Lue keskustelun säännöt.
Miehen kännykkä+vauva :DDDDDD
01.04.2008 |
Mies oli jättänyt kännykkänsä olohuoneen lattialle, jonka vauva (8kk) sitten löysi ja laittoi suuhunsa. Näyttöön tuli viesti: " Tätä lisälaitetta ei tueta" .
Joo, olen vähän väsynyt mutta silti...xD
Kommentit (7)
Kerrankin juttu, joka iski tosissaan minun huumorintajuuni. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
taitaa olla puhelin huoltoa vailla =)
t: huollon täti
T:toinen vähän väsynyt.