Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni paljastui olevan ns. Feeder, mitä tehdä?

Vierailija
16.10.2014 |

Olen tapaillut n.5kk mukavaa miestä (itseäni pari vuotta vanhempi, 30v), fiksu ja komea, kohtelee hyvin ja tullaan hyvin juttuun. Olen ylipainoinen nainen (nyt noin 100kg/162 cm) ja vaikka olen ihan nätti kasvoiltani ja akateemisesti koulutettu, pukeudun tyylikkäästi ym, ihmettelin aluksi miehen kiinnostusta minuun. Hän vaikutti olevan vähän ns. "out of my league". Mies antoi kuitenkin ymmärtää, että tykkää muodokkaammista naisista.. ja se riitti minulle. Meillä on ollut mielestäni tosi hyvä suhde. Painoin noin 95 kg tavatessamme ja olen lihonut tässä seurustelun aikana siis 5 kiloa. Mies on vienyt usein syömään ravintolaan, haluaa kuulemma hemmotella ja että tilataan aina pitkän kaavan mukaan illallinen. Hän tuo usein suklaarasioita ja leivoksia. Kävin juuri vaa'alla ja järkytyin, kun 100 kg mennyt rikki!!

Sanoin miehelle, että aloitan nyt oikein tehokkaan dieetin ja lisään liikuntaa. kysyin, jos voisin tulla miehen mukaan salille, kun hän treenaa säännöllisesti. Mies sanoi, ettei hän halua minun laihtuvan!! Vaan, päinvastoin, että hänestä olisi kiva jos lihoaisin vielä ainakin 10-20 kg!! Olin ihan suu auki, ja hän sanoi että hänellä on tällainen fetissi, naisten lihottamisesta. Ja kuulemma olen sitä seksikkäämpi mitä lihavampi olen

Mulle tuli aivan kamala olo ja mietin mitä tehdä nyt. Mies on muuten ihana ja unelmien täyttymys, mutta en halua lihoa ja muutenkin tuli sellainen olo että olen vain hänen fetissinsä? Mitäs nyt?? Onko muilla käynyt koskaan näin?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:15"]

Tässä teille elämäni ensimmäinen provohuutelu, olkaapa hyvät:

Provo!

[/quote]

En usko että on provo. Hän puhuu omasta painostaan ja sen kanssa taistelusta juuri niin kuin painon kanssa taisteleva puhuu. Samaten siitä miten kivaa on kun joku vaikuttaa kiinnostuneelta vaikka onkin ylipainoinen.

t. eräs joka tietää mistä puhuu

[/quote]

Ihan todellinen tilanne tämä on! En jotenkin ole vielä ymmärtänyt asiaa todeksi - siis seurustelumme 5 kk ajan olen uskonut, että olen löytänyt ns. helmen, ihanan kunnollisen miehen, joka rakastaa minua siitä huolimatta, etten ole missinmitoissa. Ja näyttää jopa ihan tykkäävän muodoistani, niin hassua kuin se minusta onkin. Sain kuulla vasta muutama päivä sitten tästä hänen "mieltymyksestään" lihottamiseen, ja sen jälkeen olen alkanut miettiä suhdettamme muutenkin ja huomannut kieltämättä näitä muitakin juttuja, jotka eivät taida olla niin kuin pitäisi. Mutta eikös se niin mene, että rakkaus on sokea... Tuntui pikkujutulta valittaa siitä, että mies esim. suuttuu jos emme mene joka viikonloppu ulos syömään, kun minä olisin halunnut nähdä ystäviä. Mutta alan kyllä nyt tajuta, ettei tämä suhde ole terve. Musta vaan tuntuu siltä kuin mua olisi huijattu :(

Vierailija
42/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähintään etäisyyttä tilanteen analysoimiseksi ja rauhoittamiseksi. Kontrolloivasta miehestä on nyt vielä helpompi päästä eroon kun ette asu yhdessä (?).

Vierailija
44/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on valitettavasti jätettävä tuo ukko. Parisuhteen tarkoitus on molemminpuolinen hyvä olo.

Vierailija
45/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tämmösen kultakimpaleen löysit?

Vierailija
46/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:39"]

Mistä sä tämmösen kultakimpaleen löysit?

[/quote]

Tutustuttiin netissä, kummallakin oli deitti-ilmoitus. Mies otti yhteyttä, ja vaikutti heti alkuun mukavalta ja selväjärkiseltä. Mulle ei kamalasti tullut yhteydenottoja, kun paino luki rehellisesti profiilissa. Tai sitten ne oli miehiä, jotka etsivät vain seksiseuraa tai muuten vaikuttivat tosi luusereilta/epänormaaleilta. Me kirjoiteltiin muutama päivä, treffattiin ja livenä kemiat kohtasi mainiosti, ja siitä se sit lähti.

Joku kysyi asutaanko yhdessä: ei. Mies on ehdottanut, mutta mä en ole vielä toistaiseksi innostunut asiasta. Mies on työmatkoilla aika paljon, mutta oon pitänyt siitä että on ihan oma asunto ja vapaus. Ja nyt oon iloinen ettei asuta yhdessä.

Vierailija
47/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laihduttaa, niin laihduta miehen haluista huolimatta. Sitten on miehen päätettävä joko rakastaa sinua pienemmästä painostasi huolimatta sinun itsesi vuoksi, tai lähteä suhteesta. Näin siis mikäli itse olet vielä valmis yrittämään. Missään nimessä älä kuitenkaan alistu lihomaan toisen vuoksi, jos kerran et itse saa siitä mitään mielihyvää.

Vierailija
48/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/85 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:59"]

Jos haluat laihduttaa, niin laihduta miehen haluista huolimatta. Sitten on miehen päätettävä joko rakastaa sinua pienemmästä painostasi huolimatta sinun itsesi vuoksi, tai lähteä suhteesta. Näin siis mikäli itse olet vielä valmis yrittämään. Missään nimessä älä kuitenkaan alistu lihomaan toisen vuoksi, jos kerran et itse saa siitä mitään mielihyvää.

[/quote]

Totta kai itse määrään mitä suuhuni laitan. Mies ei ole vielä pakolla mitään suuhuni laittanut (siinä vaiheessa olisin jo juossut). Mutta onhan se vaikeaa laihduttaa, kun toinen kantaa kotiin kakkuja, leivoksia, tekee itse herkullista mutta rasvaista ruokaa, jne. Mies loukkaantuu, jos en syö hänen herkkujaan, ottaa sen jotenkin henkilökohtaisesti. En tajunnut ennen mistä oli kyse, mutta kai se on siitä, että hän haluaa minun syövän mahdollisimman paljon. Mies on itse hoikka ja treenaa tosi paljon, niin voi syödä mitä vaan. AP

Vierailija
50/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tykkäsi muodokkaista, siis erittäin muodokkaista naisista. Itse en ollut sellainen ja koska kyseessä on fetissi niin en pystynyt fyysisesti tyydyttämään häntä. Ymmärrän se kyllä. Ja erohan siitä ennen pitkää tuli, koska en suostunut lihomaan. Mutta hyvä niin, terveys ennen kaikkea. 

Vierailija
51/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo oo mamman unelma. Saa syödä mussuttaa niin paljon kun haluaa ja lihoa kaikessa rauhassa. Suurin osa naisista lihoo muutenkin raskauden aikana ja eivät sen jälkeen edes älyä niitä pois laihduttaa. Näkeehän tuon kun kaupungilla kävelee.

Vierailija
53/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki fetissit olisivat hyväksyttäviä, pitäisi tämäkin tapaus olla sellainen "se mies nyt vaan on semmoinen" -juttu.

Totuus kuitenkin on, että emme todellakaan ole niin suvaitsevaisia kuin väitämme olevamme. Monet seksuaaliset mieltymykset ovat edelleen liian extremeä lähes kaikille meistä, jopa siinä mittakaavassa että niihin törmääminen aiheuttaa tällaista primitiivistä inhontunnetta kuten ap:llä.

Syöttöfetissi on seksuaalinen mieltymys ja jos mies myönsi sinulle olevansa tällainen ns. feeder, teki hän rehellisesti. Sinäkin teet rehellisesti, kun myönnät että juuri tämän miehen seksuaalisuus ällöttää sinua. Oikea ratkaisu on siirtyä eteenpäin, ette sovi toisillenne seksuaalisessa mielessä. Mies ei tule olemaan tyytyväinen ellei saakaan toteuttaa tuota feeder -taipumustaan ja sinua se ällöttää.

Sellaista on elämä. Kaikenkattava suvaitsevaisuus on todella vaikeaa näissä asioissa. Liekö se peräti inhimillisesti mahdotonta?

T. Mies, joka itsekin on jättänyt naisen tämän oudon seksuaalisen mieltymyksen vuoksi.

Vierailija
54/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kaikki halveksittavat paskat jotka täällä haukkuvat sitä miestä fetissinsä vuoksi. Voi hyvä luoja nähköön minkälaisia imbesillejä täällä vauva.fi:ssä. Ei pidä ikinä mennä tähän sikolättiin.

Vierailija
55/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:17"]

Hävetkää kaikki halveksittavat paskat jotka täällä haukkuvat sitä miestä fetissinsä vuoksi. Voi hyvä luoja nähköön minkälaisia imbesillejä täällä vauva.fi:ssä. Ei pidä ikinä mennä tähän sikolättiin.

[/quote]

Kato feederi tuli paikalle berliininmunkkipussukan kanssa. :D Mitä äijä hei? :DDD: DDDDDD:D:::

Vierailija
56/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että mies ei jätä sua. Onhan niitä fetissejä, mutta jos mies välittää susta oikeasti se ei kaadu siihen, että sä laihdut. Aloitat laihdutuksen ja jos mies lähtee, niin olisitko sä muka oikeasti kaivannut sellaista pöljää elämääsi?

Vierailija
57/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:57"]Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon? Mieshän tässä  on häiriintynyt.[/quote]

Siksi, että AP todella ymmärtää miten häiriintynyt mies on ja saa voimia tehdä ainoan oikean ratkaisun, lähteä suhteesta. Sitä ei vältämättä ole helppo tajuta yksin. Vaikka AP ymmärtää järjellä totuuden, että tuo mies on perverssi hyväksikäyttäjä ja suhteen hinta on oman terveyden ja elämän menetys, pelkällä järjellä on hyvin vaikea kävellä tunteiden yli.

Mies lienee menetetty tapaus. Hän tuskin tuntee olevansa sairas eikä mikään hoito auta.

Vierailija
58/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta provoilijalta lauseenrakenteesta ja sananvalinnoista päätellen.

Vierailija
59/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:47"]

Juttu on nyt näin. Että koska sinä olet lihava nainen, niin et ansaitse olla terveessä suhteessa, joka tukee hyvinvointiasi. Koska olet lihava nainen, tulee sinun olla kiitollinen, jos tasokas mies haluaa käyttää sinua perversionsa kohteena. Ei ole niin väliä, sairastutko, menetätkö liikuntakykysi, työkykysi, mahdollisuuden saada lapsia tai seurustella edes ystäviesi kanssa. Koska olet lihava nainen ja mies on tasokas, sinä olet kotona syöttöporsas, joka antaa fetisistiset kiksit alistavalle miehelle. Koska olet lihava ja nainen, ei sinulla ole ihmisoikeuksia eikä arvoa naisena.

Tuo on se diili, jonka otat, jos jatkat suhdetta. Toista ei voi muuttaa, eli turha toivoa miehen muuttuvan. Hän on valinnut sinut tyydyttämään tarpeitasi. Voitte hetken pelata peliä, että ei juu vaarinhousut mennä terveellä tavalla. Mutta sinä et voi siinä voittaa.

Oletko sitä mieltä, että sinä et ansaitse olla terve, rakastettu itsenäsi? Onko oikeutesi tulla kohdelluksi hyvin sidoksissa ylipainoosi? Olisiko sinulla oikeuksia tulla hyväksytyksi vasta 160 kg painoisena? Olisiko sinulla vientiä vasta normaalipainoisena? Oletko tekemästä jotain sairasta diiliä sen perusteella, missä painossa voisit elää?

Mitä sinulle sanon: Ei ole ok, eikä se tuosta terveeksi muutu. Jos jäät, valehtelet itsellesi tai rankaiset itseäsi. Hae itsellesi keskusteluapua, joltakin, joka ajattelee sun parasta. Oli se sitten ystävä tai ammattilainen. Puhu tämä auki, pyydä tukea. Ja lopeta suhde, ennen kuin jäät syvemmälle sairaiden koukkujen verkkoon. Sinäkään et ole toisen ihmisen leikkikalu.

[/quote]

Ja sinä vihoviimeinen saasta...

Et tiennyt tuon viestin tehdessäsi mitään muuta kuin että kyseinen mies haluaa

Vierailija
60/85 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:45"]

Ja sinä vihoviimeinen saasta...

Et tiennyt tuon viestin tehdessäsi mitään muuta kuin että kyseinen mies haluaa

[/quote]

Hanki apua, olet sairas.