Voi apua mikä äiti eilen urheiluliikkeessä! OV
Oli vauvan, taaperon ja esimurkun kanssa ostoksilla. Taapero rundasi liikettä ympäri, vauva nukkui, teini etsi lenkkareita. Äiti istui hame päällä hajareisin sovitusjakkaralla ja puhui korostetun kovaan ääneen koko ajan. Oli AIVAN pihalla. En tiedä missä mömmöissä lie, mutta silmät oli lasittuneet ja katse siirtyi aina vähän viiveellä. Höpötti ihan sekavia sille taaperolle... Teini etsi kenkiä ja äiti ohjasi viiden euron korille. Ohjeisti kuitenkin poikaansa " ÄLÄ SITTEN OTA VALKOSIA NE ON HOMOJEN KENKIÄ" . Poika vaan, että joo joo..
En tiedä, mutta mun tuli tuosta tilanteesta hirveän paha olo. Äiti oli selvästi epätasapainoinen eikä aivan terve ja voin vaan kuvitella kuinka stressaavaa siitä teinistä oli tuo äidin omituinen sekava höpötys kauheaan ääneen. :/
Kommentit (9)
mutta tämä nainen oli reilu nelikymppinen, meikitön, maantien värinen tukka nutturalla, ruudullinen liivimekko ja nilkkurit... Vaikea kuvitella häntä aineissa.
ap
Pistää puhumaan sekoja, katseen lasittuneeksi ja reaktiot viivästyneiksi, välinpitämätön väsynyt olo.
Mut toi homojen kenkiä -juttu on kyllä aika paha, oli aineissa tai ei. :D
Kertoo ehkä enemmän henkilön sivistystasosta. :D
huumeita, viinaa, lääkkeiden väärinkäyttöä.
Tai sitten saattoi olla vaan joku mielenterveysongelmainen.
Sääli lapsia, toivottavasti heillä ei ole hätää
lasten kannalta merkitsee se, mikä se tilanne on, ei se, mistä se johtuu.
Vierailija:
Pistää puhumaan sekoja, katseen lasittuneeksi ja reaktiot viivästyneiksi, välinpitämätön väsynyt olo.Mut toi homojen kenkiä -juttu on kyllä aika paha, oli aineissa tai ei. :D
Kertoo ehkä enemmän henkilön sivistystasosta. :D
Sen äidin oli vahdittava yhtaikaa kolmea eri paikoissa olevaa lasta, joten se höpötti taaperolle sellaiseen äänneen, että tämä kuuli. Taaperoilletulee muuten aika usein höpötettyä jotain sekavaa, koska se on tarkoitettu vain sen taaperon kuultavaksi ja meneillään voi olla ties mikä kuvitteluleikki.
minäkin olen ohjannut lapsiani tarjouskoreille useinkin. Tuo homokenkäkuttu kuulostaa sivistymättömälle, muttei välttämättä aineille tai psyykevauriolle ja ei se välttämättä ole ollut edes sivistymättömyuysttä sillä sen taustallahan on voinut olla vaikka sen teinipojan kokema koulukiusaus, jossa valkoisia kenkiä on pidetty homon merkkeinä. Äidin ei ole vaan sille pojalle tarvinnut selittää koko tarinaa kun se on sen ennestään tiennyt ja sarkastisen huomautuksen tajunnut - toisin kuin sinä.
Älä kauhistele ihan niin paljon. Mikset sä mennyt vaikka kysymään niiltä, että " joko teitä palvellaan" , kuten kunnon myyjän pitäisi?
on minullakin vähän tilannetajua.
Itsellänikin on kolme lasta ja juu, kyllä meilläkin puhutaan hassuja ja höpsöjä ja leikitään mielikuvitusleikkejä, mutta tämä tapaus oli ihan jotain muuta. Äiti puhui yksikseen aivan tilanteesta irrallisia lauseita, ei kohdistanut niitä lapselle. Kun puhui taaperolle katsoi lasittuneinen silmin toiseen suuntaan, katse ei pysynyt mukana. Höpötti tauotta, toisti samoja juttuja.. (" mitä se nyt siellä, mitä, mitä, mitä siellä nyt...). Äiti OLI pihalla.
Ja minä olin ihan asiakas, en myyjä.
ap
ap