Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TODELLA oudosti käyttäytyi toi Larivaara.

Vierailija
06.04.2008 |

Vähän pisteet laski, ekaa kertaa katsoin TTK:a ja olin aiemmin pitänyt Larivaaraa ihan ok:na. Ihmettelin jo kun lopettivat tanssin että miten on niin outo, ja nyt sitten putoamisen yhteydessä aivan ihmeellinen.....

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisi pahempiakin kolhuja elämässään kokenut. On ollut todella itsevarma koko ohjelman ajan ja nyt kun tippuu, ei lainkaan osaa käyttäytyä. Toivottavasti saa runsaasti palautetta tästä ja miettii toimintaansa.

Vielä sekin, että useat pienet lapset katsovat ohjelmaa ja millaista mallia aikuinen voi näyttää häviämisen hetkellä?!!! Erittäin ajattelematonta käytöstä Larivaaralta.

Vierailija
2/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoi ettei ole painokelpoista tekstiä mitä on saanut niiltä yhdeksältä viikolta kun on treenannut .... mitä tarkoitti tuolla ??

Muutenkin vaikutti vähän roikkuvan tanssiparissaan ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ehkä vähän liikaa ja sitten se tunnelataus päälle...

Vierailija
4/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuosta diivasta todellakaan pidä. Mutta tajusin ton anteeksi antamisen niin ettei ikinä anna anteeksi sitä että tuli tähän ohjelmaan. Mulle ei tullu mieleen että tarkoitti putoamista.

Vierailija
5/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että toi ylimielinen nainen lähti. Hytönen ja Kaikkonen näyttivät aidosti yllättyneiltä, kun saivatkin jatkaa.

Olen seurannut TTK joka kautta ja tämä kausi on kyllä tosi outo, vaikka pääsihän Eppukin viime vuonna ihmeen pitkälle.

Vierailija
6/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää Diiva-Larivaaraa jatkoon! Mitähän se K-P tuossa muijassa näkee?

Vierailija
7/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytti tosiaan siltä, että olisi ehdottomasti halunnut jatkaan. Hyvä mieli tuli siksi hänen puolestaan, kun sai vielä jatkaa.

Vierailija
8/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai diiva Larivaaraa olisi paremmilleen harmittanut hävitä. Oli todellakin ihan selvästi ottanut kuppia vähän liikaa, harmin paikka hänelle. Antoi ihan pösilön kuvan itsestään, kun ei ollut solidaarinen kilpakumppaneilleen, vaan antoi ymmärtää olevansa parempi kuin muut. Jimi Pääkallohan kannusti Kaikkosta kovasti tippumisensa jälkeen.

Vierailija
9/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen ennenkin. Huumori palautuu vasta, kun hormoonit tasottuvat. Joillakin huumori ei palaudu enää koskaan elämään, vaan jävät tosikoiksi jäkättäjiksi loppuelämäkseen.

Vierailija
10/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen painokelvottomat kommentit jotenkin siihen suuntaan että kaikenlaiset v***n pösilöt saa jatkaa ja suomen s******n tyhmä kansa ei osaa äänestää oikein

Vierailija
11/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintajuisesti ja rennosti.

Vierailija
12/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella pettynyt. Musta se tarkotti et pitää lopettaa sen äänestäminen kun ei ole edää kisassa. Vitsiä yritti heittää kun itketti.

Vierailija
13/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvästi näki että Merja oli enemmän kuin pikku huppelissa. :D

Todella myötähäpeää ja huvitusta herättävä show omalta pikku diivaltamme!

Vierailija
15/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis ollut känässä?!

Vierailija
16/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että olis ihan huumorilla ottanut.

Vierailija
17/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä yllättynyt - enkä hyvässä mielessä - sen käytöksestä. Oon jotenkin tykännyt siitä naisesta, mutta ilmeisesti just ihan väärin perustein. En todella olis uskonut, että se tollasesta välittää just mitään. Ja jos välittääkin, ei IKINÄ olis näyttänyt sitä!

Vierailija
18/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamatta ensimmäistäkään haastattelua medialle. Ammattimaista, kypsää ja huumorintajuista käytöstä, todellakin! :D

Vierailija
19/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästihän tuo pelleili.

Vierailija
20/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on taidettu elämäs aikana kusettaa kerran jos toisenkin..

Vierailija:

Ihan selvästihän tuo pelleili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme