Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koralli73 :)

01.04.2008 |

Moi!

Tuskin muistat minua, koska en ole palstaillut vauva-lehden sivuilla tosi pitkään aikaan aktiivisesti. Sinun nimimerkkisi vain jäi minulle joskus vuosi sitten kovasti mieleen. Välillä olen käynyt kurkkimassa mitä vanhoille tutuille nimille kuuluu ja tänään eksyin huvikseni tänne odotus-puolelle. JA MITÄ SILMÄNI NÄKIVÄTKÄÄN!! Teille tulee vihdoin vauva! :) :) :) <3

Valtavat onnittelut teille! Kyllä todellakin oli aika jo teillekin saada pikkukakkonen! ONNEA ONNEA ONNEA!!

Palstailin aktiivisesti kuukausipinoissa vielä muutama kuukausi sitten, vai olisikohan siitä jo vuosi.. Sen jälkeen on vähän vaimentunut into, koska meitä ei ole vieläkään onnistanut. Tällä hetkellä on menossa ehkä yk16 en ole enää edes ihan varma. Hoitoja on aloitettu, ihan alkuvaiheessa ollaan, kiertoa kartoitettu jne. Julkisella puolella ollaan. Vyöhyketerapian aloitin viime viikolla, kun ei kai siitäkään haittaa ole. :)

Pitkään yrittäneet ja vihdoin onnistuneet tsemppaavat tällä matkalla kovasti. Onnea siis teille vielä kerran. Kyllä ilahdutti iltani, kun löysin sinut täältä odotus-palstalta.

Ja nyt sä luulet, että täällä on joku hullu vainoaja, kun et yhtään muista mua! :D hehehhehehehhahahahhaa! Mutta ei, täällä ollaan vain iloisia!! :)))))))

Kaikkea hyvää toivottaen,

Paaru, kp jotain oviksen jälkeen, oon yrittäny olla laskematta.. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äläs nyt, kyllä sä olet mieleen jäänyt. Tosiaan oltiin monessa samassa pinossa.

Meillä tärppäs kun oli menossa siis yk21... alko jo toivo hiipua, mutta näemmä se aurinkokin paistaa risukasaan lopulta. Meillä kans käytiin syksyllä julkisella tutkimuksissa, ei löytynyt mitään " vikaa" kummastakaan. Clomit sit sain kumminkin vahvistamaan ovulaatiota, lääkäri meinas, että niistä vois olla apua vaikka itse ovuloinkin. 4. ja viimeinen clomikierto sit toi tuloksen! Seuraavaksi oli tarkotus kokeilla inssiä, mutta siihen ei nyt sit tarvinnut ryhtyä.

Kovasti tsemppiä sullekin! Kiva, jos mun tarina yhtään tois toivoa pitkään yrittäneille. Eihän se auta muu kuin yrittää, muuten ei ainakaan tärppiä voi tulla. Kunhan ei unohda muuta elämää siinä sivussa, mulle meinas vähän käydä niin. Kaikkea hyvää sulle paaru, toivottavasti haikara löytäis pian teillekin!!! *hali ja rutistus*

Koralli

Vierailija
2/2 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun kirjauduin tälle palstalle, tuntui että kaikki oikeat sanat mitä yritin, oli jo varattuna. Sit mä vain näpyttelin erilaisia vaihtoehtoja, mitä oli suomen kielirakenteen mukaan sanoja ja paaru oli eka mikä tärppäs! :D Näinkin runollinen tarina nikkini takana! :))))

liirum laarum piirum paarum, joku sellainen oli mun ajatuksen juoksu.. :D

Joo, en mä ole vielä elämää unohtanut. Tai välillä oli jo vähän sellainen kausi, että otti kovasti mielen päälle tämä asia, mutta sittemmin olen todennut ja uskonut, ettei meidän tapauksessa lapsi onnistu ilman jonkinlaista apua, niin on käytännössä katsoen loppunut piinailu ja sitä myötä elämä helpottunut valtavasti. Siitä kertonee myös se, että en oikeasti ole enää perillä kiertopäivistäni. Oviksen tikuttelutkin olen unohtanut, kun ei monta kuukautta sitäkään tuonut apua.

Nyt vain odotan seuraavia menkkoja, että pääsisi aukiolotutkimukseen ja sitä myötä hoitokartoitukseen. Epäilen ERITTÄIN niukoista kuukautisistani (viime menkat alle 10ml, tiedän kun käytän kuukuppia) päätellen, että ongelma meillä on liian ohut limakalvo. Saas nähdä mitä lääkäri siihen sanoo.

Ihanaa kuulla, että clomit auttoivat teillä! Niistäkin kun kuulee puoleen jos toiseen. Kivaa kuulla onnistumistarinoita.

Onnellista odotusta sulle! Ja aurinkoista kesää,

Paaru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla