Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****3.Kuumeilijat, viikko 49****

01.12.2008 |

Uusi viikko, uudet kujeet.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäpä se piinaviikko lähti sitten käyntiin. Odotukset ovat korkealla vaikka järki sanookin, että ehkä nyt ei kuitenkaan ole raskaus alkanut heti ensiyrittämällä, kun esikoista tehtiin 11 vuotta. Mutta tästä se alkaa taas tuo iänikuinen odottaminen, että jos vaikka joskus...

Mitään raskausoireita ei liiemmin ole. Lämmöt on jonkin verran koholla, normaalisti 36,4 nyt 36,9 eilen illalla 37. Mutta nuo lämmöt nyt voi nousta ihan muutenkin.

Nyt en yhtään muista mitä viime viikolla puhuttiin, kommentoin siis myöhemmin.

Iloista ja plussarikasta viikkoa kaikille!

Marju, yk1, kp 19/26

Vierailija
2/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä olisi nyytti jo sylissä 11 KUUKAUDEN jälkeen. 11 vuotta on ihan tajuttoman pitkä aika :(

Terkuin Piiuli aika negatiivisena. KP:t alkaa oleen täynnä ja täysin oireeton edelleen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli täti aamulla. No nyt sitten alkais ehkä normaali kierto sitten tulla takaisin toivottavasti, että ottais jotain selkoa mistään.

Työasioissa ei vieläkään selvyyttä, joten toisaalta menkat ihan hyvä juttu tällä hetkellä...mutta kun niiiin kovasti olisin raskaaksi halunnut tulla ja nyt en tuosta miehestäkään enään ota selvää... Sekavuus jatkuu...

Tänäänhän avattiin ensimmäiset luukut joulukalenteristakin. lapset oli niin innoissaan! Itsekin olin ihan täpinöissäni. Pengottiin yhdessä joulukoristeita ja sovittiin että huomenna kirjoitetaan joulupukille =) Taitaa tulla tytöltä aika pitkä kirje kun sitten tuolta 3 vuotiaalta pojalta taitaa tulla aika auto painoitteinen...

Hyvää joulukuuta kaikille ja tsemppiä!

Vierailija
4/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jopa koko viikonlopun poissa täältä pienen vknloppureissun takia ja nyt voikin huomata että monilla alkaa piinailut jo, toiset siirtyneet seuraavalle kierrolle (pahoittelut) ja toisilla vasta pupuilupäivät on edessä, kuten minulla. Ainakin mannaryyni, Piiuli ja 2poj@näiti olivat ihan testipäivillä jo, onkos teiltä iloisia uutisia?

Wilukissalle sen verran, että yhden ainoan kerran kun olen testannut ovista on samalle +päivälle osunut selvät alavatsakivut toiselle puolelle, muuten ei mitään mainittavia nippailuja ole ollut, vaikka testi siis näyttänyt positiivista. Onkohan sitä ovista sitten ollutkaan kun ei ole ollut niitä kipuja, pistää miettimään.

Minä siis aloitan testauksen vasta loppuviikosta, kun tärppipäivät on yleensä olleet vasta kp 20-21. Olen tuhlannut jo ihan tarpeeksi tikkuja alkamalla testaamaan jo kp 11-12. Jos ylipäätään testaan, en osaa päättää, pää on niin hattaraa... kyllä on ärsyttävää kun on pitkähkö kierto, viimeks 33 pv. Kaikkea saa odottaa paljon pitempään kuin alle 30 pv-kiertoisilla :-(

Senny76, yritetään ottaa pupuilupäivät rennommin, helpommin sanottu kuin tehty kylläkin. Meillä on selibaatti päällä sinne asti, jos sitten innostais enempi, enkä kerro miehelle mikä päivä on menossa, ettei pelästyis... :-)

eewokki yk 8, kp 13/28-33

Vierailija
5/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tosiaan kuumeillaan sitä kolmatta. Nyt ensimmäinen yk hormoonikierukan poiston jälkeen, vähän sekava olo kun en tiedä vielä kuinka pitkä kierto mulla on nyt. Ennen kierukan laittoa se oli 24 eli nyt on kp23/24 eli kohta pääsee testailemaan, jos pääsee on sellainen olo että kuukautiset alkavat hetkenä minä hyvänsä vaikka raskausoireitakin on ollut. Miehen kanssa sovittiin että testaan torstai aamuna. Ihan kamalasti jännittää :)

En tiedä tällaisesta odotuksen odotuksesta mitään kun esikoinen ja toinen lapsi ovat ilmoittaneet tulostaan heti kun on mietitty että kohta voitaisiin yrittää. On lohduttavaa luikea että muutkin hermoilee tämän asian suhteen yhtä paljon kuin minä, eli en ole ihan hataraa pää.

Onko jollakin kokemuksia clearblue raskaustestitstä? Hyviä vai huonoja?

Tsemppiä kaikille. :) :) :)

Vierailija
6/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia marjun, piiulin, mannaryynin ja muidenkin piinaviikkoon. Pahoittelut nro3 ja tippumisesta, toivottavasti asiat teillä selkenee.

Samaa eewokki olen minäkin miettinyt noista kivuista. Mulla ei viime kierrossa mitään kipuja nimittäin ollut (yleensä on) ja ei siis tärppiä. Tässä kierrossa oli miesmäiset jomotukset ja kaksinkerroin kävelyä lähes 1 ½ päivää - ei epäilystäkään ovulaatiosta...tosin oli ihme aikaisin jo sillon kp 10-11. Nuo limat, joita olen vasta nyt alkanut seurata, paljastaa kyllä aika hyvin tuon tulevan ovulaation. Sulla onkin eewokki sit vielä odottamista jos kp 20-21, mutta uskallatko olla selibaatissa...entä jos ovuloitkin tavallista aikaisemmin?

Pupuilu jutuista sen verran, että auttoi tuo mun itse-tsemppaus tuolla aikaisemmin, nimittäin oli pupuilu ihan mukavaa ovispäivinä. Normaalisti siis mullakin aika puisevalle maistuu. Tsemppiä kaikille pupuilu päiviin, jotta ois mukavaa ja pääsis raskautuminen rentoon alkuun!

Tervetuloa maikki, amaryllis ja muutkin uudet.

t. wilukisu yk 2 kp13/24-26

Vierailija
7/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yes, 11 vuotta on todella pitkä aika. Mutta niin sekin aika vaan on mennyt päivä kerrallaan. Mahtuihan siihen paljon surua ja epätoivoa, mutta myös hyviä hetkiä. Me käytiin sinä aikana adoptiovalmennus ja se on kyllä loistava juttu pariskunnalle. Siinä käydään läpi paljon sellaisia asioita, joita ei yleensä parisuhteessa käsitellä lainkaan tai ainakaan niin seikkaperäisesti. Olisin tottakai toivonut, että oltais saatu lapset silloin, kun niitä alettiin yrittämään, mutta näin jälkikäteen ajatellen on meille hyvä, että lapset on tullut nyt. Ehkä se on niin, että lapset tulee juuri silloin, kun niiden aika on. Nyt vaan jännätään tuleeko meidän kolmannen lapsen aika koskaan.

Marju

Vierailija
8/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja pupuilijoille!

Kyllä odottavan aika on pitkä. Tai siis ei odottavan, mutta odotusta odottavan. Noin viikko vielä aikaa ennekuin edes pääsee tositoimiin. Plääh!

Mitenkäs te muuten järjestätte tuota pupuiluaikaa ja rauhaa? Meillä ainakin lapset tuppaa aina häiritsemään ja keskeyttämään. Me kun yleensä mennään lasten kanssa samoihin aikoihin nukkumaan tai ei jakseta harrastella kovin myöhään. Parasta aikaa on meidän viriiliyden kanssa alkuilta, mutta silloin lapsetkin on nurkissa. Haastavaa!

Sekoilevaa kirjoitusta pahoitellen

Bakteeri yk 3, kp VASTA 7/n.29

Vierailija
9/52 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen olis toiveissa meidänkin perheeseen. Yritys aloitettu elokuussa, jolloin kävin tässäkin pinossa muutaman kerran keskustelemassa.

Nyt olen siinä tilanteessa, että ekaa kertaa kolmosen yrittämisen aikana kierto on venynyt sellaisiin numeroihin, että menkat ovat myöhässä. Testannutkin olen, viimeksi tänä aamuna, puhdasta negaa. Ei siis merkkejä raskaudesta, mutta ei menkoistakaan. Huoh. Sitä olen miettinyt, että kun pikkukakkosen syntymän jälkeen menkat palasivat, kierto oli lyhentynyt siitä, mitä se ennen oli. Nyt siis tyypillinen kierto on ollut 24-26 päivää, kun se ennen oli jotain 28-30 päivää. Onkohan tuo merkki jostain? Vai ihan sattumaa vaan.

Maikki kyseli Clearbluesta. Mulla on siitä ihan hyviä kokemuksia, on näyttänyt sekä plussat että miinukset asianmukaisesti.

Just nyt fiilikset on kaksijakoiset. Toisaalta toiveet on korkealla, kun menkat kerrankin ovat myöhässä mutta toisaalta ihmetetyttää ja rasittaa, että testissä ei näy mitään ja olen varma, että kyse on vaan jostain häiriöstä.

Sellaista tänne. Olen päättänyt, että seuraavan kerran testaan torstaiaamuna enkä edes osta mitään testiä ennen kuin keskiviikkona, niin ei tule kiusausta kokeilla, että mitä jos.

Tärppionnea kaikille!

t. Kookosnougat, kp30/n.24-26, yk5

Vierailija
10/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kuinkahan mä täällä roikun tähän aikaan kun aamulla kello tulee soimaan jo kuuden jälkeen... no, jostakin se oma aika on revittävä ;)

Marju73: teillä olikin pitkä odotus esikoisen suhteen, onneksi kuitenkin ratkesi niin että pitkä odotus palkittiin ja saitte nyyttinne :) Toivotaan tosiaan tälle kolmoselle nopeampaa tahtia bd bd! Itse tunnen useita pareja, joilla on ensimmäisen kanssa kestänyt saada raskaus käyntiin ja sitten onkin "hanat auenneet" useammallekin pienellä ikäerolla.

nro3: Pahoittelut tädistä :(

Mulla on muuten myös stressiä työasioista, työsuhteen laadusta ja siitä, mitä laki sanoo.. pahimmassa tapauksessa asiat joudutaan ratkomaan oikeudessa ensi syksynä joten ompa hyvä sauma lapsenyritykseen :/ Mutta kun en minä tästä enää nuorrukaan, liian kauan on vauvahaaveita jo pantattu ja nyt kun on huomattu ettei se raskaus noin vaan lähdekään käyntiin niin en enää suostu odottelemaan.

Toivottavasti sulla asiat selkiintyy ja saat sitten sen plussan niin että työasiat ovat ok. Ehkä jo ensi kierrosta..? bd bd bd

Eewokille pupuiluintoa!

Ehkei kannata ihan selibaatissa elää mahdolliseen ovikseen saakka vaan Wilukissan mukaan suosittelisin kokeilemaan - vaikka vaan vähäsen - ennen odotettua ovistakin. Eläähän ne simot useamman päivän laitumille päästämisen jälkeen ;)

Mulla on pitkä kierto ja n. kp 11-12 olemme aloittaneet pupuilut parin päivän välein ja sitten jos tulee ovistuntemuksia (tai jos olen tikuttanut oviksen) niin silloin niinä päivinä voidaan sitten vaakamamboilla pari-kolme iltaa putkeenkin.

Wilukissalle tsemppiä ja tosi hyvä, että ainakin tässä kierrossa sait taatusti pongattua oviksen (vaikkei mukavalta tuo kuvauksesi sen oireista kuulostanutkaan... :S)

Bakteeri: Meillä nuo mukulat ovat jo sen verran isoja, että pupuiluaikaa järjestyy helposti. Lasten ollessa pieniä muistan, että muutaman kerran pitä valvoa myöhempään kun oli aikomus kun muksut eivät nukahtaneet ajoissa ja haluttiin yhdessä vällyjen alle... no silloin ei kyllä ollut mitään "pupuilupakkoa" kuten nyt yrityksen ollessa päällä, joten touhuiluja pystyi helposti siirtämään jossei sopivaa saumaa niille löytynyt.

Lapsille joku video pyörimään (tai vaikka pikkukakkonen päälle) kun vanhemmat menevät "päiväunille"? Tai saunareissulla jos lapset haluavat aikaisemmin pois niin lähetätte heidät juomaan pillimehuja olohuoneeseen kun jäätte itse vielä "löylyttelemään"?

Toivottavasti löytyy joku hyvä kikka, tsemppiä jokatapauksessa alkukierron pitkiin päiviin.

Tervetuloa takaisin kookosnougat! Toivottavasti kiertosi tuosta normalisoituu.. tai vielä parempi; seuraavaa kiertoa ei enää tulekkaan vaan saat plussan jo tästä :)

Tervetuloa myös Maikki mukaan! Clearbluesta mulla on ainakin hyviä kokemuksia kun sellaisella olen sen yhden ja ainoan plussatulokseni aikoinaan saanut :-D Ainakin silloin vuosia sitten oli selkeä ja luotettava testi.

Jännät päivät on ainakin Piiuli03:lla ja Marju73:llakin lähestyy piinailu loppuaan... entäs mitä kuuluu 2poj@näidille ja mimosakukalle? Taidetaan mennä aika samoissa päivissä, te vähän edellä ja minä varjon lailla perässä...?

Tsemppiä kaikille!

Mulla on olo yhä oireeton, tai no hieman öklötttää & närästää, mutta sehän voi olla ihan ruokavaliostakin johtuvaa. Lisäksi hikoilen kun pieni sika..röhröh yök, kävin illalla pikku kierroksen kaupungilla ostoksilla ja oli pakko juosta suoraan suihkuun kun palasin kotiin.. Mutta ei siis ole mitään mitä lukisin selväksi raskausoireeksi. Yhä mua vaivaa se, ettei tissit oo yhtään arat kuten niiden kuuluisi olla menkkojen (tai raskauden?) alla.

No, to tai pe ajattelin testailla jossei mitään kuulu. Torstaina tulee 2 viikkoa olettamastani oviksesta ja pe on firman pikkujoulut joten ainakin pitää varmistaa oma juomapuoli bileitä ajatellen ;)

T. Manna, kp 29 / 30-38

Vierailija
11/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin nyt omaa napaa, jännät päivät kun on menossa. sunnuntaina oli kp 28 ja testasin negan, :( , tänään on menossa kp 30 ja vieläkään ei menkkoja kuulu. Useimmiten mulla on ollut kierto 28-29, mut joskus harvemmin venynyt 30-32.

viimeeksi kun olin raskaana niin haalean plussan kp 35 ja vahvan viivan noin viikon sen jälkeen. Se raskaus kyllämeni kesken.

Nyt sitten kokoajan ravaan vessassa "tarkistamassa" ei kait menkat ole alkaneet.

Olo:

Rinnat arat, on normaalistikkin hieman ennen menkkoja

Nälkä

Heikotus jos ei ole syönyt kunnolla

etova olo välillä

päänsärkyä (minulla ei ole esiintynyt päänsärkyä ennen kuin ensimmäisessä raskaudessa)

Mites 2poj@naiti? mennään aika samoissa päivissä.

Manna: mä olen ainaskin viime alkualkuraskauden aikana hikoillut normaalia enemmän, eli se voi olla raskaude ensi oireita. Zemppiä piinailuun!

Kookosnougat: olet aika samanlaisessa tilanteessa kuin mä, periaatteessa menkat myöhässä ja testi negaa. Ymmärrän sua. Piinailu jatkukoon. Saataisiinpa pian vastaus suuntaan tai toiseen!

Bakteeri: meillä laitetaan lapset normaalia aikaisemmin nukkumaan. onnistuu näin pimeenä aikana hyvin hieman huijaamaan kellonaikaa. Riippuu tietenkin lasten iästä miten voi huitaja ajoissa nukkumaan. Miinuksena on se että lapset heräävät seuraavana aamuna ajoissa.

Wilukissa: Zemppiä pupuiluihin, kiva että olet löytänyt uutta intoa pupuiluihin.

maikki007 minunkin puolesta tervetuloa. toivottavasti vierailusi on lyhyt (heh, huumori)

eewokki: silloin kun lasta ei yritä saada aluilleen on kiva jos on pitkä kierto.

marju73: Toivottavasti piinaviikko menee nopeasti sinulla ja saat ensiviikon alussa kaksi viivaa!

pahoittelen jos en kaikkia muistanut.

Kirjoitellaan kanssa sisaret.

Onko kukaan miettinyt että jos se kolmas tulee niin auton/asunnon vaihtoa? Mä kun olinn syksyllä raskaana niin mies rupesi jo miettimään auton vaihtoa, mutta mun mielestä me mahdutaan ihan hyvin nykyiseen autoomme. harvemmin me ollaan kaikki yhtäaikaan liikkeellä.

Mä en ajatellut ottaa tälle kolmannelle pakkausta ollenkaan. Ootteko muut miettineet jo?

meen ihastelemaan rattaita netistä....

mimosakukka kp 30/28-32

Vierailija
12/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten mielikin aika harmaa. Välillä vaan iskee kauhee ahdistus kun sitä vauvaa ei vaan kuulu ja näen jo silmissäni miten sitä taas petytään kunhan täti seuraavan kerran porhaltaa paikalle. Otan osaa bakteeri, tää alkukierto on sitten niin TYLSÄÄ aikaa! Pitkä kierto ei myöskään todellakaan auta asiaa tämän vauvakuumeen kourissa. Ja tuntuu että se vaan pitenee, mistähän sekin sitten johtuu... muutaman kk:n päästä alkaa tulla vuosi täyteen tätä kolmosen tahkoamista, että eikös sitten jo pääsis tutkimuksiin?

En ole mimosakukan tavoin edes vilkaissut vielä vaunuja enkä varsinkaan miettinyt autonvaihtoa, ei sitä vaan uskalla edes ajatella niin pitkälle. Kun ei se ole yhtään varmaa että meille enää ikinä tulee mitään vauvaa. Toki kaikille muille suotakoon ihanista vaunuista haaveilu, mulle kelpais kyllä nyt tässä tilanteessa mitkä tahansa kirppisrattaat jos vaan sen vauvan saisin!

Mitään merkkejä oviksesta ei ole vielä ollut, joten säästän pupustelut myöhemmäksi. Meille ei vaan sovi joka toinen pv-taktiikka, eihän siinä enää paukut riittäis kummallakaan. Ja jos on tietävinään tarkan ajankohdan niin mitäs sitä muuten turhaan peittoja pöllyttelemään... :-)

Jokohan niitä plussia alkais kolmosista tulla, vai onko jo tullutkin, en nyt muista!?

Anteeksi negatiivisuuteni tällä kertaa, ahdistaa vaan niin kympillä.

eewokki yk 8, kp 14/28-33

Vierailija
13/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minosakunkan kysymyksiin vastailen:

Auto. Juu, meidän istuimet ei hirveän hyvin mahtuisi nykyiseen autoon. lapset vajaa 5 v. ja 3 v. eli turvavyöistuin, viispisteistuin ja kaukalo. Ne ei mahdu takapenkille. Pitäis miettiä mitä tekee ja ainakin tilautolle olisi tilausta, auto olisi muutenkin vaihtoon menossa rns keväänä, siis toinen.

Äitiyspakkausta en tosiaan edes mieti. Ainut että ostan peitteen ja puvun ja säilytän ne jkaisesta lapsesta valovuosiksi etiäpäin.

Täällä kp 14 ja ovistesti tasavahvoilla viivoilla. Aamuinen pupuilu meni "hukkaan" miehen suorituspaineissa. Nyt on illalla otettava uusiksi.

Plussaonnea kaikille!

Jeela

Vierailija
14/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä dpo 12 ja testattu eilen haamujen haamu ja tänään hieman edellistä vahvempi haamu/plussa. Täällä siis tosi jännittyneen odottavissa tunnelmissa. Täytyy varmaan taas huomenna yksi testipuikko käyttää, ei sitä aamupissaa taida viitsiä hukkaankaan laittaa. :D

Vierailija
15/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille! Toivottavasti tämä joulukuu toisi mukanaa paljon hyviä uutisia meille kolmatta kuumeileville!

eewokki: Näinpä se tahtoo olla, et pupuilusta on rentous väliin kovin kaukana, vaikka kuinka yrittää! Me ei ihan selibaatissa mennä, kun pelkään missaavani mahdollisuuteni, mut aika hiljaista kylläkin on. Ja sun tavoin mieheltä päiviä pimitän, ettei tuu turhia paineita :) . Tsemppiä pitkän kierron kans jaksamiseen! Voin vain kuvitella turhautumisesi.

ON: Sunnuntaina aloitin ovistestien teon ja tänään tuli haaleeta haaleempi viiva eli ilmeisesti ovis on lähestymässä. Me on useempi kierto yritetty ajoittaa pupuilut ovispäiviin, mut ilmeisesti ei aina oo ovista tai sit en päivää tarpeeksi tunnista tai jotain. Siispä sit tikuttelu menos ja toivottavasti siitä apua! Eipä tänne siis ihmeempää. Ovista odotellen ja pupuilujen toivon onnistuvan. Sitten alkaakin se pahin eli piinailu!

Tsemmpiä piinailijoille ja onnea kaikille oviksen metsästäjille!

Senny kp 9/23-27

Vierailija
16/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaonnea kaikille piinailijoille, teitähän oli aika monta siellä!!!

AUTO: Meillä ei olla autoasiaa vielä tarkemmin ehditty pohtia. Luulisin, että mahtuisimme kaikki nykyiseenkin autoon. Anopin kyyditseminen vain jäisi vähemmälle, mutta haitanneeko tuo ;)

Mitenkäs teillä muilla on vaatteita ym. tarviketta säästetty kolmosen varalle. Meillä kun oli ajatus alunperin jättää lapsiluku kahteen, niin kaikki vauvavermeet on ehditty hävittää. Joten ihan puhtaalta pöydältä lähdetään. Ikäeroakin lapsilla tulisi olemaan sen verran, että vaatteita saisi säilytellä vuositolkulla, jos meinaisi kolmoselle säästellä.

Vaunuja sun muita en tässä vaiheessa ole vielä ihastellut. Ainoastaan kirppiksellä kauhistelin käytettyjen vaunujen myyntihintoja. Uusien hinnat onkin sitten varmaan pilvissä.

Kestovaippoja olen käynyt ihailemassa. Vaihtoehdot niissä on näköjään kymmenkertaistunut sitten meidän kuopuksen vaippa-aikojen. Ja nyt meillä olisi kuivausrumpukin hommattuna, niin vaippailu olisi tuhat kertaa kätevämpää kuin viimeksi. Mitenkäs te muut? Oletteko käyttäneet kestoja aiemmin ja mikä olisi aikomus tulevaisuudessa?

Entäs hoitopuoli? Miten pitkäksi aikaa olette ajatelleet jäädä kotiin hoitamaan vauvaa? Itse haaveilen koko hoitovapaan kättämisestä, mikäli talouspuoli ei aiheuta sille estettä.

Oi, nyt kun tätä kaikkea miettii, miten ihanaa olisikaan jäädä vaihteeksi kotiin ja keskittyä perhe-elämään!!!

Jatkanpa haaveiluani itsekseni ja toivon lukevani myös muiden ajatuksi...

Bakteeri yk 3, kp 8/n.29

Vierailija
17/52 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... kuten otsikosta saattaa arvata, niin täti saapui eilen. :( Tai oikeastaan merkkejä oli jo sunnuntaina, mutta jaksoin silti toivoa, mutta ei... Launtaina testasin kp 27, mutta nega paukahti (vaikka aluksi luulin näkeväni haamun).

Netti on ollut jumissa, joten pääsin vasta nyt kirjoittelemaan.

Nyt jään taka-alalle täältä ja pitämään hieman taukoa. Miehen kanssa sukst siihen malliin ristissä, että nyt ei kannata vauvaa yrittää edes. Mies itse ehdotti jo jokin aika sitten, että katsotaan sitten keväällä. Itse olisin halunntu vielä kerran yrittää, mutta minkäs teet... Ei toista voi pakottaakaan. Ja itsekin olen aika väsynyt tähän yrittämiseen, joten tauko on varmaan paikallaan, vaikka ei se helppoa ole. Tunnelmat on aika maassa tällä hetkellä... :( Ei auta...

Käyn täällä välilllä lukemassa kirjoituksianne.

Tsemppiä kaikille! =)

Kp 2/26-30, yk 17 (olisi ollut)

Vierailija
18/52 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tätipahoittelut 2poj@näidille :( ja jaksamisia. Toivottavasti saatte miehesi kanssa pian asiat kuntoon.

Kovasti olette kirjoitelleet sillä välin kun olen pitänyt hiljaiseloa. Jotenkin ei ole ollut asiaa kirjoittaa, kun on vain odottanut mahdollista ovisajankohtaa. No nyt se sitten ois käsillä, tänään kp 13/27-28. Eilettäin peittoja heluteltiin yömyöhäsellä ja hommat jatkukoon tänään XD. Kunpa tästä kierrosta tärppäis. Se olisi takuulla paras joululahja <3

Viime viikolla kävin verikokeissa, jossa tutkitaan prolaktiivin liikatuotantoa sekä kilpirauhaskokeet otettiin myös. Tuloksia vain en ole vielä saanut tietää. Toivottavasti niissä ei nyt ois mitään häikkää ja raskaus alkaisi ihan itsestään.

höh, nyt en nää samalla teidän kirjoituksia samaan aikaan.. vain tuon edellisen.Helpompi ois kommentoida teidän juttuihin, kun muuten en tarkkaan muista kaikkea.. Tai voishan sitä avata uuden ikkunan..

Autoista teillä ollut ainakin puhetta. Meillä on nyt farmari auto, mutta tod näk jouduttais vaihtamaan toisenmerkkiseen pirssiin, että kaikki 5 mahduttais kyytiin, jos ja kun vauva syntyis. Nyt on opel alla ja se ei ole mitenkään tilava auto.

Joulua kovasti odotetaan ja joululomaa. Vielä mulla ois ens viikko töitä ja sitten saadaan jäädä lasten kanssa kotosalle. Ajateltiin nyt viikonloppuna leipoa pipareita ja vähän vois joulusiivoilujakin tehdä. Meidän termiitit vain on niin nopeita hajottamaan joka paikan, että siivoushommia sais kyllä tehdä joka ppäivä.

G: Joko olette joululahjoja hankkineet muksuillenne?

Meillä on vasta pari pakettia. No, mitään hirveitä määriä ei hankitakaan mutta jos muutaman hyödyllisen ja kivan lahjan josta lapset ilahtuvat. Kummatkin saa ainakin uudet vauvanuket ja jotain vauvatarvikkeita. Tatu ja patu-kirjan ostin - ne ovat hauskoja :p sekä koru-askartelusetin saa isompi tytteli. Mummeille ja papparaisille vinkkaan, että uusia vaatteita tarvittais..

Mutta nyt tää tyttö jatkaa töiden tekoa ja toivottaa kaikille aivan ihanaa joulun odotus aikaa :x ! Toivottavasti tässä kuussa pärähtää monen monta plussaa.

kp 13/27-28, yk 5

Vierailija
19/52 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa taas =) kiva oli tulla lukemaan. ainakin osa tutuista vielä täällä =( harmillista. No ei täälläkään ole vielä (kai) tärpännyt. Ja olen jo siihen asennoitunut. Mutta vaikka se yrittäminen jäisikin, niin ei me ehkäsyä takas oteta, miksi pitäisikään? Tietty raskasta aina odottaa plussaa ym, mutta tulkoon vauva jos tullakseen.

tulis kuitenkin nyt eka kunnon talvi ja sais joulumielen itselleen =)

pikku-tyyppi kp 37/31-32 yk 6

millonhan vois testata, en uskalla, odotan vaan menkkoja tai sitä että kierto on vaan päin persettä.

Vierailija
20/52 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs olekaan muutamaan päivään kirjoitellut. Meillä oli perjantaina ne pikkujoulut ja sitten tää alkuviikko on ollut töissä ihan kamalaa kiirettä, että en ole paljon ehtinyt vauvoja ajattelemaan. Huomenna pitäisi vielä rutistaa ja sitten päästään duunissa taas normirytmiin. Ihanaa.

Mulla alkaisi vissiin se ovulaatio kolkutella, tai sitten se on ollut.. En kyllä yhtään tune mitään merkkejä, mutta keskiarvoilla jos menis niin sitten se alkaisi olla. No oli ollut tai on tulossa, niin hyvin on jaksettu askarrella iltaisin =)

Mä olen lopettanut jokin aika sitten pillerit ja mun halut on nykyään potenssiin tuhat, verrattuna tuohon pilleriaikaan. En siis ainakaan vielä koe tätä tekoa mitenkään puisevaksi, vaan voi sekin aika koittaa jos kovin pitkään yritellään. Nyt kun on vasta yk 2 niin jotenkin pidän itseäni ihan huippuonnekkaana jos nyt jo onnistaisi... Toivossa on hyvä elää, putoaa sitten korkeammalta.

Pikku-tyypille voisin vastata, kun viestisi tässä ainuana näkyy, että mä olisin jo testannut, joku kolme kertaa B-)

Joululahjoja olen lapsille ostanut muutaman ja ehkä vielä jotain pientä ostan. Miehelle en keksi ikinä mitään, omalle äidille on jo lahja hankittuna ja kummitytölle.

Itsenäisyyspäivänä leivon lasten kanssa pipareita ja katson linnan juhlat, siitä alkaa aina kunnolla mun joulun odotus. Vaikka jouluihmisenä ootan joulua jo lokakuussa :)

Nyt on lähdettävä tekemään huominen ruoka uuniin valmiiksi, ettei tartte kuin lämmittää töiden päälle. Helpottaa kummasti tuota arkea!

Pahoittelut vielä teidät punaisen paholaisen saavuttaneille ja kaikile tasapuolisesti onnenpisaroita kierron vaiheesta huolimatta!

t. Omppu yk2 kp 13/28