Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TODELLA oudosti käyttäytyi toi Larivaara.

Vierailija
06.04.2008 |

Vähän pisteet laski, ekaa kertaa katsoin TTK:a ja olin aiemmin pitänyt Larivaaraa ihan ok:na. Ihmettelin jo kun lopettivat tanssin että miten on niin outo, ja nyt sitten putoamisen yhteydessä aivan ihmeellinen.....

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsympaattisena ei saanut tanssitaidoistaan huolimatta yleisön ääniä ja tipahti.

Vierailija
62/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pannut ohjelmaan koko tarmonsa ja sielunsa ja yrittänyt todella oppia tanssimaan. Sitten pellemäisesti ohjelmaan suhtautuva Kaikkonen saa kuitenkin jatkaa, vaikka ei osaa tanssia yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin ikäisekseen hyvässä kunnossa!

Vierailija
64/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli mulle mieleen. Omituisesti käyttäytyi!

Vierailija
65/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulilleni, on Antti ja Sutu. Muita katson pitkin nenänvartta liian kriittisesti. Muut ovat " liian hyviä" tuollaiseen ohjelmaan. Enemmänkin saisi mukana olla tuollaisia Antin ja Joonaksen kaltaisia tyyppejä, jotka eivät ota hommaa liian tosissaan. Viihdettähän tässä kuitenkin tehdään.

Vierailija
66/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kaikki ylistivät Mikkoa ja Saria sekä Marikoa ja Aleksia, jotka tanssivat todella hyvin ja ottivat kilpailun tosissaan. Minua tuollainen Kaikkosen tepastelu ei ilahduta, katson ohjelmaa ainoastaan Marian ja Mikon sekä Nicken ja Susan takia.

Vierailija
67/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tuo tympeän ylimielinen ja kylmä olemus karkottaa sympatiat. Jotenkin olen aina karsastanut ko. ihmistä.

Vierailija
68/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoisin, että tuo tympeän ylimielinen ja kylmä olemus karkottaa sympatiat. Jotenkin olen aina karsastanut ko. ihmistä.

Vierailija
69/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Merja näytti sen luonteensa, jota olen aiemmin hänessä karsastanut.

Vierailija
70/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hui*

-Hyvä että tippui, vaikka ihan hyvin tanssi. Inhottava tapa esiintyä, ylimielinen persoona, ei millään lailla sympaattinen.

Vierailija
71/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta oli pettynyt, eikä kukaan varmaan haluaisi romahtaa suorassa lähetyksessä.

Vierailija
72/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni sanoi että oli ihan parasta kun Merja Larivaara sanoi että En anna tätä anteeksi ikinä ja älkää äänestäkö.

Larivaara ei kuulunut toki suosikkeihini koska pidän Mariasta ja Mikosta ja Vappu nosti osakkeitaan mielessäni tänään.

Vierailija
73/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät muut tanssijatkin hieman häkeltyneiltä.

Vierailija
74/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa se vielä yritti oppia, mutta nyt ei enää. Sen näki ihan selvästi, ettei se keskittynyt ollenkaan tanssiin, käveli vain. Ja senkin huomasi, että kansansuosio on alkanut jo nousta sillä päähän (erityisesti kommenteissa Marco Bjurströmille). Tunsin jo myötähäpeää häntä kohtaan.

Toki myös Merjaa pidän ylimielisenä, se koitui hänen kohtalokseen tässä. Kukaan yleisön joukosta (paitsi todelliset Merja-fanit) ei halunnut äänestää nimenomaan häntä, vaikkei häntä varmasti huonoimpana pidettykään.

Vierailija
75/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merja sanoi ettei anna ikinä anteeksi? Sanoiko tanssin jälkeen, vai kun äänestystulos selvisi? Ja missä vaiheessa sanoi sen että älkää äänestäkö?

Vierailija
76/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan Larivaarasta pitänyt, on ollut aina niin diivan oloinen. Ja nyt; " Ylpeys käy lankeemuksen edellä" -yleisö haluaa kannustaa sympaattisia tanssijoita. Vaikka olisi kuinka hyvä, mutta ei tarpeeksi sydäntä mukana, ei pärjää. (Tosin en hyvällä tahdollakaan saa tätä selittämään Kaikkosen menestystä..! Ei tunnu olevan millään suurella sydämellä mukana hänkään, vaikka pelleileekin.)

Vierailija
77/77 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vittumainen puoli tuli esiin. Puhui ihan ihme läppää, kuten kun Marco B. kysyi, mitä Merja on oppinut/saanut tämän tanssiohjelman aikana, sanoi jotain, että ei ole painokelpoista...viittasiko esim. seksisuhteeseen tanssiparin kanssa, tuli vähän semmoinen fiilis.

Sitten kun selvisi, että tippui, niin ei anna ikinä anteeksi....What?? Mitä Vittua? Kenelle se ei anna anteeksi?

Ja lopussa alkoi heittää rannerenkaita yleisöön...Tsiisus, kun käyttäytyi nolosti. Kännissä tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme