Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassinen: suutuinko turhasta miesystävälle?

Vierailija
05.04.2008 |

Puhuttiin yhteen muuttamisesta. Että ostaisin puolet hänen talostaan. Miehellä on 2 lasta. Toiselle niistä etävanhempi. Ja molemmilla tietysti talossa omat huoneet.

Minulla on yksi lapsi ja puhuimme että hänelle pitäisi tehdä huone sitten miehen työhuoneesta, joka on tosi pieni. Mies oli sitä mieltä, että huoneeseen pitäisi saada jäädä koko seinän mittainen hänen hyllynsä, täyteen hänen tavaroitaan. Koska niissä on niin hirveä työ siirtää ne. ( Hylly täynnä lehtiä ja kirjoja)

Eli lapsen tavarat eivät silloin huoneeseen mahtuisi. Pelkkä sänky vain.

Mun puolelta muuttosuunnitelmat jäivät toistaiseksi. Mielestäni mies ei ole kovin avosylin meitä ottamassa vastaan, jos ei ole edes käytännön mahdollisuuksia asua kunnolla. Mun pitäisi kuitenkin maksaa talosta n. 200 000 eur.

Mutta hyvä tietysti että suhtautuminen tuli esille ennen yhteenmuuttamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä miehen pitää ymmärtää, että jos yhteen muutatte, se on sitten oltava koko perheen koti, eikä hänen kotinsa, jossa te asutte.

Vierailija
2/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinun lapsellasi pitää olla oma huone, ilman miehen roinia.

Jos hän kerran sinut haluaa siihen asumaan, niin täytyyhän hänen järjestää teille tilaa!! Hyvä että asia tuli ilmi nyt eikä sitten kun olet jo muuttanut.

joku kuri noille miehille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vähiten sitä kotia käyttäisi niin voisi kai kyläilyt nukkua siellä pienessä...

Vierailija
4/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatti toisen vanhemman luona asuvalle lapselle? Silloinhan tää lapsi asuu siinä työhuoneessa tietysti teillä ollessaan.

Vierailija
5/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi ostaa 200 000 euron arvosta taloa? Myykää se talo ja ostakaa yhdessä uusi. Puhtaalta pöydältä.

Vierailija
6/6 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hääppöiseltä jätkältä kuulosta viestin perusteella muutenkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän