Poikaystäväni paljastui olevan ns. Feeder, mitä tehdä?
Olen tapaillut n.5kk mukavaa miestä (itseäni pari vuotta vanhempi, 30v), fiksu ja komea, kohtelee hyvin ja tullaan hyvin juttuun. Olen ylipainoinen nainen (nyt noin 100kg/162 cm) ja vaikka olen ihan nätti kasvoiltani ja akateemisesti koulutettu, pukeudun tyylikkäästi ym, ihmettelin aluksi miehen kiinnostusta minuun. Hän vaikutti olevan vähän ns. "out of my league". Mies antoi kuitenkin ymmärtää, että tykkää muodokkaammista naisista.. ja se riitti minulle. Meillä on ollut mielestäni tosi hyvä suhde. Painoin noin 95 kg tavatessamme ja olen lihonut tässä seurustelun aikana siis 5 kiloa. Mies on vienyt usein syömään ravintolaan, haluaa kuulemma hemmotella ja että tilataan aina pitkän kaavan mukaan illallinen. Hän tuo usein suklaarasioita ja leivoksia. Kävin juuri vaa'alla ja järkytyin, kun 100 kg mennyt rikki!!
Sanoin miehelle, että aloitan nyt oikein tehokkaan dieetin ja lisään liikuntaa. kysyin, jos voisin tulla miehen mukaan salille, kun hän treenaa säännöllisesti. Mies sanoi, ettei hän halua minun laihtuvan!! Vaan, päinvastoin, että hänestä olisi kiva jos lihoaisin vielä ainakin 10-20 kg!! Olin ihan suu auki, ja hän sanoi että hänellä on tällainen fetissi, naisten lihottamisesta. Ja kuulemma olen sitä seksikkäämpi mitä lihavampi olen
Mulle tuli aivan kamala olo ja mietin mitä tehdä nyt. Mies on muuten ihana ja unelmien täyttymys, mutta en halua lihoa ja muutenkin tuli sellainen olo että olen vain hänen fetissinsä? Mitäs nyt?? Onko muilla käynyt koskaan näin?
Kommentit (85)
Ja tässä on myöskin se mahdollisuus että ironisesti "nälkä kasvaa syödessä", eli aina vähän lisää on miehen mielestä kivaa. Eli loppujen lopuksi lihot lihomistaan ja mikään ei riitä, ja sitten jossain vaiheessa joko kuolet sairaskohtaukseen tai hän jättää sinut, ja sitten sairaalloisen ylipainoisena kuolet ennemmin tai myöhemmin siihen sairaskohtaukseen.
Itse olen vasta nyt tajunnut hyvän, tasapainoisen, ja määrältään sopivan ruokavalion merkityksen, enkä hetkeäkään liian aikaisin. Suosittelen kyllä. Kuulostaa siltä että mies on sinun kanssa vain ulkomuotosi takia, joka ei voi pitkässä juoksussa olla hyvä juttu. Ihan sama juttu jos olisit 50-kiloinen megatissinen aivoton blondi, haluaako joku elää niiden kanssa elämänsä? Tuskin. Haluaako joku köyriä niitä jonkun aikaa - todennäköisesti halukkaita on.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:49"]
Molemmat menkää hoitoon.
[/quote]
Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon? Mieshän tässä on häiriintynyt.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:47"]
Juttu on nyt näin. Että koska sinä olet lihava nainen, niin et ansaitse olla terveessä suhteessa, joka tukee hyvinvointiasi. Koska olet lihava nainen, tulee sinun olla kiitollinen, jos tasokas mies haluaa käyttää sinua perversionsa kohteena. Ei ole niin väliä, sairastutko, menetätkö liikuntakykysi, työkykysi, mahdollisuuden saada lapsia tai seurustella edes ystäviesi kanssa. Koska olet lihava nainen ja mies on tasokas, sinä olet kotona syöttöporsas, joka antaa fetisistiset kiksit alistavalle miehelle. Koska olet lihava ja nainen, ei sinulla ole ihmisoikeuksia eikä arvoa naisena.
Tuo on se diili, jonka otat, jos jatkat suhdetta. Toista ei voi muuttaa, eli turha toivoa miehen muuttuvan. Hän on valinnut sinut tyydyttämään tarpeitasi. Voitte hetken pelata peliä, että ei juu vaarinhousut mennä terveellä tavalla. Mutta sinä et voi siinä voittaa.
Oletko sitä mieltä, että sinä et ansaitse olla terve, rakastettu itsenäsi? Onko oikeutesi tulla kohdelluksi hyvin sidoksissa ylipainoosi? Olisiko sinulla oikeuksia tulla hyväksytyksi vasta 160 kg painoisena? Olisiko sinulla vientiä vasta normaalipainoisena? Oletko tekemästä jotain sairasta diiliä sen perusteella, missä painossa voisit elää?
Mitä sinulle sanon: Ei ole ok, eikä se tuosta terveeksi muutu. Jos jäät, valehtelet itsellesi tai rankaiset itseäsi. Hae itsellesi keskusteluapua, joltakin, joka ajattelee sun parasta. Oli se sitten ystävä tai ammattilainen. Puhu tämä auki, pyydä tukea. Ja lopeta suhde, ennen kuin jäät syvemmälle sairaiden koukkujen verkkoon. Sinäkään et ole toisen ihmisen leikkikalu.
[/quote]
Täällä on tullut paljon hyviä neuvoja, kiitos kaikille!
Jotenkin varmaan kyse on siitä, että mulla on huono itsetunto ylipainostani ym. Lihoin pari vuotta sitten reippaasti masennuksen ja kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi, toki myös söin liikaa enkä liikkunut paljoa. Kiloja ei tullut lisää mutta ei lähtenytkään, vaikka elämäntapani olivat perus terveelliset. Ajattelin, etten tapaa ketään ttämänkokoisena. Edellinen poikaystäväni jätti minut, kun lihoin.
Siksi tuntui niin ihanalta, että tällainen mukava, romanttinen mies oli kiinnostunut minusta tällaisena, eikä kiloni ollut ongelma. Tunsin pitkästi aikaa itseni seksikkääksi ja naiselliseksi, ja se on aika ihana tunne.
Ymmärrän kyllä, ettei tällainen ole tervettä. Enkä missään tapauksessa tahdo ehdoin tahdoin lihota, ja nyt kun huomasin lihonneeni tuon 5 kg päätin heti aloittaa laidhuttaa. Tuntuu vain todella pahalta, että ihminen jota rakastan ja jonka luulin rakastavan minua ehdoitta, paljastuu joksikin muuksi! Juurikin siltä, että koska olen lihava, en ansaitse mitään kunnollista ja hyvää normaalia parisuhdetta, vaan kohtaloni on olla jonkun fetissin kohde korkeintaan :(
Pelasta itsesi ja pakene!! Tiedät itsekin ettei tuo ole aitoa rakkautta, ansaitset parempaa. Pura tunteesi urheiluun.
NYT teet itseäsi kunnioittavan päätöksen ja ilmoitat hänelle että suhteenne loppuu tähän. TEE SE! Tuota menoa jäät vain jumittamaan onnettomaan tilanteeseen. Välitä itsestäsi!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:49"]
Molemmat menkää hoitoon.
[/quote]
Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon? Mieshän tässä on häiriintynyt.
[/quote]
On ap:kin, kun edes miettii moista vaihtoehtoa: elämää sairaan miehen kanssa.
Kaikki menee hyvin kunhan BMI on alle 50. :--D
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:20"]
NYT teet itseäsi kunnioittavan päätöksen ja ilmoitat hänelle että suhteenne loppuu tähän. TEE SE! Tuota menoa jäät vain jumittamaan onnettomaan tilanteeseen. Välitä itsestäsi!
[/quote]
Yritän! Mies on vain tosi kontrolloiva muutenkin, mua vähän pelottaa hänen reaktio. Siksi olen viime päivät ollut syömättä muuten ja sitten syönyt illalla hänen nähdessään, että olisi tyytyväinen. Mies ei yhtään pidä siitä, jos en ns. tottele häntä... Joten en tiedä miten saan sanottua hänelle, että suhteemme täytyy loppua? Pelkään, että hän raivostuu :/ Olen lukenut nyt vähän netistä tähän fetissiin liittyen (en tiennyt itse muuta kuin joskus kans nähnyt sen sairaan dokumentin, mutta en oikeasti ajatellut että tällaisiin miehiin törmäisi), ja huomannut että suhteessamme on ehkä muutenkin ns. henkistä väkivaltaa ja alistamista, mihin en osannut kiinnittää huomiota. Mies on välillä fyysisestikin aika aggressiivinen vaikkei ole kyllä mulle mitään tehnyt ikinä.
Tämä tilanne on niin nolo, etten kehtaa kertoa ystävilleni. Olisi kamalan nöyryyttävää joutua kertomaan, että mieheni pitää minusta ilmeiesti vain läskien takia ja haluaa lihottaa entisestään...
Jotkut miehet on naisen kanssa siksi että nainen on laiha. Tai koska naisella on isot rinnat. Tai koska naisella on hyvä takapuoli. Miten se eroaa tästä? No, tietysti siksi että jos mies haluaa ENEMMÄN. Vähän sama kuin mies sanoisi että olet kiva, mutta käy teettämässä isommat rinnat. Tai laihduta vähän.
Kontrolloiva ja aggressiivinen mies. Ehdottomasti jätä. Ne on pelkästään jo syy!!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:01"]Olet kuvottavassa kunnossa jo nyt, sinuna jättäisin äijän ja ottaisin elämän takaisin haltuun laihtumalla ainakin lähelle normaalimittoja.
[/quote] Olipa taas harvinaisen junttia ja typerää kommentoimista. Häpeä jos osaat, sillä vain ja ainoastaan sinun käytöstapasi ovat KUVOTTAVAN huonot.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:56"]
[/quote]
Yritän! Mies on vain tosi kontrolloiva muutenkin, mua vähän pelottaa hänen reaktio. Siksi olen viime päivät ollut syömättä muuten ja sitten syönyt illalla hänen nähdessään, että olisi tyytyväinen. Mies ei yhtään pidä siitä, jos en ns. tottele häntä... Joten en tiedä miten saan sanottua hänelle, että suhteemme täytyy loppua? Pelkään, että hän raivostuu :/ Olen lukenut nyt vähän netistä tähän fetissiin liittyen (en tiennyt itse muuta kuin joskus kans nähnyt sen sairaan dokumentin, mutta en oikeasti ajatellut että tällaisiin miehiin törmäisi), ja huomannut että suhteessamme on ehkä muutenkin ns. henkistä väkivaltaa ja alistamista, mihin en osannut kiinnittää huomiota. Mies on välillä fyysisestikin aika aggressiivinen vaikkei ole kyllä mulle mitään tehnyt ikinä.
Tämä tilanne on niin nolo, etten kehtaa kertoa ystävilleni. Olisi kamalan nöyryyttävää joutua kertomaan, että mieheni pitää minusta ilmeiesti vain läskien takia ja haluaa lihottaa entisestään...
[/quote]
Mitä hittoa teet tuollaisen miehen kanssa??? Minä en katselisi mitään kontrollifriikkiä sekuntiakaan. Ei ole normaalia joutua pelkäämään että toinen saa raivarin.
Tässä teille elämäni ensimmäinen provohuutelu, olkaapa hyvät:
Provo!
(Ap suhtautuu aivan liian köykäisesti aiheeseen ja kuvailee sitä kuin pyykkien ripustamista tai muuta tavanomaista, usessa viestissä, eikä mene sen syvemmälle aiheeseen. Tunneilmaisu loistaa myös poissaolollaan.)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:56"]
[/quote]
[/quote]
Mitä hittoa teet tuollaisen miehen kanssa??? Minä en katselisi mitään kontrollifriikkiä sekuntiakaan. Ei ole normaalia joutua pelkäämään että toinen saa raivarin.
[/quote]
Ei hän mitään ns. raivareita saa, vaan se on sellaista hienovaraisempaa. Hän saattaa esimerkiksi jättää vastaamatta viesteiheni /olla ottamatta mitään yhteyttä muutamaan päivään, jos en tee jotain mitä hän haluaa. Tai hän sanoo, ettei meillä ole seksiä vähään aikaan. Hän voi myös sanoa jotain loukkaavaa, mutta pyytää kyllä anteeksi myöhrmmin. AP
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:02"]
Jotkut miehet on naisen kanssa siksi että nainen on laiha. Tai koska naisella on isot rinnat. Tai koska naisella on hyvä takapuoli. Miten se eroaa tästä? No, tietysti siksi että jos mies haluaa ENEMMÄN. Vähän sama kuin mies sanoisi että olet kiva, mutta käy teettämässä isommat rinnat. Tai laihduta vähän.
[/quote]
No enpä kyllä suosittele seurustelua missään kuvailemistasi tilanteista. Paitsi jos mies kannustaa laihduttamaan kun kumppani on oikeasti sairaalloisen lihava.
Täh. Mitähän helvettiä. Nyt alotat laihiksen samantien ja alat pitämään huolta omista syömisistäs + liikuntaa päälle. Ei tollasesta asiasta edes keskustella miehen kanssa. Sitten jos ei kelpaa niin se on hänen ongelmansa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:15"]
Tässä teille elämäni ensimmäinen provohuutelu, olkaapa hyvät:
Provo!
[/quote]
En usko että on provo. Hän puhuu omasta painostaan ja sen kanssa taistelusta juuri niin kuin painon kanssa taisteleva puhuu. Samaten siitä miten kivaa on kun joku vaikuttaa kiinnostuneelta vaikka onkin ylipainoinen.
t. eräs joka tietää mistä puhuu
Kyseessä on oma kehosi josta mies ei päätä. Aloitat laihduttamisen miehen kommenteista huolimatta. Torjut tarjotun ylimääräisen ruoan ja syöt terveellisesti. Asiasta ei tarvitse tehdä mitään konfliktia, sen kun ryhdyt laihduttamaan kiinnittämättä asiaan huomiota.
Jos järjestely ei miehelle kelpaa niin lähtekööt. Tämä siis mittaa onko mies kiinnostunut vain ylipainostasi vai sinusta ihmisenä. Kakkostyypin diabetesta on turha ottaa ellei ole ihan pakko.