Poikaystäväni paljastui olevan ns. Feeder, mitä tehdä?
Olen tapaillut n.5kk mukavaa miestä (itseäni pari vuotta vanhempi, 30v), fiksu ja komea, kohtelee hyvin ja tullaan hyvin juttuun. Olen ylipainoinen nainen (nyt noin 100kg/162 cm) ja vaikka olen ihan nätti kasvoiltani ja akateemisesti koulutettu, pukeudun tyylikkäästi ym, ihmettelin aluksi miehen kiinnostusta minuun. Hän vaikutti olevan vähän ns. "out of my league". Mies antoi kuitenkin ymmärtää, että tykkää muodokkaammista naisista.. ja se riitti minulle. Meillä on ollut mielestäni tosi hyvä suhde. Painoin noin 95 kg tavatessamme ja olen lihonut tässä seurustelun aikana siis 5 kiloa. Mies on vienyt usein syömään ravintolaan, haluaa kuulemma hemmotella ja että tilataan aina pitkän kaavan mukaan illallinen. Hän tuo usein suklaarasioita ja leivoksia. Kävin juuri vaa'alla ja järkytyin, kun 100 kg mennyt rikki!!
Sanoin miehelle, että aloitan nyt oikein tehokkaan dieetin ja lisään liikuntaa. kysyin, jos voisin tulla miehen mukaan salille, kun hän treenaa säännöllisesti. Mies sanoi, ettei hän halua minun laihtuvan!! Vaan, päinvastoin, että hänestä olisi kiva jos lihoaisin vielä ainakin 10-20 kg!! Olin ihan suu auki, ja hän sanoi että hänellä on tällainen fetissi, naisten lihottamisesta. Ja kuulemma olen sitä seksikkäämpi mitä lihavampi olen
Mulle tuli aivan kamala olo ja mietin mitä tehdä nyt. Mies on muuten ihana ja unelmien täyttymys, mutta en halua lihoa ja muutenkin tuli sellainen olo että olen vain hänen fetissinsä? Mitäs nyt?? Onko muilla käynyt koskaan näin?
Kommentit (85)
Sairasta tuollainen. Älä vain ala muokkaamaan itseäsi miehen mielihalujen mukaan. Paljon tärkeämpää on oma terveytesi. Sinulla on nytkin jo kymmeniä kiloja ylipainoa. Ajattelen siin tätä asiaa ihan terveyden ja hyvinvoinnin kannalta, en ulkonäön kannalta. Tiedän mistä puhun, koska olen itsekin ylipainoinen ja ylikilot kyllä vaikuttavat elämään monella tapaa haitallisesti.
Laitoin vahingossa viestin kesken...
...siis et tiennyt muuta kuin että hän haluaa että nainen lihoo. Siinä ei ole mitään pahaa, eikä AP ollut sanonut että mies oli pakottamassa mihinkään, mutta alistajaksi heti syytit. Osa patriarkaattia kai, niinkö? Ja vielä kehtaat haukkua sairaaksi. Yhtä pahaa kuin homofobia, mutta jostain syystä hyväksyttävää.
Voi hohhoijaa. Siis tapailette vai seurustelette?? Ja numero 2 voisi puhua suomea a) siksi että olemme Suomessa ja b) kun ei tuo englantikaan suju.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:59"]Voi hohhoijaa. Siis tapailette vai seurustelette?? Ja numero 2 voisi puhua suomea a) siksi että olemme Suomessa ja b) kun ei tuo englantikaan suju.
[/quote]
b)- älä! särähti korviin ja silmiin toi surkea englanti. Vielä nolompaa kun selkeästi tarkotettu siihen joku naseva, " cool" lause ja eihän siitä tullut kuin iso FAIL!
7: :````D "miesten reissuvihko" Ihan päivän paras! Mutta että mitäköhän mun reissuvihkossa lukisi..
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tuollainen. Älä vain ala muokkaamaan itseäsi miehen mielihalujen mukaan. Paljon tärkeämpää on oma terveytesi. Sinulla on nytkin jo kymmeniä kiloja ylipainoa. Ajattelen siin tätä asiaa ihan terveyden ja hyvinvoinnin kannalta, en ulkonäön kannalta. Tiedän mistä puhun, koska olen itsekin ylipainoinen ja ylikilot kyllä vaikuttavat elämään monella tapaa haitallisesti.
No ei kyllä vaikuttaneet mun elämään mitenkään haitallisesti :D pahimmillaan bmi oli 33, nyt 24.5. Ja en muista yhtään ainoata asiaa miten ne olis vaikuttaneet haitallisesti, jos ei lasketa sitä että sen seurauksena näkee itsensä rumana. Oli muuten tasan ainut asia mulla. Mutta ei sillä, tilanne on edelleen sama, näen itseni edelleen rumana, myös painon takia. Olen siis edelleen liian lihava itselleni. Eroa ei siis käytännössä ole.
Että kellä sitten vaikuttaa haitallisesti ja kellä ei. Itsellä ei ollut mitään vaikeutta :) (jos unohdetaan se henkinen, joka on nyt edelleenkin normaalipainoisena.)
Tällä palstalla nousi 6 kättä heti joille 'pieni pyöreys' ja ilmaiset mätöt ei olisi mikään ongelma.
kuka vttupää nostelee näitä vanhoja ketjuja?
Mistä tuollaisen feederin löytää? Voisin alkaa vaikka jalkavaimoksi jossen saisi kokonaan itselle!
Ihanaa <3
Kai tiedät, mikä tuossa on taustalla usein? Mies haluaa kontrolloida. Hänen unelmatilanteensa on, että et pääsisi kotoa pois enää ja olisit täysin hänen armoillaan?
Käskeekä mies vielä sinun tunkea ketunhännän anaaliin, niin hän voi kuvitella nussivansa eläintä?
Feeder ja out of my league. Oh my god, sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
kuka vttupää nostelee näitä vanhoja ketjuja?
Tapu tapu, nostit sitten vanhaa ketjua.
Käyttää ja tulee käyttämään suhun henkistä väkivaltaa. Manipuloi omaksi hyväkseen, sun haitaksi.
Aidosti rakastava mies auttaisi sua laihtumaan terveyssyistä.
Mitään hyvää tuolta et saa, vaikeuttaa vaan sun elämää. Se hemmottelu tulee sun terveyden ja oman tahdon hinnalla. Vallankäyttöä, ei rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää ja tulee käyttämään suhun henkistä väkivaltaa. Manipuloi omaksi hyväkseen, sun haitaksi.
Aidosti rakastava mies auttaisi sua laihtumaan terveyssyistä.
Mitään hyvää tuolta et saa, vaikeuttaa vaan sun elämää. Se hemmottelu tulee sun terveyden ja oman tahdon hinnalla. Vallankäyttöä, ei rakkautta.
Jep. Jokainen miehen antama joulusuklaa on vain vallankäyttöä!
Minun mieheni on kanssani lähinnä siksi, että kanssani voi harrastaa seksiä.
Sanoo, että se on hänen tapansa osoittaa rakkautta.
Minulta jää täyttymättä muita tarpeita. Lähinnä kaipaan kumppanuutta.
Mies sanoo, voisin koettaa täyttää muita tarpeitani ystävieni kautta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:45"]
Ja sinä vihoviimeinen saasta...
Et tiennyt tuon viestin tehdessäsi mitään muuta kuin että kyseinen mies haluaa
[/quote]
Hanki apua, olet sairas.