Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, Linda Lampenius haluaa kolme lasta...

Vierailija
01.04.2008 |

Kaksi poikaa ja yhden tytön, sanoo Iltalehti. Voi kun saisi nyt edes sen yhden, niin voi vielä mieli muuttua ;) Joo, siinä olen samaa mieltä, että pojat on helpompia ymmärtää kuin tytöt. Monenko vanha Linda muuten on?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkonen sitä ihmettelee.

ei ap

Vierailija
2/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi poikaa ja yhden tytön, sanoo Iltalehti. Voi kun saisi nyt edes sen yhden, niin voi vielä mieli muuttua ;) Joo, siinä olen samaa mieltä, että pojat on helpompia ymmärtää kuin tytöt. Monenko vanha Linda muuten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh

Vierailija
4/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä normaalia.

Mitäs ap muuten ihmettelee? En ihan tajua.

Vierailija
5/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläminäkin ajattelen että haluaisin tytön seuraavaksi mutta toki tiedän että se on vain ajatuksilla leikittelyä. Se otetaan kiitollisena vastaan mikä annetaan. Ja olen saman ikäinen kuin Linda, raskaana siis olen.

Vierailija
6/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä AV-mammat tai suomen kielioppi sanoo :)

t:5

Vierailija
7/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan Lindalle! Nainen parhaassa iässä.

Vierailija
8/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joo, siinä olen samaa mieltä, että pojat on helpompia ymmärtää kuin tytöt." ?

Ja ei tosiaan ole oikeaa kieltä sanoa " Monenko vanha?"

Ja miten niin, " saisi nyt edes sen yhden niin voisi mieli muuttua" ? Miksi? Kyllä ainakin minun tuntemani useamman lapsen äidit ovat jo ennen lapsia tienneet/aavistaneet haluavansa useamman lapsen. Tai jos jotain, monet ovat yhden jälkeen ruvenneet haluaan toista, ja sitten vielä sitä kolmatta.

Ja kyllähän tälläkin palstalla usein mietiskellään, että JOS SAISI VALITA, kuinka monta lasta ja mitä sukupuolta haluaisi. Ei se sitä tarkoita, etteikö aikuinen ihminen TIETÄISI, ettei siihen voi vaikuttaa...Ja suurimmalla osalla ei-lapsellisia tai odottajia on jonkinlainen toive tulevan/tulevien lasten sukupuolesta. Toiset sanoo sen ääneen, arvosteluista huolimatta. Ehkä he pitävät niin itsestään selvänä sitä, että lasta/lapsia rakastetaan tietysti sukupuolesta huolimatta...

Mun mielestäni ap:n aloitus on niin lapsellisen oloinen, että en kyllä naureskelisi kenenkään muun julkisille sanomisille hänenä.

Vierailija
9/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalla on lisäksi krooninen syömishäiriötausta, minkä vuoksi on aika iso riski siitä että raskaaksi tuleminen luomuna ei tule onnistumaan.

Vierailija
10/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tajuatte paikkanne siellä tampereella.

Minusta tuo on ihan normaalia tuoreen vaimon jutustelua. Ja aihe varmaan on toimittajan esille ottama. Yleensähän lapsista häiden yhteydessä jutellaan.

Vierailija
11/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti haluaa kaksi poikaa ja yhden tytön, kun poikia on helpompi ymmärtää, hoh-hoijaa, saisi nyt yhdenkin lapsen ja oppisi sitä ymmärtämään. Meillä muuten tyttö on paljon kiltimpi, kuin poika. . .

Vierailija
12/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ilot!

Vierailija
13/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus taas mitä sakkia :D

t:5

Vierailija
14/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä...

Vierailija
15/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan tosiaan kysytään lapsista, ja sain ap:n kirjoituksesta sen käsityksen, että hän pitää kyseistä naista lapsellisena. Itsekin kyllä hieman ihmettelen sitä julkisuuskuvaa, minkä hänestä saa... Tulee ennemmin mieleen parikymppinen kuin nelikymppinen nainen, enkä sano sitä mairittelevassa mielessä.

Ulkonäöltään ja iältään ap:n mainitsema julkkis vastaa nelikymppistä, mutta hänestä on saanut sellaisen kuvan, että hän on tosi epävarma ja epäkypsä ikäisekseen. Ehkä ap haki tätä?

Vierailija
16/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun vain huvittuneena Lindan haaveisiin (ja päässä pyörii " voin kun tietäisit!" ). Ehkä hän vielä häpeilee sanomisiaan, kun huomaakin että vauva ei tosta noin tuukaan, ja jos saakin raisun esikoistytön. Eikä ole todellakaan itsestäänselvää, että 38v saisi ylipäätään lapsen.

Vierailija
17/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuuden hakuisena sitä koko maailmalle ilmoittaisi.

Vierailija
18/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. .

Vierailija
19/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin ihan samalla tavalla kuin sinä, kun 35v:nä alettiin yrittää vauvaa. Olin varmuudeksi tilannut esitteet hedelmällisyyshoitoja tekevältä klinikaltakin, koska " eihän nyt yli 35v voi tulla luomusti raskaaksi, ei ainakaan helposti."

Ja miten kävi? Testi näytti plussaa heti kun jätti pillerit pois, ei edes ehditty oikeesti " yrittää" .

Olin ihan äimän käkenä. No, sitten uskoin, että keskenmenoksi se menee. Kun on tuota ikää. Eipä mennyt.

Tyttö sieltä tuli. Ja tuli vielä seuraavana toinenkin ja vähän myöhemmin myös poika.

Joten, varmaan joillakin 35+ ikäisillä on huisin vaikeaa raskautua (kuten voi olla 20+ ikäiselläkin), mutta ei se tarkoita, etteikö tuossa iässä voisi ryhtyä vauvoja liukuhihnalta tehtailemaan. Meillä ainakin onnistui, ja aivan syntisen vaivattomasti. En edes kehtaa kertoa ihmisille miten nopeasti raskaudet ovat alkaneet.

t. lapsia 36-, 37- ja 40-vuotiaana saanut

Vierailija
20/63 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tökkäisee se, jos tuon ikäinen olettaa saavansa kolme lasta etenkin kun syömishäiriötausta. Tosin hän on voinut sanoa haaveilevansa kolmesta lapsesta ja toimittaja on kysynyt kumpia sukupuolia Linda toivoo ja sitten laittanut raflaavasti: " Linda haluaa kolme lasta, kaksi poikaa ja yhden tytön" että mediakritiikittömät av-mammat ostaisivat lehtiä ja kauhistelisivat sitä kuinka typerä Linda onkaan.

Lehdet muuttavat ihmisten sanomat asiat juuri sellaisiksi kuin haluavat. Emme tiedä mihin äänensävyyn Linda on nuo asiat sanonut, ties vaikka nauraen ja onko ylipäätään sanonut noin.

Tosin minulla ja Lindalla on yhteinen tuttu, ja olen saanut käsityksen, että nainen on sellainen tuulitunneli, että saattaa tosissaan sanoakin noin...