Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte itsenne hereille aamulla? Käyttekö suihkussa?

Vierailija
08.04.2008 |

Tarkoitus ois taas palata työelämään ä-loman+ h-vapaan jälkeen ja kauhulla odotan, kun herätyskello pärähtää 6:lta soimaan! Vinkkejä itsensä hereille saamiseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en käy suihkussa on koko päivän nuutunut olo.

Vierailija
2/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian varhaiset aamut ovat kidutusta, luonnonvastaista!

Nyt tienaan vähemmän freelancerina, mutta mitäpä sitä ei maksaisi leppoisasta elämänrytmistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetki aamuradiota... siitä se lähtee

t. joka aamu klo 6 ylös =)

Vierailija
4/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on sellainen+ harrastukset, etten voi mennä nukkumaan ilman iltasuihkua..

ap

Vierailija
5/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan täällä vain eletään, vähemmälläkin rahalla tulee toimeen ja on onnellinen. Eikös se ole pääasia ettei elämä ole yhtä stressiä?

Vierailija
6/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn keittiöön, siellä gallona kahvia. siitä matka jatkuu piharappusille sätkä huulessa.

sitten siitä se lähtee.

Vierailija
7/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla silmät ummessa suihkuun niin herään. Ja kyllä käyn myös illalla pikasuihkussa, pesen hiukset vain aamulla mutta illalla on pakko käydä myös nopsaan.

Vierailija
8/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello soi 6.30. Ylös sängystä, vessaan, pisut ja kasvojen/hampaiden pesu, vaatteet päälle, eväät kassiin, eskarilainen ylös ja aamupesut, sillävälin laitan hiukseni. Eskarilainen eskariin ja itse töihin, töissä kuppi kahvia ja työt alkaa klo 8.

Vierailija
9/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunit, sitten on vielä hyvin aikaa illalla harrastaa ja olla perheen kanssa. Muuten löhöisin vaikka koko päivän saamatta aikaan yhtään mitään. Ois sekin aika turhauttavaa. Aamuherääminen vaan tuottaa tuskaa, vaikka viihdyn työssäni.

Ammattini on aamupainoitteinen ja työaikaa ei ole mahdollista myöhäistää.

Ja yritän mennä ajoissa nukkumaan, mutta lapsi usein heräilee vielä öisin.

Vierailija
10/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli " laastariherätys" 6.15, eli sama kun laastarin ottaa pois.. jos pitkittää niin sattuu enemmän. Eli kun kello pärähtää,e i mitään torkkuja vaan tikkana ylös. Kahvi on illalla laitettu valmiiks, niin että painan napin vaan, niin alkaa valumaan. Sillä välin, menen pesemään kasvoni, ja puen päälle. Sitten kahvin kanssa parvekkeelle tupakille. Sitten klo. on 6.40, tyttö ylös, vaatteet päälle, juo lasin mehua. Sitten meikkaan ja mennään harjaamaan hampaat. Ulkovaatteet päälle. 7.00 astutaan ovesta ulos.

Ja en syö aamupalaa, ja tyttö saa sen päiväkodissa.

Vierailija
11/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoiset hankalat luonnonkiharat.

Illalla pikauishku jos on tarvis. Ihoa rasvaan säännöllisesti niin ei kuivu.

Vierailija
12/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihoa rasvaan säännöllisesti niin ei kuivu.

Vierailija
13/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen hiukset ja vartalon, aamulla vain vartalon. Hiukset on huomattavasti helpompi laittaa, kun suihkussa käy =)

Vierailija
14/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ulos, siellä herää. Naaman ja hampaiden pesu. Töihin kahville.

Mut jos ei ole koiraa, niin heti ylös vaan ja kasvojen pesu kylmällä vedellä!

Äitini on ajastanut kirkasvalolampun syttymään 30min ennen herätyskelloa, auttaa kuulemma.

Vierailija
15/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että saan vähintään 8 tunnin yöunet. Nousen heti kun herätyskello soi, juon muutaman desin vettä, laitan puuron valmistumaan ja joogaan sillä aikaa. Kesäisin saatan lähteä lenkille heti herättyäni. Aamupalan jälkeen menen suihkuun ja viivyn siellä noin vartin. Sitten laitan itseni valmiiksi. Lapsi ja mies heräävät yleensä näillä main. Minulle on tärkeää että aamut ovat miellyttäviä, eikä ole kauheaa kiirettä. Siksi menen ajoissa nukkumaan että pystyn heräämäänkin ajoissa.

Vierailija
16/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta joku olisi alkanut kauhistelemaan miten hänen iho ei ainakaan kestä jatkuvaa suihkussa käymistä! :)

Vierailija
17/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huonosti alkanut aamu vaikuttaa minulla koko loppupäivän kulkuun, olen paljon ärsyyntyneempi ja levottomampi. Siksi pyrin pitämään aamut rauhallisina ja rentoina niin että kerkeän tehdä kaiken tarvittavan, eikä tarvitse juosta junalle naama punaisena ja paita väärin napitettuna silmäpako sukkiksissa =)

Vierailija
18/18 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies vie lapset pk:iin - jäävät nukkumaan, kun minä jo ulkona. Pikkuhiljaa sitten heräilen junamatkan ja sitä seuraavan kävelypätkän aikana (etenkin tuo pieni annos ulkoilmaa aamuisin tärkeä!).

Minulla siis aamu hoppuinen ja herääminen tapahtuu siinä tohinan sivussa. Olen niin illanvirkku ja aamuntorkku, että en voisi kuvitellekaan laittavani herätyskelloa soimaan aikaisemmin kuin on pakko. Ja silti olen usein väsynyt, unta saan keskimäärin liian vähän :(