Himoitsen, ajattelen koko ajan toista miestä..
En voi sille mitään, pitkäaikainen tuttu. Naimisissa, kuten minäkin. Himoitsen niin vietävästi. Jätänkö siihen vai mitä teen? Oma mies reissutöissä.... kertokaa rakkaat mitä teen?
Kommentit (9)
..Jollei miehesi ystäviä. Se vain on liikaa.
Mies ei tosin ole niin pitkäaikainen tuttavuus, mutta näen häntä joka päivä. Niin haluttava tapaus! Oma mies ei ole enää vuosiin haluttanut. Tämä toinen mies flirttaa kanssani, ja minäkin mietin lakkaamatta, mitä teen! Lyönkö liinat kiinni vai katsonko, miten pitkälle juttu etenee. Mies on ihana, ja pidän hänestä muussakin mielessä, kuin seksuaalisesti.
Missä kunnossa sinun avioliittosi on? Minun on surkeassa jamassa. Tämä toinen mies tuntuu kauan odotetulta pelastajalta joka voisi herättää minut taas henkiin. Tuntuu hirveältä ajatella, etten ehkä koskaan saa häntä/pystyn vastustamaan kiusausta. En osaa selittää tätä tunnetta, mutta ikään kuin hengissä säilymiseni riippuisi tuosta miehestä ja hänen läheisyydestään.
" Selvinä hetkinäni" ajattelen, että tietenkään en petä miestäni ja riskeeraa perhettäni. Mutta helpotuksen sijasta tunnen silloin pettymystä koko elämää kohtaan. Toivottavasti tämä loppuu pian! Voimia sinulle!!!! Kerro, mihin ratkaisuun päädyt.
Vähän sekavaa tekstiä, mutta sekava on pääkin...
ja mulla on parikin ulkopuolista suhdetta. Silti oma suhde toimii tosi hyvin - siis se seksikin. :) Anna palaa!
mutta jos oma suhde on siinä jamassa että sitä ei voi jatkaa muutenkaan, voit tietysti kokeilla miltä uusi mies tuntuu.
Itse sekosin varatusta, vieraasta miehestä vajaa vuosi sitten. Kuvittelin olevani ihan tyytyväinen elämääni, vaikka vaikeaa liitossa olikin. Mutta kun tapasin tämän uuden miehen, en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä hänen kanssaan. Se osoittautuikin sitten tosi upeaksi. :)
Aloitin salasuhteen uuden miehen kanssa, mutta muutin kotoa pian pois. Vähitellen tajusin, miten hirveän huono olo mulla oli exän kanssa, ja erohan siitä tuli. Rakastuin ihan hillittömästi uuteen mieheen ja hän minuun, erosimme molemmat ja olemme olleet nyt kimpassa puoli vuotta. Ajan kanssa näkee mitä tästä tulee, mutta nyt tuntuu tosi hyvältä olla yhdessä. Seksi on jo tasoittunut, ei kai kukaan jaksa sitä tahtia kuin me ihan alkuaikoina. Mutta tilalle alkaa pikku hiljaa hiipiä paljon tärkeämpiä asioita, kuten rakastaminen ja arjen eläminen yhdessä.
kuin käyttämättä jätettyjä tilaisuuksia.
joten: go for it!
Tekstisi oli kuin minun kirjoittama. Ja minä kun luulin olevani yksin mietteitteni kanssa.
Ja kohta olette täällä taas kirjoittelemassa, että mitä minä nyt teen kun ei kiinnostanut tämänkään kanssa kuin vuoden päivät.
Siinä vaiheessa, kun kuvioissa on lapsia, ei voi vain ajatella omaa etuaan ja himoaan. Järki käteen nyt, niin minäkin olen tehnyt...Ja yhtään ei kaduta!
neuvokaa nyt mua! oon ihan sekasin...