TODELLA oudosti käyttäytyi toi Larivaara.
Vähän pisteet laski, ekaa kertaa katsoin TTK:a ja olin aiemmin pitänyt Larivaaraa ihan ok:na. Ihmettelin jo kun lopettivat tanssin että miten on niin outo, ja nyt sitten putoamisen yhteydessä aivan ihmeellinen.....
Kommentit (77)
minä kuvittelin sen Merjan sanomisen " en anna tätä ikinään anteeksi" tarkoittavan sitä että jäi totaalisesti koukkuun tanssimiseen ohjelman takia. ja sitä siis ei anna anteeksi..
Eikös se Marco just siinä kohtaa kysynyt että aikooko jatkaa tanssimista.
ja sit tosiaan merja sano " sanotaanko näin että, en anna tätä ikinä anteeks" :.
ja Jorma kommentoi tanssia, miksi ihmeessä Merja purskahti siihen omituiseen naurunräkätykseen.
Sitten kun Marco yritti haastattelun lopuksi vielä pehmentää, että kai sentään joskus annat anteeksi, niin Merja ei sanonut sanaakaan, ei pihahtanut äännettäkään. Lähti pois ja jätti juontajat aivan hämilleen ja pulaan.
Siinä kohdin luulisi jo tyhmemmänkin tajuavan, ettei kyse ollut huumorista, vaikka kaikki sitä niin hartaasti toivoivat.
vaalea, nelikymppinen näyttelijä joka tanssii loistavasti ja pääsee finaaliin asti. Vaan ei riittäneet taidot, ei karisma. Harmittaahan se varmasti, jopa niin paljon että tekee itsestään täydellisen pellen miljoonayleisön edessä.
EI tanssi hyvin, raajat huiskii miten sattuu.
Joojoo, parempi oli tietenkin kuin Kankinen tai Hytönen. MUTTA tässä ratkaisi selvästi persoona. Kukaan tuollaista sensuellia mutrusuuta haluaa katsoa?
Epäaito tyyppi ja lisäksi näköjään huono häviäjäkin. Eipä uskoisi useamman lapsen äidiksi...
On oikein olevinaan jotakin parempaa kuin muut, yöks, mikä akka!
Ja tosissaan kyllä loukkaantui, kun tippuivat, siitähän todistavat kaikki nämä diivan elkeet, joita jälkeenpäin teki! Ihmettelen myös kovasti, että miten ihmeessä sillä on niin mukava mies!!
Tarvii olla joko tosi hyvä tanssija, tai sitten tosi huono mutta yritteliäs ja jotenkin liikuttava, tai todellinen persoona, komea supliikkimies/nainen joka viihdyttää ihmisiä vain olemalla paikalla. Ei keskinkertaisella tanssimisella pelkästään pääse finaaliin.
Mitä te oikein vauhkoatte?
Selvästi oli pettynyt! Yritti peitellä pettymystään ja itkuun purskahtamistaan huumorillaan! Ok, ehkä hieman hassua huumoria, mutta hyvähän se on että ihmiset on erilaisia!
Pitäsikö kaikkien vaan sievästi hymyillä kun on tippunut. Ja lässyttää, et nyt oli mun aika tippua! Hoh hoijaa!
Ehkei halunnut antaa haastatteluja niin pettyneenä ja siksi juoksi ulos!
Pystyn hyvin kuvittelemaan että olisin itse tehnyt samoin, kun en haluaisi että kaikki näkee pettymyksen ja itkun!
ja tiedän melkoisen varmasti, että suurin osa ei ymmärtäisi " huumoriani" . Minut otetaan usein haudanvakavasti silloin harvoin kun avaan suuni.
Ainakin toimittajapiireissä Larivaaralla on tietty maine. Hän on vaikea haastateltava, vaatii juttuun aina korjauksia (mitään vähänkään erikoista tai hiukankaan kiinnostavaa ei voi sanoa) ja haluaa itseään tällättävän viimeisen päälle kuviin. Riippuu päivästä, millä tuulella hän on, voiko jo sovittua juttua ylisummaan tehdä. Valokuvaajatuttuni, joka kävi elokuvan kuvauksissa yhtiön kutsumana kuvaamassa, hän haukkui pystyyn...
Ristiriitainen luonne. Itsetunto jotenkin tosi heikoilla, kun ei kestä minkäänmoista arvostelua. Vaikeaa silloin olla tuossa ammatissa - se on se näyttelijän tyypillinen paradoksi: haluaa olla esillä, vaikka on oikeasti ujo.
Olin aivan ymmyrskäisenä juuri tuosta tekonaurusta Jorman kommentin aikana - Larivaaran tarkoituksena lienee ollut alleviivata, kuinka hän " viisveisaa" Uotisesta, jolta ei humoristinen, yleisöä kosiskeleva koreografia mennyt läpi, kuten ei edellisellä kerrallakaan. Sitten vielä aviomies oli huutanut katsomosta Uotiselle " Kamaan!"
Mikä pari!
Joka muuten ei ole vakavamielinen kilpailu, vaan showta. Ja sitähän saatiin!
av-mammojen mielestä Larivaara käyttäytyi huonosti, mutta Luukusta lukaalin kirjosanoja käyttävä 11 000 tuhannen euron kalusteita+pintoja ja työtä mollaava tytsy ei.
Se karitahan haukuttiin täällä pystyyn, ja aiheesta.
- en ikinä anna tätä anteeksi (.....että äänestitte tanssitaidotonta pökkelö-Kaikkosta ettekä minua!)
- lakatkaa äänestämästä (.....jo herrantähden sitä kaikkosta. Antakaa äänenne niille jotka osaa edes vähän tanssia!!)
Näin sen ymmärsin....
" Mä en pelaa teiän kanssa enää ikinä! Enkä muutenkaan ala enää mitään..."
Meidän 5 v ei vaan aiheuta käytöksellään myötähäpeää kun on lapsi, Merja aikuinen nainen.
Lopputanssi taas oli lähinnä raivostuneen teinin överiä käytöstä.
Taisi ne Haapalaisen kehut kihahtaa päähän.
Vielä kun häviää jollekin kanki- Kaikkoselle.
En katsonut sitä kohtaa. Minusta ihan oikein ettöä tipahti, sääli sen paria vaan, se oli mukava ja kohtelias, toisin kun tämä Merja! Kehoitti yyleisöä olemaan enää äänestämättä ja sanoi, ettei anna tätä ikinä anteeksi. Inhottava ukko!
mutta siitä huolimatta oli oikeesti jopa asiattomuuden rajalla. Jotenkin pelottavan oloinen.....
-ap
Vierailija: