Lue keskustelun säännöt.
Sairastan bulimiaa...
01.04.2008 |
keksisitkö niin hyvän syyn, että saisin lopetettua oksentamisen?
Kommentit (4)
Nyt on taas asiat livennyt käsistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
todella syvällisellä ja inhimillisellä tasolla. Ja ala säteilemään sitä rakkautta ulkopuoliseen maailmaan. Halu rypeä ja haavoittaa itseään katoaa, kun ihminen eheytyy.
Joo, ihan pikku juttu... ;)
Oman maailmankatsomukseni mukaan sekä halu satuttaa ja pahoinpidellä itseään (mitä bulimiakin on) ihan samalla tavalla kuin ulospäin suunnattu aggressio kumpuaa kivusta syvällä ihmisen sisällä. Joku lääkitsee sitä alkoholilla, toinen tarrautuu ihmissuhteeseen, laastaroi sitä valloituksilla tms.
Sinun täytyy pelastaa itsesi, hampaasi ja elämäsi, siinä sinulle syitä!
Ihminen ei voi elää noin.
nimim. samassa jamassa ollut