Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSKAT joulukuun alkuun+++

01.12.2008 |

Tässä linkki marraskuun pinoon. Hyvää ja toivottavasti pian talvista joulukuun alkua kaikille:)

Terkuin Butterfly ja pojat

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsen nykyään parhaiten kirjoittelemaan näköjään sunnuntai-iltaisin... Nyt vähän pikaisesti ja omanapaisesti kun koneesta loppuu kohta akku enkä jaksa hakea piuhaa.

Meillä on ollut vähän tylsä viikonloppu siinä mielessä, että itse olen pienessä flunssassa ja veto pois ja Siennalle nousi torstain influenssapiikin jälkeen lämpö ja nenä on vuotanut pari päivää. Yllättävän hyvin se on kyllä esim. nukkunut, mutta tavallista kitisevämpi on kyllä ollut. Muuten on riittänyt menoa ja meininkiä, lähinnä pikkujoulukuvioita (ihan päiväsaikaan, lapsille sopivaa menoa) ja vieraita käynyt. Tänään iltapäivällä oltiin puistossa ja Sienna kirmasi samanikäisen pojan perässä minkä jaloistaan kerkisi. Hassua, että se oppi kunnolla kävelemään reilu viikko sitten ja nyt jo paahtaa puistossa kengillä kovaa vauhtia!

Mies on ollut viikon reissussa, palannee huomenna illalla. Ensi viikon se on normaalisti töissä (nine to five) mutta sen jälkeen sitten muutaman viikon lomalla. Kivaa, että ehditään olla vielä yhdessä ennen kuin mun työ alkaa. Siennan tarhaharjoittelu aloitetaan kai kevyesti 5.1 tai viimeistään 12.1, koska 19.1 mun pitäisi olla jo töissä.

Sienna höpöttelee entiseen malliin, tänään laittoi ekaa kertaa kaksi sanaa peräkkäin ja sanoi "ei ota" (kun kysyin otatko vettä). Tai on se tainnut sanoa "äiti ei" ennenkin, mutta se ei kai ole oikea lause.

Telkkari tuossa muistuttelee joulukorteista, niissä olisi vielä vähän hommaa, joten siirrynpä niihin puuhiin. Mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Tipu & Sienna 1v ja melkein 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla