Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¿~♥~¿ Joulukuun tähtöset - viikko 15 ¿~♥~¿

07.04.2008 |

Huomenta! Minä täällä jälleen aamupäivittelen meidän pinkkoja :) Nyt on menossa jännät ajat noiden kiertopäivien kanssa, keskiviikkona tai torstaina pitäis alkaa ne menkat - tai sit ei ;) Mutta totta puhuen MITÄÄN oireita ei ole ollut. Turvotusjuttuja ei voi laskea, kun oon lihonu lähiaikona vähän ja herkutellukin koko viikonlopun :) Mutta, että hassua tää on silleen, että kyllä mulla yleensä joitain oireita on ennen menkkojakin, ni nyt ei tosiaan oo mitään mihinkään suuntaan :O Äh, tutkimattomat on tähtien tiet. Huomenna jokatapauksessa testaan jo, mikäli kotitesti.fi:stä tilatut kepit tippuu postiluukusta tänään :D Toivokaamme parasta! Myös kaikille muille piinailijoille!!!! Nyt meijän on PAKKO ottaa kunnon plussapuhuri haltuun, koska TAAS poistin kolme tädin yllättämää \" Suurimmat pahoitteluni siitä heille! Ja vielä tervetuiaistoivotukset uusille tulokkaille!! :)

Täällä on ollu käynnissä kovat limakeskustelut, ni otan niihin osaa. Eli joskus oviksen tienoolla (~kp10) oli mulla hurjat limat, niinkun kuuluukin olla. Sitten alkoi kuivuus, ja siitä asti on ollut aivan saharaa. E pienintäkään pisaraa kosteutta... Mut en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata raskauden suhteen, koska aiemmin en oo aktiivisesti seuraillu limojen käyttäytymistä muutaku just oviksen aikaan. Jos nyt kovasti muistelen, ni kuivaa se vissiin aina on ollu oviksen jälkeen menkkoihin asti... Pöh. Noh, huomenna testi 10IU-testillä... :)

AnniHelen@: Toivotaan, että tää uusi nippailu olis oire alkaneesta raskaudesta!! :) Ainakin kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä piinailuun!

haave-enkeli: Vaan on sullakin hurjan jännätä paikat!! :D Toivotaan nyt, että täti pysyis poissa! Samoin Tanni! Pidän teille hurjasti peukkuja täällä bd bd bd bd bd bd bd

Nyt on pää ihan tyhjä, taidan lopettaa tältä aamulta! :) PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :) Nyt otetaan kunnon loppukiri, tyttöset!!! :D

.:Naranja:. kp23/26-27 kp1

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et saanu liitettyä. millä testasit? On se ihanaa!!! ONNEAONNEAONNEA!

iiik taas

Vierailija
62/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin sellasella kotitesti.fi:n 10mlIU:n testillä millä viimekskin, herkkä se tietty on, mutta se on tarkotuskin :D Nyt menen puuron keittoon ja valmistaudun kouluun lähtöön ;) Heippa!!!

.:Nar:.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranjalle hurjasti onnea!

Myös sinulle iiiik (muistan sinut tuolta aiemmista pinoista), joten onnea myös sinne tärpistä!

Omaan napaan ei eilistä kummempaa, ovisbongailut on ollut vähän heikossa nyt.. ihme. En oo jotenkaan jaksanut keskittyä siihen, niin ei oo oikein mitään ihmeitä tuntemuksia ollut. Et toiv ovis on ees tapahtunut ja ois oikeeseen aikaan oltu liikkeellä :)

+++++ tuulia!!

Emmuli kp 18/30 yk 9

Vierailija
64/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miljuunasti!!!

Meillä olisi ollut melko lähellä LA:t, mutta...täti pyyhälsi jälleen kellon tarkasti tuoden pahan mielen mukanaan, kuten vahvasti arvelinkin tulevan... noh sano varis kun nokka katkes. Ei kun miestä vonkaamaan uuteen kiertoon...;-) ;-)

Vierailija
65/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän ihana uutinen!! Ja kyllä mä sain tuon sun linkin auki (piti vaan poistaa siitä se URL) eikä tuo mun mielestä ole edes mikään haamu vaan ihan kunnon viiva, vähän haaleampi vain ku kontr.viiva. Mikäs se sun la nyt sitte onkaan, se varmaan kyllä näkyy tuolta listalta? Sua tulee kyllä ikävä, muista sinäkin käydä kertomassa kuulumisia!! Mutta tervemenoa odotus-puolelle (mä haluan mukaan!!! :))

Nyt meni ihan ajatukset sekaisin :) voi vitsi, toivottavasti muutkin saa plussia, näitä on niin kiva lukea!

ON: suonenveto vaivaa, pitäis hakea magnesium-tabletteja apteekista, kakkamainen vaiva. Ens viikkoa odotellaan..

Mukavaa torstaita jokaiselle!!!

Rhanna kp 18/26

Vierailija
66/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussasta Naranja!! :)) Kyllä se ihan kunnon viiva on. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Juu, flunssa tuli. :( Himpura sentään! :/ Juuri nyt... Blaah! Tylsää. Tänä aamuna tein vielä ovistestin kun niin kovasti jomotteli. Ja arvatkaas mitä?! Testausviiva oli selvästi vahvempi. Ja nyt on jo kp 17/27-30. Tai sitten lh-hormooni on alkanut nousemaan jo eilen illalla. Ajattelin (eilen) että jos ois vielä puuhaillut eilen (joku intuiitio?), mutta olin niin väsynyt etten edes herännyt kun mies tuli nukkumaan, joten se siitä. Ja tänään en jaksa kun on tämä flunssa. aagh!! Kyllä ottaa pattiin... :/ Eli jos tästä päätelläään, niin ollaan lähes joka kierrossa oltu liian aikaisin puuhissa. No, ei ihme jos ei ole tärpännyt. Tai sitten on näyttänyt ovisplussa parikin päivää.. Hormoonit sekaisin?

No, täytyy mennä nyt näillä " eväillä" . Saas nähdä miten tässä käy, kun puuhalua oli viimeisen kerran kp 14 yöllä ja siittiöiden pitäisi jaksaa 3-4 päivää. Voihan... No, täytyy katsoa.

kp 17/27-30, yk 8

Nyt lepäilemään *Räkätaudissa*

Vierailija
67/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE!mä saan sut listojen pitäjäksi ja saan astua itse taka-alalle;)

Siis tosi hienoa että porukkaa tulee lisää(ei vaan listojen takia tietenkään=))

Vedäpä neronja loputkin odotuspuolelle mukanasi!!!!

Vierailija
68/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ilmoittautunut Joulukuun Tähtösestä haaveilevaksi, mutta en ole tainnut vielä kertaakaan tähän pinoon kirjoitella. Kirjoittelen tuonne Ensikoihin myös, mutta nyt se pino on niin hiljainen ja kaipaan juttuseuraa ;) Olen kyllä lueskellut näitä kuukausipinoja, joissa olen mukana ollut ja joidenkin nimimerkit ovat vahvasti jääneet mieleen.

+++Naranjalle Suuren Suuret Onnittelut Plussasta! =) +++

).( Nyt on kai pakko kirjoittaa hieman pidempää tarinaa, jotta kaikki ymmärtävät, miten tähän tilanteeseen on tultu ;) Mulla oli ennen viime menkkoja vahvoja raskausoireita, mutta sieltäpä ne menkat kuitenkin tuli. Lämmöt eivät kuitenkaan laskeneet kuukautisten aikana ja niiden jälkeenkin tipahti hetkellisesti vain 0,2 astetta, kunnes taas kipusivat 37-37,1 asteeseen. Muuten olin kuitenkin melko oireeton menkkojen jälkeen, joten annoin asian olla. Siis hetken ;) Sitten tein jotain, nyt ajateltuna, tyhmää... Tein raskaustestin ihan omaa mielenrauhaa ajatellen todella aikaisilla kiertopäivillä. Jotenkin tuntui, että varmistetaan nyt sitten ja suunnitellaan uutta yritystä. Mutta testiin (Apteekin Oma) tulikin haalea plussa! Jos raskaus olisi alkanut menkoista huolimatta, sehän olisi näkynyt jo vahvana viivana. Niin ei siis ollut, mutta nytkö sitten olisi raskaus aluillaan? Olisi saanut alkunsa kyllä hyvin aikaisilla kiertopäivillä! Päätin odotella (mitäs muutakaan sitä voi)... ajan kanssahan se selviää =) Lueskelin sitten täältä, että jotkut ovat saaneet myös ovistestiin plussan raskauduttuaan. No, teinpä hölmö eilen sitten sellaisenkin, kun halusin säästää raskaustestin aamuun, ja tulihan siihenkin toinen, heikko viiva näkyviin.

Nyt harmittaa, että aloin noiden testien kanssa pelleilemään. Pitäisi aina kuitenkin odottaa tuleeko kuukautisia ja testata vasta, jos ei... Mulla ei ole vahvoja raskauteen viittaavia oireita, hieman vain menkkamaista jomotusta ja " kivistystä" silloin tällöin. Rinnat ei ole arat, ei yhtään, mikä sinänsä on hassua, kun yleensä ennen menkkoja on jo viikon niin kipeät, ettei siedä vatsallaan olla. Nyt vaan tuntuu, että sieltä ne menkat kohta tulee ja pettymys on kaksinkertainen, kun tollasia viivoja on pitänyt ensin katsella...

Vauva olisi siis erittäin toivottu, mutta jostain syystä en nyt osaa ajatella, että tuo olisi ihan oikeeta plussaa... Varmaan, kun oli tuon lämmön kanssa pähkäilyä ja testitikin on ollut sellaisina kiertopäivinä, että normaalitapauksessa ei plussa olisi vielä näkynyt. Mutta eihän sitä aina tiedä, jos ovulaatiokin yllättää ;) Joskushan voi ovuloida kahdestikkin samassa kuussa. Voi kunpa siellä masussa olisikin pikkuinen!! =)

Niin, ja en uskaltanut tehdä uutta testiä vielä tänään, mutta ihan lähipäivinä kerään rohkeuden ja teen sen =)

+++Nyt vaan plussapuhuria kaikille, etenkin AnniHelen@lle ja Rizzalle!!! (Oletteko vielä täällä...?)+++

Ja Vasculi75: Me mennään melkein samoissa kp:issä ja yk:oissa ;) Tuo tunne on nostanut täälläkin päätään, että annetaan hetken olla koko homma ja kokeillaan myöhemmin uudestaan...

Shania kp 26/28(-30) yk 5

Vierailija
69/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän munkin liittyä teidän muiden " vauvahörhöjen" joukkoon, kun ei enää viittis näillä vauvajutuilla ystäviä kiusata=)

Ensiksi oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja toiseksi toivotaan mahdollisimman monelle plussaonnea!!!

Elikkäs toista yritetty elokuusta saakka. Esikoinen jo pian 6 vuotias. Hauskaksi tämän yrittämisen tekee se, että mies reissutyössä eikä ikinä oikeaan aikaan kotona. Kaksi viimeistä kiertoa olen sitten testaillut ovistesteillä ja kun plussa ilmestynyt niin mies on tullut kotiin 400km päästä=) Nyt meneillään kp 23/31. Oireitakin muka on. Mahassa nipailee, väsyttää, viluttaa, rintoja kivistää välillä... Mutta näitä on ollut varmaan joka kierrossa kun vauvaa yritetty. Laskettuaika (tän sivujen laskurin mukaan) olisi 24.12=) mutta esikoinen meni 10 pvää yli joten lapsen kannalta jos hyvin sattuu niin syntyisi tammikuun alussa.

Malttais odottaa vielä viikko ja risat, että vois testata. Itseni tuntien vaikeaa tulee olemaan. Taidan olla koukussa raskaustesteihin:):)

Vierailija
70/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 33 täällä siis jo menossa. Ja kun tässä kalenteriani nyt katselen niin viimeiset kierrot olleet vuoden alusta 30, 29 ja 26.

Ja Voihan Vihtori.. nyt kun lasken kiertoani niin nythän on jo itseasiassa kp 34?? Vai mitähän oikein lasken:S Viimeksi täti tuli siis la 8.3 ja olisi pitänyt tulla noin viime pe jo.

Ihan sekaisin jo täällä

CelesteSebastian

Vierailija
71/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen kun plussasi on vahvistunut! Vau miten uskomatonta! Tarrasukkia pienelle joulutontulle, ja miehellesi ja sulle suurimmat onnentoivotukset! :)

Niin ja toi linkki.. Kun klikkaa sitä, ja sit kun se sivu avautuu niin poistaa sieltä osoiteriviltä osoitteen perästä sen hakasuluissa olevan URL-jutun, niin toimii:) Epäselvää, mutta sain testisi näkymään:)) Haalea, mutta niin selvä plussa!!

Halaus Narskulle tikrulta. jolle kieltämättä tulee hiukka ikävä<3

Vierailija
72/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuahnnesti onnea Naranjalle :))

Celestesebastia (meniköhän oikein): Koska meinaat testata?

t.hope-a kp 21/26-28

Vierailija
73/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NARSKU!!! :) :) tuohan me just haluttiin kuulla! :)

ON:meikä ei ainakaan vielä tule plussanneisiin. Sen verran " tietoa" nyt vuorokauden aikana on tullut kehostani, että epäilen että ne hormoonit vasta on lähdössä käyntiin ehkäisyn jälkeen.. VÄHÄN vaan rankemman puoleisesti...

Mutta jatketaan harjoituksia. katotaan kuinka pitkälle pääsen. ;)

-A78-

Vierailija
74/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nickini on lapsiemme toiset nimet, jotka oli kyllä jo valmiina ennen esikoistakin:)

Kai se on viikonloppuna testattava tai sitten heti alkuviikosta, jos ei tilanne muutu. Aika hurjaa kun huomenna olisi sitten jo kp 35:=0 Yleensä olen testaillut vasta kp 35 jälkeen, joten kai se on samaa kaavaa nytkin noudatettava;) Mutta taatusti jos minulla täällä yksi testi olisi niin olisin jo testannut..

