kauanko kestää ns. Jyystövaihe?
meillä muutamasta minuutista kymmeneen minuuttiin, joka on miehen mielestä pitkää nauttimista..sanoo aina ennen kymmenen minuutin sessiota että nyt nautitaan hitaasti toisistamme.. onko muilla sama juttu vai olenko jotenkin tyhmä kun kymmenen minuuttia ei mielestäni ole mitenkään pitkä aika kaikkine asennonvaihtoineen jne?
Kommentit (27)
Esileikit, suuseksi ym. voi kyllä kestää tuntejakin.
monipuolisesti eri asennoissa. Seksisessio kestää tunnista jopa koko yön kestävään maratoniseksiin. Välillä suuseksiä, välillä muuta kivaa, eli monipuolisesti kaikkea.
Vierailija:
Meillä ei jyystetä koskaan. Sen sijaan rakastellaan
monipuolisesti eri asennoissa.
Enpä tiennytkään että sitä voi naida useammankin tunnin. Eipä ole tullut mieleenikään, enkä kyllä ole sellasta kaivannutkaan. Mulle riittää se orgasmi!
maratonjyystäjiä. Meillä eilen jyystettiin melkein 20min, ja paikat siinä kuivu ja tulivat kipeiksi. Seuraavan kerran toivon jotain max 10min panoa, ei sen pidempää, kiitos.
Mutta mitä lie ongelmia miehellä ollut kun ei tullut normaalivauhtia, sen takia piti noin kauan sekstailla.
mutta eiköhän se 10 min ole aika lailla maksimi. Minä saan yhdynnässä melkoisen nopeasti enkä kykene useampaan orgasmiin kerralla. Joten sen jälkeen kun minä olen saanut " hellä rakastelu" -tyylillä, mies kiihdyttää ja nimenomaan jyystää sen minuutin pari, että hänkin saisi.
Puoli tuntia jos kestää niin yleensä molemmilla paikat kipeenä.. Vähän enemmän alkoholia niin sen verran voi mennä. Jos molemmat antaa suuseksiä niin koko hommaan menee 20-60min. heh, riippuu niin monesta asiasta että hölmöä laskea minuutteja.