Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni paljastui olevan ns. Feeder, mitä tehdä?

Vierailija
16.10.2014 |

Olen tapaillut n.5kk mukavaa miestä (itseäni pari vuotta vanhempi, 30v), fiksu ja komea, kohtelee hyvin ja tullaan hyvin juttuun. Olen ylipainoinen nainen (nyt noin 100kg/162 cm) ja vaikka olen ihan nätti kasvoiltani ja akateemisesti koulutettu, pukeudun tyylikkäästi ym, ihmettelin aluksi miehen kiinnostusta minuun. Hän vaikutti olevan vähän ns. "out of my league". Mies antoi kuitenkin ymmärtää, että tykkää muodokkaammista naisista.. ja se riitti minulle. Meillä on ollut mielestäni tosi hyvä suhde. Painoin noin 95 kg tavatessamme ja olen lihonut tässä seurustelun aikana siis 5 kiloa. Mies on vienyt usein syömään ravintolaan, haluaa kuulemma hemmotella ja että tilataan aina pitkän kaavan mukaan illallinen. Hän tuo usein suklaarasioita ja leivoksia. Kävin juuri vaa'alla ja järkytyin, kun 100 kg mennyt rikki!!

Sanoin miehelle, että aloitan nyt oikein tehokkaan dieetin ja lisään liikuntaa. kysyin, jos voisin tulla miehen mukaan salille, kun hän treenaa säännöllisesti. Mies sanoi, ettei hän halua minun laihtuvan!! Vaan, päinvastoin, että hänestä olisi kiva jos lihoaisin vielä ainakin 10-20 kg!! Olin ihan suu auki, ja hän sanoi että hänellä on tällainen fetissi, naisten lihottamisesta. Ja kuulemma olen sitä seksikkäämpi mitä lihavampi olen

Mulle tuli aivan kamala olo ja mietin mitä tehdä nyt. Mies on muuten ihana ja unelmien täyttymys, mutta en halua lihoa ja muutenkin tuli sellainen olo että olen vain hänen fetissinsä? Mitäs nyt?? Onko muilla käynyt koskaan näin?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen jolla kesällä oli vaatteena pussilakana, saumoista ratkonut pää ja käsiaukot. Ei ole enää näkynyt.

Jos haluaa rakkautta, ensin täytyy rakastaa itseä. Ap tuossa on kyse vallankäytöstä. Kun olet 200 kg ja vuoteen oma,  hänellä täysi valta sinuun. Saattaa sitten jättää sinut tylsyyden takia ja etsiä uuden lemmikin ruokittavaksi.

Turha kysellä hänen lupaansa laihtumiseen sillä sitä ei tule. Alat itseksesi tarkkailemaan ruokavaliotasi, harvennat tapaamisia. On kamalaa pettyä kun suhde ei onnistunut mutta sulla on kuitenkin vain yksi oma elämä.

Vierailija
82/85 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Mut ainakin äijällä on nykyään loputtomasti valinnanvaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina pettymys kun suhde ei toimikaan. Varsinkin jos on ollut pitkään sinkkuna, sivuuttaa pienet "red flagit" eli vaaran merkit, vaikka juuri silloin pitäisi valpastua.

Vierailija
84/85 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka vttupää nostelee näitä vanhoja ketjuja?

Minä xD

Vierailija
85/85 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, ei se susta oikeasti välitä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan