****3.Kuumeilijat, viikko 49****
Kommentit (52)
Voima hali DeFeisille, toivottavasti saat sinun ja lasten elämän jäjestykseen :) tuntuu todella kurjalta.
Mä kanssa olen ihmeissäni nega testin kanssa koska oireita olisi eikä ferraria (tosi paljon mukavampi kuin täti sana) kuulu. Nyt pääti että huomenna irroittelen pikkujouluissa kunnolla ja katson jos maanantai aamuna ei vielä ole ferrari ajanut pöksyihin niin sitten testailen uudelleen. Pelko takaraivossa että hormoonikierukka on sekoittanut kokonaan kierron ja oman hormoonitoiminna.
Mutta hyvää itsenäisyyspäivä viikonloppua kaikille :)
halit eronneelle =( (miten mä en muista nikkiä)..
tätä ketjua lukiessa tulee vaan enempi olo, etten testaa. koska nega se on.
mä en oo oikeen ikinä tajunnu noiden ovistestejen ym päälle. eikö seksistäkin tuu vähän ku pakkopullaa?
tai sitten johtuu siitä, kun me nähään vaan joka toinen viikko miehen kanssa, vielä. ja 1-2 pupuilukertaa iltaan on ihan normaalia. nää vaan tällasii mietteitä, itekki ajatellu että jos ei ala tärpätä ni testaan yhen kerran että ovuloinko ees. muuten tuntuu niin ressaavalta moinen.
Pahoittelut sinulle DeFeis tilanteestasi. :( Toivottavasti kaikki järjestyy. *hali*
Kiitos tsempeistä mannaryyni. :) (ja muutkin).
En ole oikein jaksanut tänne kirjoittaa. Mutta olen käynyt kyllä lukemassa. Minulla oli luultavasti reilun viikon päästä ovulaatio. Ensi viikonloppun aehkä päästään puuhiin, mutta en tiedä sitten... Jotenkin vaan nyt ei jaksa kauheastri kiinnostaa tämä kuumeilu.
Ihmettelin vaan, että mitäs minun hormoonit nyt oikein "tekee", kun on jo alkukierron neljäs päivä ja vielä sattuu niin että pitää ottaa Buranaa ja suht runsaasti vuotoakin tulee (sori). Oliskohan nyt jotenkin hormoonit sitten muuttuneet? Ja on pyörryttänyt muutaman päivän. Oikeastaan jolähes luulin, että olen raskaana, koska ennen menkkojen alkamista oli närästystä ja oksettavaa oloa ym. Mutta oireet olivatkin sitten jotain muuta. :( No, katsellaan... En nyt jaksa ottaa stressiä. Jos tässä mentäisiin vaan ihan rauhassa eteenpäin. Ja välit pitäisi saada kuntoon tuon miehen kanssa. Vähän parempaan suuntaan ollaan menossa.
Onnea plussanneelle! =) (en nyt muista nimimerkkiä)
Hyvää loppuviikkoa! =)Ja plussaonnea!!
kp4/26-30
Onnea plussanneille =) Jaksuja ferrarin/tädin tavanneille! Kovasti toivoa ja plussatuulia piinistelijöille!!!
2poj@näiti: Mulla kanssa ollut nyt (hormooni häriöö?) kivuliaita menkkoja ja outoja menkkoja. Buranaa on saanu popsia monena päivänä, kramppaa ja heikottaa.. siis pahoinvointia, närästystä milloin mitäkin jo muutamana päivänä ennen menkkojen alkamista. Ja viime vai oliko edelliskerralla tuli hyytymiäkin, mikä ei mulla ainakaan ole ollu normaalia. (lääkäriä kun konsultoin tuumasi et on se normaalia..)
Nyt on aika-ajoin hentoista heikotusta, väsyttää välillä ihan sairaasti.. Tosin epäilyttää että olisin raskautunu kun ovis vasta kp15 ja peitonheilutusta vasta kp16.. En tiedä miten pitkää kiertoa odottaa yli 30pvää?!
Täällä on ollut kaikenlaista touhua mm. pojan huoneen remppaa: maalasin seinää, uusittiin huonekaluja.. niputin kauroja lyhteiksi linnulle.. niin ja joulukortteja väkerrellessä on mennyt monta mukavaa iltaa! =)
En ole ennättänyt piinailemaan vielä ollenkaan!!
Olen kyllä tälläviikolla yrittänyt varata aikaa tk:lle, josko huomenna pääsisi jopa läpi! Sellaiselle tädille joka olisi paikalla..!
=) Mami kp24 (jo!)
Kp 32 ja testissä nega joten hyvää pikkujoulua vaan minulle illalla.. :S
Eilen jo meinasi taas toivo herätä kun tunsin alavatsassa oikealla puolella nippailuja, ihan semmoisia ovismaisia ja ajattelin toiveikkaana että nyt siellä kyllä jotain tapahtuu... vaan aamuinen nega sitten pudotti takas maanpinnalle ja nyt mietin täällä silmät ihmetyksestä suurena että ei kai ne eiliset tuntemukset olleet _oikeasti_ ovistuntemuksia..?! Mimmoinen munasolu lähtee liikkeelle kp31..? Voi kikkarankakkara sanon vaan jos olikin *nyt* sitten *vasta* oikea ovis, eihän tästä kropasta ota kukaan enää mitään selvää :/ Eikä me edes ehditty yhteisen peiton alle eilen miehen kanssa mikä olisi ollut enemmän kun suotavaa jos kyseessä siis oli ovis...höh...
Katotaan siis mitä pari seuraavaa viikkoa tuo tullessaan, ehkä pääsen tätiä harmittelemaan vasta noin kp46.
Onnea kuitenkin plussanneelle ja isot halit Defeisille ikävään tilanteeseen. Toivottavasti asiat nyt vielä ratkeavat parhaiten päin ajatellen sunua + lapsia.
t. Manna kp32 / ei mitään hajua
ja samalla liityn negailijoiden kerhoon. ja ihan selvä nega. ei muuta ku gynelle vinkumaan hormoonikuuria =)
kp 40/31-32
Ihan ensiksi DeFeis:lle oikeen kovasti voimia! Toivottavasti saat asiasi järjestykseen.
nimba: Onnittelut plussasta! Ja mukavaa raskausaikaa!
Pikku-tyyppi: Omalla kohdallani ovistestit tietyllä lailla ovat helpottaneet asiaa. Useemman päivän sekstailu meillä tahtoo aiheuttaa pakkopullaa oli sit testejä tai ei. Helpottamisella tarkotin sitä, et yritystä jokaisesta on sen verran aina takana ja sit niitä pettymyksiä. Ovistestien avulla oon sit tiennyt, et onko edes ovista ja näin voinut ainakin yrittää ajoittaa puuhat oikeisiin päiviin. Tulipas sekava selostus, mut josko jotain tolkkua...
Ihme homma, ku monella kierrot venyy ja testis silti negaa. Tosi harmillista! Kaikille odotuksen odottajille, kun toivosi sen plussan tulevan kohtuu ajoissa. Mut toivottavasti nyt jonkun nega vielä plusaksi muutuisi!!
ON: Meil on sit pupuiltu oikeen urakalla ja onnistuneesti joka kerta:)! Nyt sit vaan toivoo, et pari viikkoo menee nopeeta ja sais muutakin aateltavaa, ku tää odotuksen odottaminen!
Senny kp13/23-27
Minä nyt tein sellasta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni. tilasin ovistestejä! En tiedä mikä minuun iski, kauhee vauvakuume ilmeisesti ;D no ehkäpä ne ensiviikolla postissa saapuu... miehelle en kyllä ajatellut sanoa mitään, kun nimenomaan sovittiin ettei ruveta mitään testejä tekemään tms...
no kunhan se täti/ferrari häipyy maisemista, niin alkaa se jännitys taas.
Juttelin miehen kanssa noista autoasioista ja tultiin siihen tulokseen ettei mitään autoja vaihdella jos kolmas päättää tulla. Meillä on kaksi autoa tällä hetkellä ja niillä selvitään hyvin. Asuntopuolta ollaan kyllä mietitty enemmän. Rahatilanteen takia oltaisiin muuttamassa pienempään asuntoon, mutta en sitten tiedä miten kävisi kolmen lapsen kanssa...
Tänään ollut kauhea tekemisen puute. Olen keräillyt lasten vähänkin pieneksi jääneitä vaatteita ja laittanut sivuun kolmannelle. (saa nähdä kauan niitä pitää varastoida) Meillä ei ole säilytetty muuta kuin pinnasänky ja lakanat, kaikki muut vauvatarvikkeet on myyty ja annettu pois juuri sen takia, että meille ei IKINÄ pitänyt tulla enään yhtään lasta.
Sitten olen surfailut kestovaippasivuilla ja ihaillut uusia emaljunga vaunuja, katsonut äitiysvaate mallistoja.... eli koko päivä kauheeta itsensä kiusaamista... =/
Aika menee niiiiiiin hitaasti..... voi kun meillä kaikilla jo tulisi se plussa.. varsinkin teillä jotka ootte pidempään täällä olleet.
nro3
kp 6/n.30, yk2
HEI!
Päätin vihdoin liittyä tänne, kun itse jännitän, miten tässä kierrossa käy. Tavallisesti kierto 26-29, nyt kuitenkin kierto venähti jo oviksesta. Ja nyt 31/26-29, oireita suuntaan jos toiseen, välillä tuntuu, että menkat alkaa. Testaan joskus, odottelen vielä.
Kaikille, joille täti saapunut kovasti tsemppiä jatkoon! Plussanneille tarrasukkia!
Kipin kapin tetaamaan ja kerotmaan meille!
Jeela :)
Olipa kivat pikkujoulut perjantaina, vieläkin jalat kipeänä tanssimisesta.
Vieläkään ei ole ferraría kuulunut ja hätäisenä tein tänään testin mutta negahan se oli, enkä usko että se enää voi muuttua plussaksi kun nyt on jo kierron 28 päivä (mulla yleensä 24-26 kierto) ja testasin clearbluella aamupissasta että se näyttäisi jo 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Nyt odotan että kuukautiset alkaisi niin alkaisi kierto taas alusta ja olisi toivoa....
Onko muilla kokemuksia millaiseksi hormoonikierukka voi kierron muuttaa?
eli enemmän palstailin vielä joskus viime vuoden lopulla ja tänä keväänä, mutta sitten ei vain jotenkin jaksanut. Ehkä joku vielä tunnistaa nimimerkin, moni on tainnut jo poistua muualle tai odotuspuolelle. Numero kolmonen olisi siis saanut tulla jo n. vuosi sitten (kierukka pois elokuussa 07), mutta sitten tuli erinäisiä vastoinkäymisiä mm. siten, että mies oli työkomennuksella reilu 4 kk, niin vaikea tuo on yksin lapsia tehdä ;-) Sen lisäksi oma kroppa sekosi ja oikeastaan vasta nyt syksyllä on ollut ns. normaali tilanne. Ja se auttoi :-) Nimittäin tänään kävin alkuraskauden ultrassa ja la olisi sitten 22.7.09 ja viikkoja kasassa 7+0. En tehnyt edes raskaustestiä, kun toukokuussa tein testin kp 33 ja meni kesken kp 35 eli nyt logiikkana oli, että kun ei ns. tiedä olevansa raskaana, niin ei haittaa, vaikka menisi kesken... Ja ennen esikoista keskenmenoja oli kaksi, joten pieni pelko takaraivossa näiden juttujen kanssa. Toistaiseksi odottelemme vielä veriseula/np-ultraa ja sen jälkeen voikin sitten tiedotella tarkemmin asiasta :-)
Plussaonnea kaikille!