Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20 tyttö ja haaveilen aikuisesta miehestä

Vierailija
01.04.2008 |

tumma, sänki, ruudullinen flanellipaita....

2 seksisuhdetta ollut ja surkeeta...

Vai eikö aikuisia miehiä kiinnosta tytöt? haluatteko oman ikäisen naisen

Aikuisella tarkotan 35-40v

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aikuinen mies ja haaveilen 20v tytöstä... ;-)

Vierailija
82/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, eikä mikään tyttö enää. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ITSE ovat kommenteissaan ottaneet esille bemarit, kirurgit ja upeat kesähuvilat, jos niillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä? Ja miksi nämä näitä tyttöjä haluavat miehet ITSE ovat kommentoineet, että nyt kun on varaa niin mielellään vaihtaa sitä pätäkkää seksiin nuorten tyttöjen kanssa?

-79

Vierailija
84/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuollaisia käähkiä riittää. Omat rahkeet, uskallus tai naamavärkki ei ole riittänyt unelmien toteuttamiseen ja nyt vanhoilla päivillä kaduttaa

teini-iän ohittanut, eikä unelmani ole todellakaan ikinä ollut vanhojen hikisten äijien runkkualustana toimiminen. Mahdollisuuksiahan noihin itseään täynnä oleviin hottiksiin (omasta mielestään) toki olisi, jopa se pitkä tumma ja komea lääkärikin olisi sopivasti ollut tyrkyllä tuossa syksyn mittaan, mutta kiitos ei. Minusta vaan munansa perässä juokseva typerä teinipillua himoitseva äijänkäppyrä ei ole mies, vaan nimenomaan täysi kakara. Ei heru kunnioitusta sinne suuntaan pätkääkään, eivätkä halut todellakaan herää. Että sori vaan, väärin meni.

- edelleen 79

Vierailija
85/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että näille herrasmiehille poikkeuksellisesti tarjoutuu tilaisuus saada nuoren neidon seuraa. Kokeneet herrasmiehet ovat yllättävän kysyttyjä parikymppisten tytsyjen suunnalla.

Vierailija:

Minusta vaan munansa perässä juokseva typerä teinipillua himoitseva äijänkäppyrä ei ole mies, vaan nimenomaan täysi kakara. Ei heru kunnioitusta sinne suuntaan pätkääkään, eivätkä halut todellakaan herää. Että sori vaan, väärin meni.

- edelleen 79

Vierailija
86/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa ylipainoista selluliittista myöhäisteiniä. Laatunaisia on myös nelikymppisissä, jotka menevät heittämällä teikäläisten ohi.

Vierailija:

Heh, olen itsekin melko äskettäin

teini-iän ohittanut, eikä unelmani ole todellakaan ikinä ollut vanhojen hikisten äijien runkkualustana toimiminen.

- edelleen 79

Vierailija
87/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää edelleen lukemaan jotain muita palstoja, jos täällä pitää kaikesta ottaa nokkiinsa. Olkoonkin vaan vaikka kuinka lapsellisia vanhoja äijiä ja tyhmiä teinityttöjä, niin entäs sitten? Aina saa ja myös pitää fantasioida, jokaisella on omanlaisensa fantasiat. Jos et itse kiihotu vanhoista hikisistä äijistä niin miksi haaskaat aikaasi lukemalla näitä ja vielä kirjoittamalla tänne? Johan tuo otsikko kertoo palstan aiheen.

Ei silleen että mäkään mitään vanhaa limaista hikistä ukkoa haluisin :D mut ei mua haittaa tippaakaan jos joku muu haaveilee ja kirjottelee siitä tänne.

Vierailija
88/88 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin haaveilen aikuisesta miehestä joka pitäis mua hyvänä...

Jolla olis osaavat otteet ja hellä kosketus. Ja kohtelis mua kuin kukkaa kämmenellä, mut tarvittaessa olis vähän rajukin ;) tehtäis kaikkea ihanaa vähän salaisestikin! *huokaus*

T: Neito 22v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän