Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¿~♥~¿ Joulukuun tähtöset - viikko 15 ¿~♥~¿

07.04.2008 |

Huomenta! Minä täällä jälleen aamupäivittelen meidän pinkkoja :) Nyt on menossa jännät ajat noiden kiertopäivien kanssa, keskiviikkona tai torstaina pitäis alkaa ne menkat - tai sit ei ;) Mutta totta puhuen MITÄÄN oireita ei ole ollut. Turvotusjuttuja ei voi laskea, kun oon lihonu lähiaikona vähän ja herkutellukin koko viikonlopun :) Mutta, että hassua tää on silleen, että kyllä mulla yleensä joitain oireita on ennen menkkojakin, ni nyt ei tosiaan oo mitään mihinkään suuntaan :O Äh, tutkimattomat on tähtien tiet. Huomenna jokatapauksessa testaan jo, mikäli kotitesti.fi:stä tilatut kepit tippuu postiluukusta tänään :D Toivokaamme parasta! Myös kaikille muille piinailijoille!!!! Nyt meijän on PAKKO ottaa kunnon plussapuhuri haltuun, koska TAAS poistin kolme tädin yllättämää \" Suurimmat pahoitteluni siitä heille! Ja vielä tervetuiaistoivotukset uusille tulokkaille!! :)

Täällä on ollu käynnissä kovat limakeskustelut, ni otan niihin osaa. Eli joskus oviksen tienoolla (~kp10) oli mulla hurjat limat, niinkun kuuluukin olla. Sitten alkoi kuivuus, ja siitä asti on ollut aivan saharaa. E pienintäkään pisaraa kosteutta... Mut en osaa sanoa siitä juuta enkä jaata raskauden suhteen, koska aiemmin en oo aktiivisesti seuraillu limojen käyttäytymistä muutaku just oviksen aikaan. Jos nyt kovasti muistelen, ni kuivaa se vissiin aina on ollu oviksen jälkeen menkkoihin asti... Pöh. Noh, huomenna testi 10IU-testillä... :)

AnniHelen@: Toivotaan, että tää uusi nippailu olis oire alkaneesta raskaudesta!! :) Ainakin kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä piinailuun!

haave-enkeli: Vaan on sullakin hurjan jännätä paikat!! :D Toivotaan nyt, että täti pysyis poissa! Samoin Tanni! Pidän teille hurjasti peukkuja täällä bd bd bd bd bd bd bd

Nyt on pää ihan tyhjä, taidan lopettaa tältä aamulta! :) PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :) Nyt otetaan kunnon loppukiri, tyttöset!!! :D

.:Naranja:. kp23/26-27 kp1

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko esittäytynyt tän kuun pinossa. Olen nimittäin aika monet kuukausi-pinot jo kalunnut ja nyt ajattelin päästää itseni vähemmällä. Ny ei vaan enää malta:) Tätä pinoa olen seurannut alusta asti toki.

Meillä siis ensimmäinen yhteinen toiveissa ollut jo elokuulta-07. Ensimmäinen clomi-kierto oli nyt tämä kierto. Tänään saisi raskautta testata, mut en taida uskaltaa. En jaksa sitä pettymystä, jos/kun se nega onkin.

Oireita on lähinnä niiden puuttuminen. lämpö on koholla (36.9) ja rinnat turvoksissa vaan ei kipeät kuten yleensä ennen menkkoja. Yökkailin äsken ruokaa,väysttää jne. En kuitenkaan tiedä oliskiko clomien aiheuttamaa vai ei, siksi lykkään testaamista.

ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Toivottavasti moni vielä ehtii samaan matkaan teidän kanssa.

Vierailija
82/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan myös tulla mukaan kirjoittelemaan..nyt kun on asiaakin;)

Tietääkö kukaan miten herkkiä ihan kaupasta,marketista ostetut raskaustestit ovat?

Tein eilen testin, kp vasta 24/28 (eilen) ja testiin tuli viiva, haalea, mutta selvästi erottuva viiva..

Uskomattoman aikasin, la on laskurin mukaan 24.12

yritystä ollut yli vuoden verran, kaksi kekenmenoa siinä välissä.

Oon ihan sekasin, toivottavasti pysyy mukana!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksyy näihin kuukausipinoihin palstailemaan, kun kaipaa juttuseuraa ;)

Täällä meneillään kp 27/25-30, luulen et menkat alkaa kp 30-31 eli su tai ma. Hiukkasen verran jännittää, mut jotenkin tuntuu siltä että menkat on tulollaan. Tuhruttaa jo normaaliin tapaan. Poikkeavia oireita on lämmöt aika korkealla, eilen illalla oli pikkaisen kuumettakin, lihaksia särki, vaikka ei mitään flunssan oireita tms. ole. Alavatsassa tuntuu särkyä silloin tällöin, lähinnä sivuilla ja nivusissa. Rinnat ei ole turvonneet eikä kipeät, vaikka yleensä ovat. Mut mulla onkin ollut nyt vähän outo kierto kun rinnat oli alkukierrosta ihan tuskaisen kipeät, ja sit ku tuli ovisoireet, ne rauhoittui täysin, yleensä toisinpäin.

No, eipä tässä auta kuin odotella ja katsella mitä tapahtuu. Testaamista en oikein uskalla ajatella. Ehkä sitten, jos menkat myöhästyy.

Tsemiä piinailijoille, intoa ovuloiville! ;)

Groove

Vierailija
84/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry että tulen tänne teidän ketjuun häiritsemään. Mä en ihan ymmärtänyt missä vaiheessa kiertoa olet saanut plussatuloksen. Plussaahan ei tule edes heikkoa viivaa jos ei raskaushormoonia ole elimistössä. Mulla on käynyt niin että menkat tuli ja tein sen jälkeen negan raskaustestin. Kuinka ollakkaan vähän ennen ovis aikaa tuli positiivinen tulos. Olin siitä niin ihmeissäni että aloin selvittämään asiaa. Lopputulos oli se että mulla oli kohdunulkoinen raskaus. Mutta tämä ei tarkoita että sulla olisi kohdunulkoinen raskaus. Mulle jäi vaan vähän epäselväksi toi sun kertomus ja ajattelin kertoa miten mulle kävi.

Vierailija
85/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina välissä jotain tänne kirjoitellut mutten kovin aktiivinen ole ollut. seurannut kuitenkin tein kirjoittelua:) ollaan oltu miehen kanssa ilman ehkäisyä viime heinäkuusta asti ja kova kaipuu olisi vielä saada vauva!! (kaksi lasta meillä on nyt 3v, 5v) en ymmärrä kun mulla ei ole menkat alkaneet mutta testi nyt vaan on negatiivinen, mulla melkein kellon tarkat menkat olleet ja nyt kp 37/30.... kovasti toivon ettei ne alkaiskaan ja testi pahasti väärässä :)) no plussaonnea muille ja toivotaan että mullakin negasta huolimatta positiivista!!

terv. marjo

Vierailija
86/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille!

Aika menee hurjan nopeesti, nyt jo kp 19 menossa!! Tässä kierrossa en testaile enää mitään, odotan siis ihan vain tätiä kyläilemään ja uutta kiertoa. Peiton heiluttelutkin jäi nyt niin vähille, että vaikka ovis olisikin ollut jossain välissä, niin tuskin on ollut mahdollisuuksia.

Eli nyt viikonloppunako testaa CelesteSebastian? Vai odotatko vielä ensi viikkoon? Ja mites Shania, joko testailet? Pitää nyt jännätä muiden puolesta kun itsellä ei ole jännättävää :)

Annu_81, kp 19/27, yk3

Vierailija
87/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti onnea plussauksesta!! Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin!:)

Vierailija
88/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

m.a.m: kyllä haalea viivakin on viiva! Huippua! Ja noilla kiertopäivällähän se on kaikilla haalea. Ihana joulupaketti sinulle tulossa, varovaisesti onnitellen!

Hepuna: sitä minäkin olen ajatellut, etä niin kauan kun ei testaa niin voi ainakin toivoa olevansa raskaana! Sinullakin oireena oireiden puuttumattomuus? Kannustavaa kuulla, minullakaan ei ole yhtään mitään oiretta. Ei edes sitä rintojen aristusta eikä yhden yhtäkään nippausta :( Tosin vasta kp 23

Naranja: eikö sinullakin ollut aika oireetonta pitkään? Kävin eilen katsomassa sun viivaa (hieno viiva, näytin miehellenikin ja se oli ihan fiilareissa, että kohta päästän testaamaan!) ja kuvaa oli jo katsottu yli 170 krt!

Groove: mutta sehän on hyvä, jos lämmöt vielä ylhäällä!

).( Mitään kiinnitymisvuotoa ei ole, ei väsymystä, nippauksen nappaustakaan eikä mielialavaihteluita. Olen täältä yrittänyt selata, että milloin teillä muilla on oireet alkaneet. Ei kai vielä tarvitse heittää toivoa?

Onko kellään mulla ollut kuumeilun aikana röntgen tutkimuksen tarvetta? Mulla on juurihoito meneillään ja tällä viikolla hampilääkäri sanoi, että ensi viikolla pitäisi otta rtg-kuvat. Minä sanoin heti mennessä, että saatan olla raskaana. Mutta en nyt todellakaan kehdannut kertoa, että viikolla 3! Kunhan kiertelin, että en ole vielä varma. HL sanoi, että hyvä, ensi viikollakahan sinä sitten varmaan jo tiedät... heh heh... enhän minä vielä maanantaina tiedä sen paremmin, silloin kp 26/30. Ja vaikka testaisin negaa, niin en kyllä silti uskalla ottaa riskiä, edes lyijyessun kanssa. Onneksi juuret on jo hoidettu, se olisi olut vaan sellainen loppukatsaus hoidon onnistumisesta. Aattelin vaan, että jos tässä kuumeillessa menee hyvinkin puoli vuotta-vuosi plus siihen vielä raskausaika päälle, niin enhän mä pääse koskaan sinne kuvaan?? Mutta anyway... en sinne ensiviikolla mene vaikka olisi mitä hätävarjelun liiottelua. Eikös nuo ensiviikot ole just kaikista riskaabeleinta aikaa?

Canttarelli kp 23/30 yk1

Vierailija
89/110 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen päivä tänään. Töissä aamusta päänsärkyä ja oksu oloa. Muutenkin olin ihan lahopäinen. Kotiin, melkein tunnin päikkärit ( ei todellakaan tavallista) ja lisäksi nyt illalla masussa nippailee. Mies oli heti spekuloimassa että olen raskaana ja mulla vahva fiilis etten ole. Maanantai aamuna testaan ja silloin on kp 27.

T:Vacsuli kp 24/28-40, yk6

Vierailija
90/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea plussa ei mua niinkään ihmetyttänyt, vaan se että voi tulla noin aikasessa vaiheessa testiin viiva, varsinkin jos testi ei edes ole kovin herkkä!! Eipä mua haittaa yhtään, oon aivan sekasin onnesta!!!

En vain tahdo uskoa todeksi..testaan parin päivän päästä vielä uudestaan.

Meillä on ollut yritystä yli vuoden verran, viime vuonna oli kaksi keskenmenoa, toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin ja saataisiin jouluksi vauva!

T:m.a.m 26/28 tai 3+5

Vierailija
91/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänne nyt vetelemään teitä loppuja mukaan tuonne Joulukuisiin, o-puolelle :) Ja lujasti vedänkin!!! Yritän myös ulottaa vetoni tonne tammimammoihin, jotta siellä tulis oikein kunnon plussavillitys ja jengiä vaan satelis o-puolelle, aina tikru.sta, mammmaasta ja Annihelen@sta Daimiiin ja Pinkspinksiin ♥ JA MUUTKIN TIETYSTI YHTÄLAILLA! :)

m.a.m.: Sä ainakin taidat tulla mukaan? ;) Suurimmat onnitteluni plussasta!! Epäuskoinen minäkin olin (olen) ja testasin suunnilleen samoilla päivillä, tosin herkällä testillä... Mutta mitäpä se merkkaa, se muakin lohdutti, että harvemmin sitä noi testit plussaa väärin näyttää, enemmin negaa :) Tai näin oon ainakin ymmärtäny! Paljon tarrasukkia ja liimaa sullekin mukaan, että tällä kertaa pysyy matkassa loppuun asti ♥

Paljon kiitoksia kaikille vielä onnitteluistakin <3 Niitäkin näkyi vielä kirjoitettaneen sitten mun viime vierailun!

CelesteSebastian: Hihii, jännät päivät sulla käsilllä!! Meinaatko todella jaksaa maanantaihin asti odotella? ;) Sul on kyl hyvät koopeet meneillään!

Cantarelli: Hauskaa, että niin moni on käyny kurkkimassa mun viivakuvaa :D kihihi! Munkin mielestä niitä (muiden siis) on hauska käydä kattelemas! Kyllä juu, mulla oli todella oireetonta todella pitkään. Tai siis jatkuu oireettomuus vieläkin :D :D Tai sen verran oireita oli, että siinä n. viikko oletetusta hedelmöityksestä alko alavatsakivut, sellaset vähän repivät juilinnat. Vuorotellen molemmilta puolilta ja välillä keskeltä. Ne on kestäny näihin päiviin asti, välillä voimakkaampina, välillä lauhkeempina... Ja sit rintojen turvotus alko muutamaa päivää ennen oletettujen menkkojen alkua. Ei se silleen varsinaisesti " näy" niinkään, mutta ne tuntuu raskailta, ja ovat kipeetkin (esim. rappuja alas ravatessa :D), kun tosiaan normaalisti eivät särje ikinä. Ja vielä yks merkki oli ihan järkky ailahtelevaisuus, mielialassa siis. Toisena päivänä oli superonnellinen koko päivän jostain ihan mitättömästä asiasta ja seuraavana ku myrskyn merkki... :D Tollasta oli muutamana päivänä. Mutta periaatteessa noi kaikki olis voinu liittyä menkkojen tuloonkin, ja olivat jotenkin niin " laimeita" , että laskin itteni oireettomaks.

Ja siis nytkin on lähinnä välillä masurepimistä, tissit on raskaat ja oikeestaan aika kova nälkä välillä... Nytkin. Tarttis mennä taas puuron keittoon, mutku ei ny ihan viä jaksais :D Vaikka kyllä kun oon lukenu tuolla noita marrasmurujen oirehtimisia, niin en ehkä ihan sellasta kyllä kaipaakaan... Kauheeta oksentamista jne. Saas kattoo mitä aika eteen heittää... Huh!

Mä oon muutamalle hyvälle ystävälle kertonu tästä raskautumisesta, ne siis tiesi myös yrityksestä :) Vanhempia ajattelin kuitenkin säästellä, jos nyt vaikka sattuu jotain ikävää tän pikku A. L. Kion kanssa (toivon että EI satu mitään sellasta!)... Rakas avokkaani kuitenkin tahtoo aivan ehdottomasti kertoa omille vanhemmilleen jo huomenna, enkä voi sitä kyllä häneltä kieltääkään. Käytiin asiasta keskstelua kyllä, mutta hän piti päänsä. Tulin siihen tulokseen, että kyllä vanhemmat kestää (ja saavat luvan kestää :D), jos vaikka jotain ikävää tapahtuiskin :) Ilosia ne luulatavasti vain on, ja tietävät kyllä riskit, uskoisin. Tää pieni sintti mun kohdussa on niiden kaikkien (mun vanhemmat on eronneet ja pariutuneet uudestaan, kun olin pieni) ensimmäinen lapsenlapsi :)

Haluan kuitenkin kertoa kaikille suht samaan aikaan, ja se on tietty hiukan hankalaa, kun mun " molemmat vanhempipariskunnat" asuu ~160km päässä täältä, eikä sinne noin vaan koulupäivän päätteeks körötellä. Niinpä ratkasin asian kirjoittamalla tietokoneella kivalla fontilla kirjeen tältä mun masuasukilta :D Tyyliin " Hei, olen se ja se ja nyt olen sen ja sen kokoinen. Tavataan joulun aikaan jne." Ei nyt tietty noin tönkkö, mut ideana toi :D Ajatttelin, et on niin tylyy vaan soittaa, ni toi on jotenkin hauska tapa ilmottaa - mun mielestä!

Hei anteeks tää pitkä ja omanapainen viesti, kun en enää edes " kuulu" tänne!! Hauskaa ja jännnittävää viikonloppua kaikille! Piinailijoille pitkää pinnaa ♥ Ja muillekin kyllä :D Pitkä pinna taitaa olla tarpeen aina :D

.:Naranja:. rv 4+0

ps. Halaus myös tikru.lle Narskulta :) Toivottavasti on kunto kestänyt ja kestää yhä peittojenheilutteluvaiheen yli ;) ♥

Vierailija
92/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranja: tekstejäsi on aina hauska lukea. Täältähän sä olet kotoisin, kukaan varmaan ei tykkää huonoa jos kirjuuttelet kuulumisia.

Omaa napaa: aamu lämmöt vihdoinkin noususssa! Pupuilut tuntuvat osuneen kohdalleen Fertility friendiä takastelelssa, ei tosin vielä ole varmistanut mun ovis päivää. Pää taas hajoaa tähän odotteluun. En oikein usko että kirjoitan tän: Olsipa jo maanantai *virn* Henkisesti tosin varaudun negaan. Onneksi on testejä varastossa.

T:Vacsuli kp 25/28-40, yk6

Vierailija
93/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmoittanut itseäni tuonne esittelypinoon, mutta olen alusta asti ollut hengessä mukana ja lukenut teidän kuulumisia :)

Nyt ajattelin itsekin kirjoitella tänne ja jakaa kokemuksiani.

marjo79, minulla on aivan sama tilanne kuin sinulla!!! Itselläni on kp38/28-30, ja testit näyttää negatiivista :( Tosiaan ihmettelen sitä suuresti kunnei koskaan kiertoni ole heitellyt tai täti jäänyt tulematta. Asiaan kyllä saattaa vaikuttaa se että jätin tammikuussa ehkäisyrenkaan pois (oli käytössä 9kk). Ekat luomumenkat tuli ihan normaalisti kp28, mutta nyt ei vain kuulu.... Oireita kyllä löytyy että voisin ajatella mahdollisesti olevani raskaana, mutta tiedä häntä. Ehkä kroppa on vaan mennyt tosi sekaisin :)

Toivotaan että ne plussat sieltä pärähtäisi, olen aiankin lukenut että moni on plussanut vasta kp50 tai muuta vastaavaa, huh huh :)

Onnea hirveästi kaikille plussaneille!!! Saatte ihanat joululahjat!!

Vierailija
94/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottele vaan edelleen Naranja tänne, ei haittaa yhtään :) Ja samoin tietysti kaikki muutkin, ketkä ovat jo siirtyneet odotus puolelle!

Luminex: tervetuloa mukaan! Niinhän sitä sanotaan, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy, joten tiedä vaikka vielä plussaisit :)

Täällä ei tänään(kään) ole mitään ihmeellistä, mutta vauvakuume nostaa päätään tänään entistä voimakkaammin. Kyllä sitä niiin kovasti toivoisi, että jossain vaiheessa tärppäisi ja saataisiin se lapsi! Näin eilen siskon lapsia (nuorin 3 kk) ja haikeena mietin, että näinköhän meille tulee ikinä samanlaisia pikkuihmisiä elämää sulostuttamaan.

Ja vaikka kuume on kova, niin silti surffaan eri vauvasivuilla kiusaamassa itteeni entistä suurempaan kuumeeseen; tyhmä minä ;)

Annu_81, kp 20/27, yk 3

Vierailija
95/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo79 ja luminex, toivotaan että negat muuttuu vielä plussaksi! :)

Canttarelli, ei tosiaan kannata vielä heittää toivoa, joillakin alkaa oireet vasta sen jälkeen kun menkat on jo myöhässä. Periaatteessahan sulla olis kiinnittyminen vasta just ja just tapahtunut noilla kiertopäivillä. Toivotaan että onkin tapahtunut! :)

Vacsulille tsemppiä piinailuun, toivotaan että miehesi on oikeassa ;)

Annulle myös tsemppiä, jospa se tästä kierrosta nyt tärppäis ja tekin saisitte käärön. :) Mä oon kans samanlainen, surffailen vauvapalstoilla kartuttamassa ennestään jo ihan tarpeeks korkeaa vauvakuumetta... ja siskolla 3 pientä lasta, niitä nähdessä tulee aina haikeat fiilikset, että kun olis itselläkin. Tosin ne on myös niin villejä lapsia et joskus tulee ihan päinvastaiset fiilikset ;)

Täällä odottelen niitä menkkoja alkavaksi... ei ole minkäänlaista halua testata, en halua nähdä niitä negoja taas. Maha kipuillut jo pari päivää silleen et odotan menkkoja alkavaksi minä hetkenä hyvänsä. Eilen vihlaisi oudosti tosi kipeästi kohtua, ja sen jälkeen kohtu kipuili, kun liikuin, esim. kävellessä tuntu kipu joka askeleella... outoa. Tuhru jatkuu yhä. Niin, ja lämmöt oli tänä aamuna laskeneet... eli eiköhän ne tänään ala.

Groove kp 29/25-30

Vierailija
96/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea haamuista!! Eiköhän ne vahvistu vielä, kun kerta selkeitä viivoja kuitenkin oli.

( . ) Täällä ovis ohitettu nyt, finneistä päätellen.. MUTTA ne tuli vasta eilen, et en tie olikohan se ovis nyt loppuviikosta vasta, niinkuin ovislaskuri ennusti. Että toivottavasti tiistain myöhäinen pupuilu riitti ja simpat eli hetkisen! Näistä finneistä kyl tietää oviksen ja menkkojen ajankohdan, ääk :/

Musta tuntuu, että mekin ollaan oltu liian ajoissa aina hommissa. Niinkuin, olikohan 2pojanäiti, (en oo ihan varma nimimerkistä) mietti!

Ovis varmaan ois mullakin vasta jotain kp 16-> Vaikkakin kierto on vaihdellut 26-31 väliä, mutta nykyään on pääasiassa ollut 30-31.

No esikoinen sai alkunsa kp 18 ja mun kierto oli sillon enemmän kuin nyt eli jotain 32-34. No toivon, että nyt kp 16 ois ollu SE päivä ja meille tulis jouluinen tonttu myös. (Tai alkuvuoden vauva, kun esikoinen meni 11 päivää yli, huoh.)

Mukavaa viikonlopun jatkoa ja jaksuja plussauutisten odotteluun! Toivottavasti nyt lähipäivinä olevat plussailee, tsemppiä!

Emmuli kp 20/30 yk 9

Vierailija
97/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt vain kurkkaamaan ja kannustamaan teitä kaikkia loppusuoralle joulukuihin!!!

Toivottavasti Te kaikki vanhat ja uudet saisitte siirtyä toiselle puolelle palstaa, missä minäkin teitä odottelen....

Ottakaa siskot Greippimehut käyttöön! :-)

Itse juon sitä joka päivä vieläkin!

Huuhaata tai ei, mutta ei siitä haittaa ainakaan ole!!!

Lauantai vilkutukset.

Riesa ja Pien'

Vierailija
98/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuisten puolelta. Pakkohan se on käydä tarkastamassa, onko tullut plussia!

Canttarelli: Röntgenistä. Mulla on ollut ihan sama ongelma! Olen kuumeiluaikana joutunut käymään kahdesti röntgenissä. Kamalaa taktikointia aikojen suhteen. Viimeksi juttelin röntgenhoitajan kanssa, joka sanoi, että ei röntgenistä ole mitään haittaa, jos ei kuvata esim. lantion aluetta. Käsiä, jalkoja, hampaita jne. voi huoletta kuvata. Näin siis kertoi hoitaja.

AnniHelen@ kp5

Vierailija
99/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille joulukuisissa vielä piinaileville, tämä tyttö kerää kamppeensa ja laahustaa tammikuisiin... Enpä ehtinyt edes uutta testiä tehdä, kun tänään tiputtelu alkoi. Harmi vaan, kun ehti jo hetken luulla =(

Vierailija
100/110 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt unohdin kuka olikaan plussannut Narskun lisäksi.. ONNEA HURJASTI plussanneelle!!!!!!!!

ON: (osittain kopsasin saman tekstin jonka kirjoitin 2009 pinkkaan) Eilen nipisteli ilkeästi vasemmalta puolelta, tänään on samaa puolta jomotellut ja tänään myös rinnat on tullu tosi kipeiksi. Toivon että tää johtuis nyt kiinnittymisestä, ajankohta ainakin sopisi siihen. Lisäksi on tuntunut inhottavia repäisykipuja, kun nousen nopeasti ylös. Toisaalta myös kokemukset edellisistä raskauksista kertoo, että tää saattais olla sitä itseään nyt :) MUTTA jalat pidetään maassa ja tiedän, että vaikka tää nyt viittaiskin raskauden alkamiseen niin kiinnittyminenkin voi epäonnistua jne. Ja voin olla väärässä muutenkin, mistä näistä nipistelyistä ja jomotuksista ja tisseistä aina tietää. Kiusallaan kipuilevat mulle :)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!! Ja plussaonnea joka iikalle!!

Rhanna kp 20/26