Nainen! Kuinka vastaisit jutteliaalle vanhalle äijälle?
Näin kahvilassa jonkun 8kymppisen gubben joka kyseli jokaiselta, mutta etenkin naisilta, "kuinkas te voitte?" ja "hyvää viikonloppua!" Moni sille vastaili suopeasti mutta henkilökunnasta huomasi että pisti vitituksen puolelle kolmannen kyselyketran jälkeen.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyi hlökunnalta 3 krt?
Niin, eihän heiltä saa kysyä mitään..
Hymyilisin vain nopeasti ja kääntäisin sanaakaan sanomatta katseeni takaisin puhelimeeni, lehteen, kirjaan tai mitä nyt olisinkaan lukemassa.
Jutteliaalle on loistava termi. Otan käyttöön. Itse keskustelisin normaalisti hänen kanssaan.
Jos vaikuttaisi olevan harmiton ja ystävällinen, juttelisin vähän aikaa ja toivottaisin hyvät päivänjatkot. Moni ikäihminen on yksinäinen ja pienikin tervehdys ilahduttaa.
Jos taas olisi uhkaavan tai seksuaalisesti virittäytyneen oloinen, väistäisin jonnekin kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Onko muistisairas? Jos samalta ihmiseltä kysyy kolme kertaa?
Tod.näk. Mutta parempi silti näin kuin yksi vanha mummu joka myös kävi samassa kahvilassa. Tuijotti eteensä ja hoki "Hohhoi. Voi vıttu. Hohhoi. Voi kƴrpä".
Ap
En kyselis mitään vaan menisin Herran kanssa vessaan selvittämään, pitääkö sanonta
"Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi" paikkaansa?
Tiedän, mulla on salainen fetissi sellaisiin yli vanhoihin, mutta hyväkuntoisiin pappoihin 😲
N22
Vierailija kirjoitti:
En kyselis mitään vaan menisin Herran kanssa vessaan selvittämään, pitääkö sanonta
"Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi" paikkaansa?
Tiedän, mulla on salainen fetissi sellaisiin yli vanhoihin, mutta hyväkuntoisiin pappoihin 😲
N22
Ai kauhee
No kait ihmisille saa jutella julkisella paikalla