Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kestää ns. Jyystövaihe?

Vierailija
02.04.2008 |

meillä muutamasta minuutista kymmeneen minuuttiin, joka on miehen mielestä pitkää nauttimista..sanoo aina ennen kymmenen minuutin sessiota että nyt nautitaan hitaasti toisistamme.. onko muilla sama juttu vai olenko jotenkin tyhmä kun kymmenen minuuttia ei mielestäni ole mitenkään pitkä aika kaikkine asennonvaihtoineen jne?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " nautitaan toisistamme" niin se tarkoittaa tunnin sessioita joissa käydään läpi kaikki asennot.. tai oikeasti pitkää hellää rakastelua..

Vierailija
2/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutoksia, mutta ei se pitkältä ainakaan minusta tunnu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei se meillä montaa minuuttia ole josko edes aina minuuttiakaan

Vierailija
4/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut siitä mitään ja " esileikki" n 20sek.

surkeeta!!!

Vierailija
5/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä näin,

1. Normaali 10-15min.

2. Jatketaan monesti vielä heti 30-50min.

En aina tule 2. kerralla, mutta saapa vaimo nauttia...;)

Miksi miehen pitää lopettaa kun on kerran lauennut?

M34

Vierailija
6/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole " outo" . Meillä miehen kanssa sellainen ihan perus-rakastelusessio on esileikistä hommien loppumiseen tunti-pari, ja hitaasti nauttiminen tarkoittaa X tuntia lisää.

Vierailija
7/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita koska itsekin saan nopsaan, ja mieluummin usein kuin pitkän kaavan mukaan..

N 35

Vierailija
8/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 20min, josta 10min esileikkejä eli käytännössä mies saa suuseksiä, ja sitten jyystöä toiset 10min ja mies saa ja se on sitten siinä. Oisko kerran jotain puol tuntia kestänyt kaikkineen, mutta vaikea ois kuvitella että kestäis esim tunnin tai jopa 2-3 h, kuten joillakin!

Mielestäni se puoli tuntiakin on jo kyllä tosi pitkä aika seksille, vaikka esileikitkin laskettais mukaan. Johan siinä menee mielenkiinto, ja alkaa ihmetellä että eikö se toinen kiihotu ollenkaan jos ei näy sitä miehen orkkua tulevan. Ite kokisin ainakin nolona jos mies joutuis jyystämään jotain 20min ennenku lasti lentää.

n36

Vierailija
9/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselleni riittäisi kyllä nopeampikin. Olen kuitenkin tottunut tuohon " jyystöön. Nyt vaan esimerkiksi hän tuli kotiin asiakasillasta ja olin jo tulloin nukkumassa 10.30.....ja kello taitaa olla jotain puoli kaksi. 3 aktia, viimeisin varmaan yli tunnin. Ukko suiskussa ja sanoi lähtiessä " tyypiliseen " ei niin romanttisee tyyliinsä - että v..u sä oot paksuna kiimainen akka...en valita. nyt unille..

Vierailija
10/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole vielä päässeet siihen ihanaan nautintoon jossa ei todellakaan mielenkiinto häviä, ennemmin tuntuu että ne jotka kiireellä naivat loppuun saakka tekevät sen jotta toimitus olisi nopeasti ohi, meillä nautitaan ... aina se kumpi tulemassa lopettaa jyystön ja antaa toiselle vähän aikaa suuseksiä tms... ja taas jatketaan ja on kyllä ihanaa....

joskus puolentunnin pikainenkin tietysti paikallaan:) Yleensä puhutaan miehen kanssa että nyt tehdään nopeasti se ja sitten huomataankin että ei malteta lopettaa:)

Vierailija
11/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 tuntia ja siinä vaigdetaan asentoa useasti suudellaan, annetaan välillä suuseksiä... yms

Vierailija
12/27 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee muutamasta minuutista noin 10 minuuttiin. Jotenkin vain valitettavasti lasten saannin jälkeen itse akti kestää vain vähän aikaa. Kateellisina teille, joilla laadukasta nautintoa. Tosin en itse tällä hetkellä jaksaisi tuntia pidempään : )

Vierailija
13/27 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 5 minuuttia. Yllättävää kyllä, mutta olen nykyään ihan tyytyväinen tuollaiseen pikaiseen, yleensä olen niin väsynyt, että ajattelen " loppuis jo" että pääsen nukkumaan.

Vierailija
14/27 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihinlähtöä? Kuka pakottaa paneskelemaan silloin kun nukkumatti tulee ja heittää unihiekkaa?

Vierailija:

noin 5 minuuttia. Yllättävää kyllä, mutta olen nykyään ihan tyytyväinen tuollaiseen pikaiseen, yleensä olen niin väsynyt, että ajattelen " loppuis jo" että pääsen nukkumaan.

Vierailija
15/27 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisinpa ihan oikeasti nähdä yhenkin pariskunnan, jonka mies jyystää 2 tuntia yhteen soittoon ja sen naisen jonka limakalvot moisen kestää!!

Vierailija
16/27 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä lenkkeillään ja pyöräillään sekä käydään kuntosalilla tekemässä painoharjoittelua.

Vierailija:

eivät ole vielä päässeet siihen ihanaan nautintoon jossa ei todellakaan mielenkiinto häviä, ennemmin tuntuu että ne jotka kiireellä naivat loppuun saakka tekevät sen jotta toimitus olisi nopeasti ohi, meillä nautitaan ... aina se kumpi tulemassa lopettaa jyystön ja antaa toiselle vähän aikaa suuseksiä tms... ja taas jatketaan ja on kyllä ihanaa....

joskus puolentunnin pikainenkin tietysti paikallaan:) Yleensä puhutaan miehen kanssa että nyt tehdään nopeasti se ja sitten huomataankin että ei malteta lopettaa:)

Vierailija
17/27 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

töihinlähtöä? Kuka pakottaa paneskelemaan silloin kun nukkumatti tulee ja heittää unihiekkaa?

Vierailija
18/27 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paneskellaan usein arkisin ennenkuin lapsi herää tai joskus sen jälkeen kun lapsi on viety päiväkotiin. Joskus käymme keskellä päivää yhdessä " lounaalla" . Viikonloppuisin 2-vuotiaamme nukkuu 1-2 tunnin päikkäreitä keskellä päivää ja menee aina yöunille viimeistään 19.30.

Nro 15, mies

Vierailija:

Oletko perheelinen 15?

Vierailija
19/27 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kaikista eniten sellaisesta seksistä, että kiusaan miehen lähes loppuun asti suulla (kiihotun ja nautin siitä valtavasti itsekin!) ja sitten nopea yhdyntä (mielellään takaapäin, muukin käy).

Olen lihava ja en todellakaan sinut kroppani kanssa. Siksi en jotenkin halua, että mies kauheasti koskettelee minua. Tykkää siitä kyllä ja siksi joskus " alennun" siihen, mutta en nauti siitä sillä tavalla kuin ollessani antavana osapuolena.

Niin ja itse saan orgasmin /orgasmeja jokaisessa yhdynnässä, kestosta riippumatta. Saan todella helposti.

N 27

Vierailija
20/27 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että teillä onnistuu tuollaiset päivä ja aamupanotkin ; ) Meilläkin onnistui silloin, kun oli vain yksi lapsi, tosin vain viikonloppuisin... Kahden lapsen kanssa asia jo hiukan erilainen, kun isompi ei enää nuku. Tosin ollaan joskus käyty pikaisella veskissä, kun vanhempi katsoo lastenleffaa ja nuorempi nukkuu. Silti ei ole niin pikainen, etteikö kuuluisi äitii...isiii!

Niin ja meillä aamupanot on kyllä pannassa, kun nuorimmainen herää viimeistää puoli 7, joten sitä ennen ei oikein jaksa innostua. Mutta kukin hommailee siten miten pystyy. Kunhan uskaltautuu kokeilemaan joskus jotain hulluakin (pikapanoa kylppärissä esim.) vaikka on lapsia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän