istuessa ja seistessä. Ei munasarjojen kohdalta, vaan vähän ylempää kohdun puolella (kohdun oikealle kallellaan). Jos sanoisin, että navasta vähän viistoon alaspäin. Olisikohan ollut ovis? Eilenhän sain ovisplussan. Eihän se kiinnittymistäkään voinut olla vielä? Nyt kp 17/27-30. Ihmettelen vaan, kun ei ole aiemmin ollut tuollaista. Tai ei ainakaan pitkään aikaan. Vähän loi toivon pilkahdusta, mutta eihän sitä voi tarkkaan tietää mitä oli.
No, tällainen juttu kuitenkin tänään. Noin 11 päivää pitäisi vielä jaksaa odottaa.
Plussaonnea!! =)
Niinhän siinä sitten kävi, että täti yllätti mut tänään.. ihmettelin kun ei tuntunut yhtään miltään ja pyyhkiessä vaan sitten huomasin, että jahas menkat alkoi..pa.ka!
Ei muuta ku katse kohti uutta kiertoa ja sinne sitten ovistikut ekaa kertaa käyttöön :):):)
Hirveen kauheen paljon plussaonnee kaikille vielä piinaileville!!!!
- tanni - kp1 yk5
Mä oon niin totaalisen kyllästynyt tähän yritys touhuun. Taidetaan pistää hanskat narikkaan tästä kierrosta. Ja jäädä odotteleen tätiä/ ekaa testausta ensi maanantaina. Ei auta kuin toivoa että ovis oli jo. Inhottaa vaihtelevat kiertojen pituudet.
T:Vacsu kp 22/28-40, yk6
Toki lueskelen teidän juttujanne vieläkin, en osaa lopettaa..;) Aika usein käyn katselemassa, varsinkin sillä silmällä jos joku olisi plussannut, mutta en ole jaksanut itse kirjoitella mitään. Onnea plussanneille ja voimia tädin yllättämille ja tietysti plussatuulia kaikille!<3
Naranja: Mullakin tuli ensin ihan haalea viiva ja seuraavan kerran kun testasin, näkyi jo selvempi (kuitenkin kummallakin kerralla näkyi viiva ja mieskin näki). Ja sittenhän minä juoksin vielä labraan ja plussahan tuli sieltäkin. Joten toivoa on sinulla ja suurta semmoista!:)
Minä olen jaksellut oikeastaan aika hyvin. Tosi väsynyt olen ollut ja pahoinvointia on melkein päivittäin, mutten ainakaan vielä ole joutunut oksentamaan. Viehän se voimia jos on pahaa oloa, mutta en ole kotiin jäänyt sen takia. Mulla olisi neuvola sitten 21.4, jos tästä sitten tulisi hiukan todellisempaa..:)
J4nni rv 7
Rhanna en uskalla testailla kovin aikaisin kun huomenna menee viimeinen terolut ja sitten kun kierrot on ollut vähän vaihtelevat. 29-38. Viimeksi tuo 38, mutta nyt mulla tapahtui ovulaatio kp 17, aiemmin kuin viimeksi niin siitä laskeskelin että kierron pituus vois olla ehkä 31 tässä...
Pahoittelut Tannille tädistä :(
).( Täällä jännätään vaan edelleen..mul tuli tänäänkin kerran ihan pieni tuhru rusehtavaa vuotoa wc-paperiin...voikohan terolutista tulla tuollaista tai hidastaako terolut menkkojen alkua...et menkat yrittäisi tulla mut ei ala kun syön teroja. Tietenkin toivon ettei täti tulisi missään vaiheessa!! En oikein tiedä milloin testaisin. Nyt on dpo9...ja kp26/29-38.
Lila82
Tänään on ollut kumma päivä, aamulla ja aamupäivällä oli oikein hauska olo ja hyvä mieli. Sitten iltapäivästä ikuisuuden kestävä luento alkoi ottaa päähän oikein hirmuhirmusti. Koulun jälkeen piti auto tankata, ni saakelin sampon elctroni ei toiminu bensa-automaatissa! Myöskään normi automaatista en saanut rahaa nostettua. Ystävä onneks kuitenkin lainas. Nooh, auto tuli tankattua ja parkkeerasin sitä ystävän talon lähelle, niin raapasin sitten oikein kunnolla vieressä olevaa autoa takapuskurista (kyllä, maalattu puskuri). Huh. Ja omaa autoa mulla ei tietenkään ole, vaan avokkaan omalla ajelin.. Se just se osti, käytetty 2003 farmari, mut kuiteskin! Kovin hieno se on, kaunis ja hyvä. No nyt on maalit raaputtunu sen toisen etupyörän lokarista jonkin verran. Ei hirveästi, mutta tarpeeksi. Nooh, itkuhan siitä sitten tuli, kun piti sitä alkaa selvittelee toisen auton omistajan kanssa, ja eritoten avokkaan kanssa. Jälkimmäinen sitten loppujen lopuksi on ollut oikein ihana ja lempeä, eikä tuo ekakaan mikään kusipää (nainen) tuntunut olevan, vaan oikein asiallinen. Nyt vaan pelottaa, et kuinkahan paljon laskut sitten yhteensä tulee olemaan... Voi minua poloista opiskelijaa \" Vaan elämä on.
Huomista testausta en todellakaan ole kauheesti kerenny aatteleen... heh. Hauskaa, että Rhanna ihmettelit mun housuissapysymistä :D Ei kai kahteen päivään niin kauheesti hermoja vaadita ;) Jos viikonlopun yli pystyisin oottaan, ni sit voisin sanoo jo olevani aika viilipytty ;) Mutta kiitos, otin sen kehuna! :D Samoin kuin annu_81:n mainitsemat rautaiset hermot :D Hitto ootte hassuja, tytöt ♥
Rizza: Voi hitto, SULLA ne rautaset hermot on :D Jos olisin sä ni kyl mä varmaan viimeistään ylihuomenna jo testaisin! En tajuu miten pystyt oottaan noin kauan! Ihanaa kuitenkin, ettei mekat viä oo alkanu! Toivottavasti eivät alakaan!!! :) Peukut on pystyssä täällä!
admini: Ehkä oli juu vähän liian aikaista testailla ;) Parin päivän päästä sitten taas uudestaan, ni johan on varmaan eri ääni kellossa :D Tai viiva ruudussa lähinnä ;)
tanni: Hyi miten kurja juttu!!! :( :( Voi tylsyyksien tylsyys! Pahoitteluni! Ei auta sitten kun hypätä mainioiden tammimammojen kyytiin, varmaan siellä sitten tulee hurja plussapuhuri, kun täällä tuntuu yhä olevan aikalailla köyhähköä... Onnea seuraavaan kiertoon!
Omaa napaa vielä sen verran, että juuri noiden alussa mainitsemieni mielialavaihteluiden vuoksi pelkään niiden menkkojen saapumista aivan hullun lailla! Se on aika selkee raskausoire ollu mulla, pahantuulisuus ja itkuherkkyys... :( Mutta oon myös " joskus vahingossa ohimennen" kuullut sen kuuluvat myös näihin ihaniin raskausoireisiin, joten kovasti toivon sen kallistuvan siihe suuntaan... :) Huomennahan sen sitten näkee! Jaksaiskohan joku vastata vielä tohon mun aiemmin esittämään kysymykseen, että mahdankohan mä olla viikolla 3+4 nyt, kun menkat alko viimeks 15.3.? Tahtoisin vain varmistuksen laskuilleni :) Mut kyl mä luulen et se noin menee, joten ei tarvii vastailla moiseen pölöön kyssään, jos se tuntuu ihan hölmöltä ♥
Hyvää loppuiltaa, mä palailen taas astioille huomenna!! Toivottavasti hel*etin hyvien uutisten kanssa! :)
.:Naranja:. kp26/26-27 yk1
Kyllä olet viikoilla 3+4. :)
Lila82
Miehet kattelee kiekkoo, joten äiti koneella.. Vaikka eipä mulla oikein mitään asiaa oo..
ON: Oviksen kuvittelisin olevan täs nyt ehkä, alavatsakipuiluja on sekä halut ihan hirveet ;) No onneks on.. nyt muutamat kerrat puuhailtu, joten toivon ihan hirveesti, et jos meille nyt tulis semmonen joulukuun tonttuilija (sopis meidän perheen jatkoks, hih :D)
Kp:t 14 ja 16 ois nyt yritystä ollut, mutta kun ovislaskuri sanois mulle ehkä kp 18:n ovulaatioks. No täytyy kattoo, jos vielä kiinnostais varmistella..
Jotenkin sitä ei enää jaksa niin oottaa testailua kuin yrityksen alkaessa, kait kun on pettynyt niin monta kertaa jo, joten YRITÄN olla odottamatta liikoja.. jos pystyis :)
Pahoittelut tädeistä ja plussatuulia vielä jäljellä oleville, ja tietty sit muille seuraavaan kiertoon!!
Emmuli kp 17/30 yk 9
ONNNEA! Huomasin, et olit laittanut itsesi plussanneisiin!!! Se siis on totta! Mahtavaa!!! Ihanaa, kun tulet tonne odotuspuolelle mukaan, ni voidaan aamuvirkkuilla yhdessä!!! Mä heräsin tänään niin aikaisin,et en meinannu jaksaa odottaa sun uutista.. Kerro, tuliko jo ihan vahva viiva???
t. iiiik 5+4
...Huomenta! :) Mä sain sen, [color=lightcoral][b]PLUSSAN!![/color][b] Oikeassa olitte sen ekan haamun suhteen! Ja minä väärässä, mielelläni sen myönnän :D Haamuhan tämäkin on, mutta paljon edellistä vahvempi jo. Laitoin linkin tohon alle, mut en tiedä toimiiko se, kun en tiä osasinko oikein :D Nyt ei mulla oo muuta sanottavaa, koska oon vaan niin kummissani, ILOISSANI, paniikissa, takykardiassa, apua apua apua apua!!!! IHANAAAAA!!! :D :D :D :D :D
[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=1903571.jpg[/URL]
.:Naranja:. rv 3+5 (kylläpä on vähän!! Voinko mä jo todella sanoa noin??!! :D Toivottavasti kestää loppuun asti komeasti! :D)
Oon niin sekasin, että kikkailutkin meni päin pyllyä :D Sori! Koitan laittaa linkin uudestaan, let' s see! Jos se ei onnistu, niin olkoon sitten, joudutte sitten uskomaan vaan mun sanaa ;)
[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=1903571.jpg[/URL]
:Nar:.
Emmää osaa tätä... Mut ei se mitään!!! :D Kuullaan taas :D Ja anteeksi pinotilan viemisestä!
.:N:.
Mä huomasin vasta nyt, et tonne mun söhröjä ennen oli tullu sulta aamuvirkkukommentti :D Parasta! Kyllä se niin vahva haamu on, ettei siitä vaan voi erehtyä :D Lähipäivinä siirryn sinne teidän puolelle! :D Jeeee!!! Hyvää päivää sulle!!!! Tavataan taas ;)
.:Naranja:.
korjaan, kp 20/30 ei ole ollenkaan jännää vaan tylsää kun pitää vaan ootella. Mutta minä vaan jaksan jännitellä ja huolestua, että iiks ei kai lämmöt laske ja iiks ei kai tämä vaan ole liian rankkaa urheilua, joka ravistelee kiinnittymistä suunnittelevan alkion irti. Tiedän, ei saisi niin stressailla, tulee mitä on tullakseen. Te täällä jaksatte olla ihanan positiivisia kirjoituksissanne. Voihan vitsit, kun ensimmäiset testauspäivät alkaa lähestyä, niin kuinka mä sitten pysyn enää housuissani ollenkaan.