Hyvin jännittävää kyllä nyt, vielä kun tänään tuli nuo kp:t tarkistettua (muuttui +1pvä:llä)

Hirmusti plussasäteitä kaikille palstalaisille ~~++~~

CelesteSebastian

Vierailija
75/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla oli Naranja! Onnea vielä kovasti!

2poj@näiti: Parantele flunssaa tänään ja varmistele myöhemmin, jos jaksat/mahdollista. Vai ymmärsinkö oikein, että viivat ei ollut vielä tänään tasavahvat? Jos ovat vasta huomenna, ehdit ylihuomennakin toimiin ;). Tuo kp14 on ovisplussaan nähden melko aikaisin. Mahdollista varmaan, mutta ei kovin todennäköistä. Parantumisia.

shania07: Onpa sulla jännä tilanne! Huh!! Millä kiertopäivillä testasitkaan? Siis r-testillä? Ovistesteihin tulee kuulemma raskauden johdosta plussaa vasta myöhemmillä kiertopäivillä. Rohkeasti vaan testaamaan! Ja kiitos plussatoivotuksista, mutta kp3 on jo meneillään. Tammikuun taivasta tavoittelen :). Kerro pian tilanteestasi, peukut on pystyssä sulle.

Täti tuli hurjalla voimalla. Kovat kivut ja runsas vuoto :(. Aloitin viimeisen, neljännen, Clomikierron tänään.

AH kp3 yk16

Vierailija
76/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranjalla!!! Paljon tarrasukkia mukaan sinulle!! Kukas näitä kuumeilijoiden palstoja enää päivittää kun siirryt odottajien puolelle :)

2poj@näiti pikaista paranemista flunssaasi. Toivottavasti siemenet elää pitkään!!!

Tännehän oli ilmoittautunut monta uutta kuumeilijaa, tervetuloa kaikille!

Ketäs muita on testaamassa lähipäivinä mahdollisesti???

ON: Viimeisen teron otin tänään. Nyt ei muuta kuin jännätään että mitä tapahtuu. Jos menkat ei ole alkanut su mennessä ajattelin testata silloin. Tosin voi olla täysin liian aikaista silloinkin testata kun edellinen kierto oli tuo 38.

Lila82 kp27/31-38 yk8

Vierailija
77/110 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutarkkailee niin piti olla kp27/29-38 yk8 ;)

Vierailija
78/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseti palstalla ennen töihin lähtöä.

ONNEA Naranja ja kaikki muutkin plussanneet.

Aamu lämpö pikkasen ylempänä (taas vaihteeksi) joten pitkää peukkuja että tästä se lähtee nousuun ja pysyy siinä, jotta sais sen oviksen bongattua. Varmuudne vuoksi jokatapauksessa testaan maanantaina kun osli se papa tms. sisätutkimusta terkkarilla.

Eipä tässä muuta.

T:Vacsuli kp 24/28-40, yk6

Vierailija
79/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis oli selvästi vahvempi testausviiva (Fertest). Ja oli kp 17 kun tuo ovisplussa tuli. Kp 16 eli 9.4. en edes testannut kun kyllästyin koko hommaan. Olisi kannattanut, mutta ei voi mitään. Luulen, että ovis tapathui eilen, koska kohdun nipukka oli illalla nukkumaan mennessä jo noussut ylös ja muuttunut kiinteämmäksi. Eli jos nyt tarkkoja ollaan niin siittiöiden olisi pitänyt jaksaa n. 2 ja 1/2 päivää. Nyt on ainakin rinnat vähän kipeät. Täytyy odotella. En kyllä jaksa enää puuhailla kun on tämä flunssa, eikä mies edes olisi suostunut edes eilen, kun en saanut edes halata, kun sanoi että älä tule tartuttamaan flunssaa. Että näin...

Tätyy nyt katsoa näin. Vaikka kyllä tämä yrittäminen alkaa jo maistua puulta.. :/.

Kiitos stempeistä!! =)

Vielä kysymys: Siis eikö ovis tapahdu vähän myöhään kun on kp 17/27-30? Riittääkö 10 päivää luteaalivaiheeseen (vai mikä se olikaan?)?

Hyvää viikonloppua! :)

kp 18/27-30. yk 8

Vierailija
80/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 35 täällä jo menossa eikä tätiä näy mailla halmeilla vieläkään..

Hiukan nippailee masusta silloin tällöin, mutta ei mitenkään erityisesti kummaltakaan puolelta vaan silloin sieltä toinen täältä tyyliin.