Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän pinoon pitkällisten pähkäilyjen tuloksia.

Vierailija
05.04.2008 |

Onko teillä ollut visaisia arkipäivän asioihin ja kodin pyöritykseen liittyviä ongelmia. Asiaa pitkään pohdittuaan siihen on saattanut löytyä hyvä ratkaisu. Nyt tähän pinoon tuollaisia pähkäilyjen tuloksia, joista itse on saanut onnistumisen kokemuksen. ; )

Aloitan itse: Meillä lapsilla sattui pisuvahinkoja meidän sänkyyn (jenkkisänky). Kokeilin erinäisiä konsteja. Petauspatjat pystyi pesemään, mutta oli mennyt läpi runkopatjoihin asti. Asia pyöri mielessä. Inhotti ajatus, ettei voinut pestä runkopatjoja. En keksinyt siihen keinoa. Lopulta kallistuimme uusien patjojen ostamisen kannalle. Kunnes eräänä päivänä hoksasimme: TADAA! Vuokrasimme huonekalupesurin siivousalan liikkeestä ja pesimme patjat sillä. Ja tuli puhdasta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi myöhään kuin ei milloinkaan, kiitos ap!

Oma vinkkini on vähemmän käytännöllinen. Jääkaapin ovesta saa hyvän valkotaulun; ostaa vaan valkotaulutusseja ja oveen voi kirjoitella ostoslistaa sun muuta. Tai antaa lasten piirtää :)

Vierailija
2/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta saa myös aikuisten sängyn kokoisia pissasuojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että pitäis pestä sohvia, mutta en ole viitsinyt edes kysyä mitä sellaisen vuokraus maksaa. Auton penkitkin voisi pestä..

Vierailija
4/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hinta ainakin Oulussa.

Vierailija
5/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa korjattua, kun vaihtaa sen vetoketjun veto-osan, eli sen rautaisen mistä vedetään.. vetoketjun ylhäältä saksilla leikkaa niin että rautaosan saa vedettyä pois, uusi tilalle ja ompelee sitten langalla siihen " stopparin" .. Aivan mielettömän hyvä juttu ja taas takki toimii, eikä tarvitse uusia koko vetoketjua!

Vierailija
6/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saa korjattua, kun vaihtaa sen vetoketjun veto-osan, eli sen rautaisen mistä vedetään.. vetoketjun ylhäältä saksilla leikkaa niin että rautaosan saa vedettyä pois, uusi tilalle ja ompelee sitten langalla siihen " stopparin" .. Aivan mielettömän hyvä juttu ja taas takki toimii, eikä tarvitse uusia koko vetoketjua!

Kokeilen vinkkiäsi heti huomenna!

Vierailija
7/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä yksi takki mistä on vetska rikki. Paitsi että mistä mä löydän siihen sopivan " vetimen" ...

Vierailija:

Vierailija
8/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kuoret. mutta en mä lapsena tiennyt, että on kala nimeltä kuore olemassa.

Vierailija
9/9 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että aika usein menee siivouspäivä pilalle sillä kun ei saa petivaatteita tuulettumaan, mutta siihenpä on keinonsa...

Ota petivaatteet ja laita ne jätesäkkiin

ime imurilla kaikki ilma pois pussista (menee läjään)

Ota pussin suu tiukasti kiinni ja mene ulos, jossa avaat pussin.

Olet imuroinut pölypunkit pois petivaatteista ja tuulettanut samalla ne :D ne tuoksuu raikkaalle

Voit myös tiputtaa pisaran hajuvettä tms tuoksua samalla kun otat ilman ulkoa siihen pussiin niin saat petivaatteisiin raikkaan tuoksun!

Kokeilkaa! Tää oikeasti toimii!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi