Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lapsen silmissä voi olla?

Vierailija
05.04.2008 |

Lapsi nyt 6v, koskaan ei ole tullut silmistä kyyneliä, ei edes kovasti itkiessä. Toisesta silmästä on tullut yksi kyynel koko 6 vuoden aikana. Neuvolassa eivät oikeen osanneet sanoa mistä johtuu, lääkärillä emme ole vielä asiasta käyneet.



Kellään kokemusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi