Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20 tyttö ja haaveilen aikuisesta miehestä

Vierailija
01.04.2008 |

tumma, sänki, ruudullinen flanellipaita....

2 seksisuhdetta ollut ja surkeeta...

Vai eikö aikuisia miehiä kiinnosta tytöt? haluatteko oman ikäisen naisen

Aikuisella tarkotan 35-40v

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 v. nuori nainen ja oikeastaan aina haaveillut vanhemmista miehistä... seurustelen pari vuotta vanhemman miehen kanssa ihan tosissaan, mut silti aina haaveissa nämä vanhemmat herrasmiehet, iältään 30-40 v.

Ajatus on kiihottava, että joku sen ikäinen himoitsis mun perään, ja käytäis treffeillä jne...

Ei ehkä ihan toteuttamiseen asti riittäis pokka, kun varattukin olen, mut flirttailla kyllä vois jonkun vanhemman herrasmiehen kanssa ;)

Vierailija
22/88 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiiin seksikästä kun mies on itsevarma ja vastuuntuntoisen oloinen.

Ja olisikin aprillipila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastuuntunto. Naimisissa kaikki.

Vierailija
24/88 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Valta, raha, kyky suojella

ja vastuuntunto. Naimisissa kaikki. "

Onko täällä viiskymppisiä miehiä? Kertokaas edes teoriassa, kelpaisko 30 + nainen vai pitäiskö olla teini ?

Vierailija
25/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa lujaa bemulla tai audilla...huh huh...tosi kiihottavaa

Vierailija
26/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavia, mutta ajatteleeko ne meistä niin? luulis...jos eivät uskalla

ootsä livenä kuullu ehdotuksia? kyllä ne kattelee, mut...

hankala tilanne...

Vierailija
27/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan " osaavat miehet" loppuisi sukupuuttoon eikä teidän tyttärillä olis enää setiä ottamassa rajusti takaapäin :P

Vierailija
28/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka haluaa teitä? ei ainakaan useet samanikäset tytöt.. ette osaa mitää..

tulee liian nopeesti... syitä vaikka kuinka

jotku nelikymppiset tädit voi käydä kuumana ;)

Vierailija
29/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuka haluaa teitä?

Joten mulla ei juurikaan tässä ole valttamisen aihetta. Ihmettelenpä tässä vaan huvikseni.

Tuttavapiirissäni (monta tyttöä) ei ole yhtään tyttöä joka olisi (ainakaan julkisesti) ollut sedän kanssa.

Ja jos katsoo katu kuvaa, niin sielläkin näkee pareja joilla ei ole näkyvää ikäeroa. Missä kellarissa te niitä setiä sitten käytte panemassa ja miksi kaupungilla kävellessänne roikutte (kulissi?) ikäisenne pojan kainalossa?

Vierailija
30/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppinen=18-24v

sä lähempänä kolmeekymppiä

voi voi...kato vanhempi herrasmies tarjoo nii paljo muuta ku " panoa"

mitäpä sä siitä tietäsit....ja enskiks ne ei puhu noin juntisti " panoa"

Vierailija
31/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi 27 v voi vielä uskotella itselleen olevansa " parikymppinen" .

Vanhenemista on vaikea myöntää.

Vierailija
32/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen. ikää mulla oli 19 ja mies 39.

voin sanoa et niin kovaa kyytiä en ole saanu ;)

ja aina oli huomaavainen,,huvila oli meren rannalla, sielä me pääasiassa tapailtii. pääsin kerran työmatkalle mukaan.. oi oi, se oli kivaa

Vierailija
33/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi 27 v voi vielä uskotella itselleen olevansa " parikymppinen" .

Vanhenemista on vaikea myöntää.

eikä todellakaa ne mun tapailemat 35-40 miehet ollu " vanhoja" mieleltään. just parhaita ;)

Vierailija
34/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 29v ja oma mies on 12 vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta, lapsia on yksi, toinen tulossa.

Ennen jo tätä suhdetta olin aina vanhempien miesten kanssa. Luulen, että johtuu itsevarmuudestani ja siitä, että tiedän mitä haluan. 20- vuotiaana seurustelin 4-kymppisen miehen kanssa jonkun aikaa.

Kyllä se on se valta, itsevarmuus ja raha mikä niissä miehissä koukuttaa. Ymmärrän oikein hyvin.

Vierailija
35/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kiva naida joka reikään ja tekevät mitä käsketään :) Seurustelu onkin sitten toinen asia ei 20v tytönkanssa voi seurustella ei ajatumailmat kohtaa 20v elää reality elämää ei mitään hajua todellisesta arjesta ja ei viellä niin paljon elämän tietoa jotta sitä keskustelua riittäisi arjen iltoina.

Vierailija
36/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on jännittävää...uutta, ihmeellistä. seikkailu, ehkä pikkasen vaarakin

Vierailija
37/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on yksi 17v tytön kanssa ollut kesän verran kestänyt panosuhde. Se oli hienointa mitä olen seksin alalla kokenut tavallaan, olin itse 30v eli en ihan setä vielä silloin. Aitoa nuoren tytön estotonta kiimaa, antautumista nautinnolle ja oppimisen halua kokeneemman miehen kanssa. harvoja asioita mitä muistelemalla alkaa ottaa eteen vieläkin. Kyllä sen vielä mielellään kokisi uudelleen ennen vanhaksi tulemista.

M40+

Vierailija
38/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puhuttu mitää härskejä. en sellasesta kiihotu..toiset ehkä...

tunsin olevani ainutlaatunen, ihmeellinen

ehkä lapsellista, mut ihanaa....

just se meissä nuorissa tytöissä kiehtoo. ollan omia itsejämme, innostuneita oppii utta, ei estoja...

Vierailija
39/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itselläni on yksi 17v tytön kanssa ollut kesän verran kestänyt panosuhde. Se oli hienointa mitä olen seksin alalla kokenut tavallaan, olin itse 30v eli en ihan setä vielä silloin. Aitoa nuoren tytön estotonta kiimaa, antautumista nautinnolle ja oppimisen halua kokeneemman miehen kanssa. harvoja asioita mitä muistelemalla alkaa ottaa eteen vieläkin. Kyllä sen vielä mielellään kokisi uudelleen ennen vanhaksi tulemista.

M40+

Tuollaisen suhteen kun saisi harmaan avioliiton rinnalle.

Piristäisi kummasti.

Vierailija
40/88 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 26 se täällä taas...

Joku kysyi onko tullu ehdotuksia, no ei ole, mutta katseita kylläkin ;)

Tai no, jos joskus on käyny jossain iskelmä/karaoke-baarissa, niin siellä kyllä vanhat ukot tulee iholle niin kun varmaan kaikkia naisia kohtaan, mut ne on kyllä ällöjä!!

Mut just sellanen huomaavainen 30-40 v. komea, miehekäs herrasmies, sellaisen kanssa olis ihana lähteä salaa jonnekin hotellireissuille ym. :)

Tää fantasia liittyy myös siihen, että haluisin perustaa perheen. Vanhemmalla miehellä, vapaalla siis, olis siihenkin enemmän halua ja myös elämän tuomaa vastuuntuntoa. Toisin kun mun 25 v. miehellä, joka karsastaa mun vauvapuheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme