Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luukusta lukaali!!! Voiko noin huonokäytöksistä junttia ollakaan?

Vierailija
03.04.2008 |

Onko tuo lellitty vai yksinkertainen vai molempia?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se sano vaan " terveydellisiä"

Vierailija
62/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsi välittömästi tuoda ne vanhat romut takaisin sinne kämppään! se oli ilmeisesti parempi. Eikä tietenkään sovi unohtaa niin kanin paskoja sinne nurkkaan.

Huomaa että tässä on kasvamassa joku hemmoteltu pentu jolle isi on kaiken tehnyt valmiiksi. Päivääkään ei varmasti ole tehnyt töitä eikä tule tekemään. Piirustelee päivät pitkät ja toiset maksaa, " hyvää" taiteilija ainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sanoi, etä hän ainakin kuolisi onnesta jos joku noin hienon Alitan hänelle piirtäisi!

Vierailija
64/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni ihan noloksi ja juontajan naamakin muuttui punaiseksi! Mua hävetti niiiiiiin paljon vaikka olin pelkkä katsoja televisioruudun takana. Ei tollasillle kiittämättömille idiooteille pitäisi antaa mitään.

Vierailija
65/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tää Kamilla oli aivan törkeä. Uskomattoman kiittämätöntä alkaa 11000¿ jälkeen pelkkä haukkuminen eikä sitten yhtään harmitellut rehkineen työryhmän puolesta... Minusta hän osoitti olevansa oikukas ja kiittämätön teinityttö. Lisäksi hänen puheistaan ei saanut mitään selkoa mistä piti...

" Yök tollasta kamalaa ruskeaa, nukun lattialla ja tykkään japanityylistä, harrastan mangaa... Mutta hei yök emmä tykkää valkosesta vaan lämpöisistä sävyistä mutta en siitä ruskeasta ja keittiöön kelpaa valkoinen mutta vaikka tykkään punaisesta niin se ei kelpaa keittiöön ja emmä tollasta sänkyy tahtonu ja emmä mistä mangasta tykkää..."

Ota siinä sitten selvää mikä kelpaa...

Mutta... Täytyy sanoa että tässä tapauksessa Mikko teki huonoa työtä. Koti oli kyllä siisti ja kaunis, mutta huomasti ettei Mikko ollut lainkaan ymmärtänyt Kamillan aiemman sisustuksen perusteella millainen persoona Kamilla on.

Minä en ole sisustussuunnittelija, mutta jopa minä tajusin heti Kamillan vanhan asunnon nähdessäni että pieleen tulee menemään...

Eivät kaikki ole persoonaltaan uuden selkeän ja modernin ystäviä. Näki jo kilometrien päähän että Kamillaan tyyli oli boheemi, synkkä, henkilökohtainen ja ehkä jopa aatteellinen. Sellainen taiteilija loukko...

Kuinka ihmeessä sellainen persoona viihtyisi tuollaisessa modrnissa ja selkeässä ja tyylikkäässä kodissa.

Lisäksi huvittavaa oli myös tuo Japani teema... Mikä ihmeen Japani teema? Japanissakin on tyylejä vähän enemmän kuin 1. Tässä Mikko valitsi värikkään teinimäisen manga meiningin ja tyttö oli kuitenkin melankolinen ja paljon mieltyneempi vanhaan ja perinteiseen Japani henkisyyteen.

No niin tai näin... Kamilla oli sen verran sekava etten tiedä olisi hänelle kelvannut mikään mutta Mikko voisi opetella lukemaan erilaisia persoonia eikä tuputtaisi joka kotiin samanlaista modernia massaa...

Vierailija
66/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se remontoitu kämppä oli tuhat kertaa makeempi kuin sen oma kämppä ennen remonttia. Vaik ei ollut minunkaan makuun.

Vierailija
67/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa, josta olisi " saattanut" jotain sanoa, oli se Manga-maalaus, muutenhan asunto oli todella upea!Joo, huvittavaa, nyt hän itse kommentoi mtv3:n keskustelupalstalla nimimerkillä apina79...puolustelee kovasti...

Vierailija
68/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti Kamillalle kateellisia. Niin aina.

Vierailija
69/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki, mistä pääsee ohjelman sivulle. Sieltä keskusteluun.

Vierailija
70/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin armotonta myötähäpeää.

Vierailija
71/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omista lapsistani ei tule tuommoisia!

Vierailija
72/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

luulis kelpaavan.

Vierailija
73/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä että kun on ilmaseksi saanut ja leikkiin lähtenyt (tiesi että lopputulos on yllätys) ja itse istui kampaajalla yms. sen aikaa niin olis vaan sannut, että ei ehkä ihan omaa tyliä mutta katotaan miten tänne kotiutuu tai jotain muuta sellaista.

Jos olisi tilannut sisustajan itelleen ja maksanut siitä ja myös kertonut tarkasti mitä haluaa niin silloin olisi voinut noin sanoa mutta ei telkkarissa ja nolata koko tiimiä joka on tehnyt niska limassa töitä yötä myöten.

Vierailija
74/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että neidillä on ikää huikeat 18 v ja vaikka oli olevinaan kovin aikuista ja itsenäistä niin aikuiset käytöstavat ei näyttäneet olevan vielä hallinnassa. Mutta eiköhän hänkin joskus opi.

Vierailija
75/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön tyyli oli myös paljon " synkempi" kuin mikä lopputulos oli. Ehkä jopa hieman goottimainen. Siltä osin mentiin metsään. Mutta että mikä tyyppi! Mielestäni ei ollut hemmoteltu, vaan sellainen vähän yksinkertainen ja tosiaan mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä, ehkä itstuhoinenkin ihminen. Selvästi muutokset vaikeita. Huomasihan sen jo siinä, ettei ollut innostunut Helsinginreissusta vaan kysyi ekaksi: " Entäs kanit..." Mulla oli vähän samantyyppinen opiskelukaveri ja hänkin oli sellainen perusnegatiivinen KAIKKEA kohtaan. Sääliksi tässä kävi remonttiryhmän lisäksi sitä isää ja sitä ystävää.

Vierailija
76/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson mieluummin uusintana tv:stä kuin tietokoneelta. Tv on 50 tuumainen ja tämä tietokoneen näyttö....no, aika paljon vähemmän. (Vastauksena sille tylylle tyypille, joka haukkui että lösömammat kyttää uusintoja vaikka voi nettitv:stäkin katsoa).

Kamilla käyttäytyi törkeästi.

Mikko sisusti pieleen.

Vierailija
77/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkkyä. Muija valittaa edellisen asukkaan rasvatahroista keittiössä, mutta itseltä jaa kaninpipanat siivoamatta.

Vierailija
78/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoidun asuntonsa välittömästi tyrmännyt Kamilla myöntää mielipiteensä muuttuneen myöhemmin.

¿ Olin ehkä turhan kriittinen nähdessäni asunnon ensi kertaa. Kun sain katsella enemmän ympärille, löysin asunnosta paljon kivoja yksityiskohtia, Kamilla myöntää.

Asunnon huonekalut ovat kuitenkin vaihtuneet radikaalisti, mutta isompaa remonttia Kamilla ei ole asuntoon tehnyt. Manga-henkisen seinäkuvan hän on peittänyt ruskealla japanilaistyylisellä seinäkankaalla.

¿ Kangas peittää tytön kuvan seinältä, mutta osa kuplista näkyy yhä. Olen hankkinut seinälle myös sinisen taulun, joten sinertävät kuplat ovat hauska vivahde seinällä.

Kamilla on hankkinut asuntoon kaksi kirjahyllyä, sekä kaneille uudet häkit. Lisäksi uudet paneeliverhot ja matot tuovat asuntoon lisää värejä.

¿ Väreissä olen korostanut ruskean eri sävyjä sekä viininpunaista. Kirjahyllyt ovat tummaa puuta, Kamilla kertoo.

Myin vain osan tavaroista!

Osan uusista tavaroista Kamilla myi internetissä. Myyntiin joutuivat muun muassa parvisänky, työpöytä, pöytävalaisin ja matto.

¿ Kiertelin ensin liikkeissä katsomassa, millaisia hintoja vastaavilla tuotteilla on ollut. Sain myytyä kaiken haluamani lähelle ostohintaa, josta olen ollut erittäin tyytyväinen, Kamilla toteaa.

Hän ei alun perin pitänyt vaaleasta vuodesohvastaan, mutta päätti myöhemmin pitää sen. Nykyään hän nukkuu sohvallaan.

¿ Mielipiteeni muuttui. Olen nukkumisratkaisuuni nyt erittäin tyytyväinen. Vuodesohva on tosin vähän liian lyhyt levitettynä. Se on sääli, koska siinä on todella hyvä nukkua.

Kattoon viritetyt riisipallovalaisimet eivät myöskään olleet aluksi Kamillan mieleen. Osa lampuista on kuitenkin yhä asunnon katossa.

¿ Hankin lisää pienempiä samanlaisia lamppuja, sillä isompiin onnistuin aina lyömään pääni. Lamppujen idea on siis säilynyt. Ne tuovat lisää tilan tuntua asuntoon, Kamilla sanoo.

Vierailija
79/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanon, että selvä mt-potilas. Oli niiin hidastakin se siivoominen siinä alussa.

Hävettää hänen puoletsaan.

Vierailija
80/82 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näytetään se viikko sitten esitetty jakso, eilinen jakso tulee vasta viikon päästä!

Mäkin tykkäään kattoa mieluummin telkkarista kuin tietokoneelta. Tuo nettitv:n kuva on jotenkin suttuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan